eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.4هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
8هزار ویدیو
31 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️تحلیل مجید تفرشی، فعال رسانه‌ای از تکثر و تعدد چهره‌های سیاسی برای ثبت‌نام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برنامه کودک هایی که زمان ما پخش میشد ماتریکس رو زیر سوال برده بود
📸 تصویر هوایی امروز از صف تراکتورها برای تحویل گندم به سیلو در دره‌شهر استان ایلام 🔹مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از خریداری بیش از ۲۶۸ هزار تُن گندم از کشاورزان استان ایلام تا شامگاه ۱۳ خرداد خبر داد.
💠ساعت کاری جدید بانک‌ها اعلام شد 🔹شورای هماهنگی بانک‌ها: ساعت کاری واحدهای صف و ستاد بانک‌ها به استناد تصویب‌نامه هیأت وزیران از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ تا اطلاع‌ثانوی از ساعت ۶ الی ۱۳ می‌باشد.
ساعت کاری جدید بانک‌ها اعلام شد 🔹شورای هماهنگی بانک‌ها: ساعت کاری واحدهای صف و ستاد بانک‌ها به استناد تصویب‌نامه هیأت وزیران از روز چهارشنبه مورخ 1403/03/16 تا اطلاع‌ثانوی از ساعت 6 الی 13 می‌باشد.
💠 شارژ حکمت کارت خرداد ماه ۱۴۰۳ 🔹اعتبار خرید حکمت کارت نیروهای مسلح شارژ گردید. 🔴شاغلین👇🏽 🔹مجرد : ۴۰۰ تومان 🔹متاهل بدون فرزند: ۸۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با یک فرزند: ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با دو فرزند: ۱/۶۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با سه فرزند: ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با چهار فرزند: ۲/۴۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل باپنج فرزندوبالاتر: ۲/۸۰۰/۰۰۰ تومان 🔻حکمت کارت بازنشستگان نیز ۱۰ خرداد شارژ گردید.
♦️افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز تا پایان سال 🔹وزیر امور خارجه ارمنستان در پارلمان این کشور اعلام کرد ارمنستان در نظر دارد تا پایان سال در ۴ کشور نمایندگی‌های دیپلماتیک افتتاح کند و درحال حاضر تصمیم بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تولد دو رأس مرال ایرانی در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان: 🔹در روزهای اخیر دو‌ راس از مرال های آبستن موجود در سایت حفاظت شده لوندویل، با موفقیت زایمان کرده و در حال حاضر حال عمومی بچه مرال ها و مادر مساعد است. ​🔹در پناهگاه لوندویل ۱۴ رأس مرال نگهداری می شود که با تولد این بچه مرال ها تعداد آنها به عدد ۱۶ راس رسید. ​​​​​​🔹از این مرال ها ۱۱ رأس نر و ۵ رأس ماده هستند که یکی دیگر از مرال های ماده موجود در این پناهگاه نیز آبستن می باشد و امیدورایم در آینده ای نزدیک شاهد زایمان موفق آن باشیم.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن عسکری(ع): زيبايى چهره، زيبايى ظاهرى است و خوبى انديشه زيبايى باطنى است. امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه ۲۷ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ۵ ژوئن ۲۰۲۴
نگاهی به وضعیت دمایی فلات ایران طی ۵ روز آینده 🔹 برای ۵ روز پیش رو در بسیاری از نقاط استان های نیمه شرقی ، مرکز و همچنین بخش هایی از جنوب کشور شاهد هوایی خنک تر از نرمال خواهیم بود. 🔹 اما در استان های نیمه غربی و نوار شمالی کشور اما شرایط متفاوت بوده و انتظار دماهای بالاتر از نرمال را در این نقاط داریم که منجر به این خواهد شد که اختلاف دمای گرمسیرات و سردسیرات کمتر شود . 🔹اما از ۵ روز دوم یعنی هفته آینده شاهدافزایش دمای هوا خواهیم بود که هوایی کاملاً گرمتر از نرمال را در سرتاسر نقاط کشور رقم خواهد زد.
📷ماجرای سوزاندن جسد فرامرز اصلانی 🔹به تازگی تصویری منتشر شده که ادعا شده جسد سوزانده شده فرامرز اصلانی است. 🔹دختر فرامرز اصلانی قبل تر در صحبت هایش مطرح کرده بود که پدرش وصیت کرده جسدش را بسوزانند و خبرهای جدید حاکی از آن است که جسد فرامرز اصلانی به وصیت خودش سوزانده شده است.
♦️ 🔹با اعلام فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد. 🔹رئیس شورای شهر تهران: سرپرست شهرداری تهران هنوز مشخص نشده است. 🔹وال استریت ژورنال: نشانه‌های زوال عقل در بایدن مشهود شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کارمندان از امروز ۶ صبح سرکار رفتند 🔹مدیرعامل توانیر: با اجرای مصوبۀ هیئت‌دولت در سال گذشته ۸۵۰ مگاوات کاهش مصرف برق در بخش اداره‌ها صورت گرفت. این میزان قرار است امسال به ۱۵۰۰ مگاوات برسد.
📛محکومیت ۱۴ نفر در پرونده شبکه جعل اسناد طالقان رئیس کل دادگستری البرز: 🔹چهارده نفر از جمله رئیس، معاون وقت و سه نفر از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طالقان، یکی از سردفتران اسناد رسمی طالقان، معاون وقت شهرسازی شهرداری و رئیس دفتر وقت شورای شهر طالقان و اشخاص دیگر به اتهام‌های «جعل و استفاده از اسناد مجعول»، «پرداخت و دریافت رشوه»، «کلاهبرداری و پولشویی» تحت تعقیب واقع و سپس محکوم شدند. 🔹شش نفر از متهمان پرونده ضمن تبانی با سردفتر اسناد رسمی، پنج نفر از کارکنان ثبت اسناد و املاک، مسئول دفتر شورا و معاون وقت شهرسازی شهرداری طالقان، ابتدا با شناسایی املاک رها شده یا املاکی که مالکان آن‌ها در خارج از کشور اقامت داشتند، پس اخذ مشخصات ثبتی ملک و مشخصات هویتی مالکان فعالیت‌های مجرمانه خود را در شهر‌های چهارباغ و طالقان آغاز می‌کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خط قرمز آمریکا در حمایت از اسرائیل چیست؟ یک روزنامه‌نگار آمریکایی با سؤالاتی درباره «خط قرمز» بایدن در عملیات رفح، جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را مورد سوالات جدی قرار داد. او در ابتدا پرسید: «بایدن می‌خواهد چند جسد سوخته دیگر را ببیند؟»
♦️ 🔹با اعلام فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد. 🔹رئیس شورای شهر تهران: سرپرست شهرداری تهران هنوز مشخص نشده است. 🔹وال استریت ژورنال: نشانه‌های زوال عقل در بایدن مشهود شده است.
♦️هشدار مهم پلیس فتا درباره سهام عدالت پلیس فتا با ارسال پیامکی به شهروندان هشدار داد و نوشت: 🔹هشدار مهم؛ هرگز به پیام‌های دریافتی حاوی لینک از دوستان و آشنایان با عناوین سود سهام عدالت، بسته معیشتی و سبد کالا رایگان توجه نکنید. این پیام‌ها با هک گوشی مخاطبین شما توسط افراد کلاهبردار ارسال و با هدف خالی نمودن حساب شماست.
پژوپارس گران شد 🔹قیمت پژوپارس LX صفر در بازار به ۸۱۴ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۲۱ میلیون تومانی به ۸۳۵ میلیون تومان رسید/خبرآنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرکت جالب در پارلمان فرانسه برای حمایت از فلسطین 🔹در جلسه قبلی پارلمان فرانسه یکی از نماینده‌ها پرچم فلسطین را بالا برد و اخراج شد. 🔹امروز نمایندگان چپ گرا لباس‌هایی به رنگ پرچم فلسطین را پوشیدند و یکی دیگر پرچم فلسطین را بالا برد. راست‌ها هم شدیدا واکنش نشان دادند و با نوار سه رنگ پرچم فرانسه حضور داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌نامۀ دختر رضاشاه به امام خمینی 🔹‌رضاشاه از زن دومش دختری داشت که سال‌ها بدو‌ن هویت زندگی کرد. بعد از مرگ رضاخان او تلاش زیادی کرد تا شناسنامه‌ای با نام پدرومادرش بگیرد اما خاندان پهلوی این اجازه را ندادند. 🔹‌تا اینکه انقلاب شد و این دختر به امام خمینی نامه‌ای نوشت و درخواست کمک کرد.
♦️خانواده‌هایی که با نسخهٔ روان‌شناس‌نماها از هم می‌پاشند 🔹امروزه فضای مجازی پر شده از تصاویر افرادی که خود را پزشک، روان‌شناس، مشاور خانواده و... جا می‌زنند و با دادن اطلاعات بی‌پایه و اساس به خورد زندگی‌ها، بنیان یک خانواده را خراب می‌کنند. 🔹رئیس سازمان نظام روان‌شناسی گفته خیلی از این مشاورنماها خودشان هم نمی‌دانند که با دادن اطلاعات زرد به کاربران چه بلایی بر سر آیندهٔ جوانان می‌آورند؛ چون آن‌ها حتی در خصوص عواقب اطلاعاتی که برای نجات زندگیِ شما می‌دهند، آگاهی ندارند.
♦️خرید و فروش «تخمک» تا ۲۰ میلیون تومان! 🔹در آشفته بازار خدمات غیراصولی حوزه سلامت در فضای مجازی، تعدادی از صفحات اقدام به ترغیب زنان برای اهدای تخمک می‌کنند. در این صفحات اعلام می‌شود که خانم‌ها می‌توانند از طریق اهدای تخمک، درآمدهای مناسبی کسب کنند. 🔹در تماس با یکی از گردانندگان این صفحات، این فرد می‌گوید که «به ازای هربار اهدای تخمک، به فرد اهداکننده ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان پول پرداخت می‌شود!»/خبرآنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️به طور میانگین جریمه‌ها ۳ برابر افزایش پیدا کرد رئیس پلیس راهور: 🔹نرخ‌های جدید جرایم رانندگی از اوایل تیرماه اعمال می‌شوند. 🔹به طور میانگین جریمه‌ها ۳ برابر افزایش پیدا کرده است. 🔹خودروهایی که بیش از ۵ میلیون تومان جریمه داشته باشند توقیف خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی شورای نگهبان: هنوز صلاحیت هیچکدام از ثبت نام کنندگان تایید یا رد نشده است!/ به شایعات فضای مجازی توجه نکنید
♦️کامنت رونالدو برای امباپه رکورد دار بیشترین لایک کامنت در تاریخ اینستاگرام شد کامنت کریستیانو رونالدو برای امباپه: 🔹این‌بار نوبت من است که از دیدن درخشش تو در برنابئو هیجان زده شوم