eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️خانواده‌هایی که با نسخهٔ روان‌شناس‌نماها از هم می‌پاشند 🔹امروزه فضای مجازی پر شده از تصاویر افرادی که خود را پزشک، روان‌شناس، مشاور خانواده و... جا می‌زنند و با دادن اطلاعات بی‌پایه و اساس به خورد زندگی‌ها، بنیان یک خانواده را خراب می‌کنند. 🔹رئیس سازمان نظام روان‌شناسی گفته خیلی از این مشاورنماها خودشان هم نمی‌دانند که با دادن اطلاعات زرد به کاربران چه بلایی بر سر آیندهٔ جوانان می‌آورند؛ چون آن‌ها حتی در خصوص عواقب اطلاعاتی که برای نجات زندگیِ شما می‌دهند، آگاهی ندارند.
♦️خرید و فروش «تخمک» تا ۲۰ میلیون تومان! 🔹در آشفته بازار خدمات غیراصولی حوزه سلامت در فضای مجازی، تعدادی از صفحات اقدام به ترغیب زنان برای اهدای تخمک می‌کنند. در این صفحات اعلام می‌شود که خانم‌ها می‌توانند از طریق اهدای تخمک، درآمدهای مناسبی کسب کنند. 🔹در تماس با یکی از گردانندگان این صفحات، این فرد می‌گوید که «به ازای هربار اهدای تخمک، به فرد اهداکننده ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان پول پرداخت می‌شود!»/خبرآنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️به طور میانگین جریمه‌ها ۳ برابر افزایش پیدا کرد رئیس پلیس راهور: 🔹نرخ‌های جدید جرایم رانندگی از اوایل تیرماه اعمال می‌شوند. 🔹به طور میانگین جریمه‌ها ۳ برابر افزایش پیدا کرده است. 🔹خودروهایی که بیش از ۵ میلیون تومان جریمه داشته باشند توقیف خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی شورای نگهبان: هنوز صلاحیت هیچکدام از ثبت نام کنندگان تایید یا رد نشده است!/ به شایعات فضای مجازی توجه نکنید
♦️کامنت رونالدو برای امباپه رکورد دار بیشترین لایک کامنت در تاریخ اینستاگرام شد کامنت کریستیانو رونالدو برای امباپه: 🔹این‌بار نوبت من است که از دیدن درخشش تو در برنابئو هیجان زده شوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کبیرکوه در آتش می‌سوزد فرماندار آبدانان: 🔹بر اثر آتش‌سوزی بیش از ۱۰۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی در روستای هونگه شهرستان آبدانان در آتش سوخته است. 🔹آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.
♦️چقدر ممکن است توکن همستر در صرافی‌ها لیست شود؟! جواد نصر، کارشناس بازارهای مالی در با خبرفوری: 🔹مکانیسم ایردراپ در تقسیم توکن در بازار کریپتو خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. 🔹یک قانون نانوشته میگه همیشه اولین پروژه‌ها موفق‌ترین پروژه‌ها هستند نات‌کوین پروژه موفقی بود ولی تعداد ایردراپ‌های موفق زیاد نیستند. 🔹ایردراپ همستر هندوانه ای کاملا در بسته است مخصوصا برای برخی از کاربران ایرانی و کلا ادم‌هایی که سطح اطلاعات پایینی در این زمینه دارند کاملا غیر قابل پیش بینی است. 🔹چرا که ممکن به هر دلیلی مثل عدم لیست شدن این توکن یا حتی فیلترینگ بودن آن برای کاربرهای ایرانی رخ دهد‌. 🔹به مردم توصیه می‌شود به این ایردراپ مثل یک بازی نگاه کنند اما اینکه تمام وقت و زندگی  را صرف این بازی کنیم اشتباه است چرا که کاملا این پروژه غیر قابل پیش بینی است. 🔹برخی از افراد گمان می‌کنند در این بازی فقط با کلیک می‌شود سکه جمع آوری کرد در صورتی که تصور اشتباه است این ایردراپ یک بازی است که از طریق بالا بردن مرحله‌های آن می‌توان توکن بیشتری ماین کرد. 🔹برخی از افراد معتقدند چون این توکن طرفداران زیادی خواهد داشت می‌تواند موفق باشد اما این موضوع دلیل منطقی برای موفقیت این پروژه نیست.
♦️کشف یک ماهی ترسناک که به آسمان خیره می‌شود 🔹یک گونه ماهی ترسناک در ساحل سنگاپور پیدا شد که رو به بالا در شن‌ها در آب‌های کم عمق قرار دارد و با دهانی باز به آسمان نگاه می‌کند. 🔹دنیس چان کلیپی از این کشف را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تا بیش از ۵۳.۳ میلیون بازدید و ۱.۲ میلیون لایک به دست آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رزمنده فلسطینی در حال نوشیدن چای و شلیک خمپاره به سمت صهیونیست ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️۳۵ سال پیش زمانی که هنوز خیلی‌ها تلویزیون سیاه سفید داشتند، سونی یک تلویزیون کوچیک تولید کرده بود که با باطری قلمی کار میکرد و آنتن و بلندگو همراه خود تلویزیون بود! 🔹مجید میرزایی
♦️تصویب قطعنامه ضد ایرانی در نشست شورای حکام 🔹 امروز نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به منطور بررسی پیش‌نویس قطعنامه ضد ایرانی سه کشور اروپایی برگزار شد و در آن اعضا این قطعنامه پیشنهادی را تصویب کردند. 🔹نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین نوشت: قطعنامه ضدایرانی ارائه شده توسط تروئیکای اروپا با ۲۰ رای موافق، ۲ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع به تایید شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسید.
پیام نامزد شدن بذرپاش و نامزد نشدن مخبر/ سقوط ایده تداوم دولت/ کابینه دولت به پایان راه رسید؟ 🔹حتی اگر فقط یک نفر از اعضاء کابینه و دولت توسط شورای نگهبان تایید شود، باز دولت نمی‌تواند روی آن به اجماع برسد و عدم کاریزما و قدرت این فرد، اعضاء دولت را به سمت نامزدهای برجسته ای که خارج از دولت هستند، جذب خواهد کرد. اینجا بخوانید و نظر بدهید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3076343
♦️دستگیری جاسوس اسرائیل در اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل: 🔹این متهم اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور بود که با درایت دادستانی مرکز استان و اشرافیت سربازان گمنام امام زمان(عج)، در اردبیل دستگیر شد. 🔹نامبرده از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با افسران رده بالای سرویس جاسوسی موساد در ارتباط بوده و تحت پوشش فعالیت ویراستاری اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز موساد از داخل کشور می‌کرده است. 🔹نامبرده پس از حضور در چندین استان به قصد اختفا و در نهایت خروج از کشور، به محض ورود به اردبیل طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
📢خبر خبر حتی مانتویی هاهم با این کانال چادری میشن😊😯 اگر دنبال چادر های زیباومتنوع هستی؟💎 اگر دنبال کیفیت عالی هستی؟ 💯💯 اگرچادری با قیمت مناسب واقتصادی میخوای بخری؟ 💰💰 بدو بیا اینجا👇 https://eitaa.com/joinchat/307888795Cdbf6ee0295 چون ازتولیدی وبدون واسطه میخری ارسال به سراسر کشورهم داریم 🚚🚚✈ با خیال راحت سفارش بده چون تایید هویت شده درایتاییم🌟✅ بازم بگم؟😍
برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی سریع‌ترین راه حل مشکلات اقتصادی! 🔹در این نظرسنجی ۵۸,۷۲۰ نفر شرکت کردند که ۴۷.۵ درصد سهم مخاطبان تلگرام و ۵۲.۵ درصد سهم مخاطبان روبیکا بوده است. 🔹۳۸.۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را سریع‌ترین راه حل مشکلات اقتصادی دانسته‌اند و ۳۱.۷ درصد گسترش روابط تجاری با آمریکا را سریع‌ترین راه حل ممکن عنوان کرده‌اند. 🔹۱۷.۴ درصد از شرکت‌کنندگان حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی را سریع‌ترین راه‌حل مشکلات اقتصادی دانسته‌اند و تنها ۱۲.۹ درصد معتقدند که گسترش روابط تجاری با اروپا، متحدین و کشورهای همسایه سریع‌ترین راه حل این مشکلات است. 🔹برخورد با مفسدان اقتصادی می‌تواند منجر به تحقق عدالت اجتماعی، رشد و توسعه اقتصادی، جلب اعتماد عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط شود. 🔹در سال‌های اخیر قوه قضائیه پرونده‌های متعددی در این زمینه را رسیدگی کرد و تعدادی از مفسدان اقتصادی به مجازات رسیده‌اند؛ با این حال، هنوز راه زیادی برای ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی در کشور باقی مانده است.
جریان‌شناسی نامزدهای ثبت‌نام کننده در انتخابات
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام زمان(عج): برای هیچکس جائز نیست که در اموال و چیزهای دیگران تصرف نماید مگر با اذن و اجازه صاحب و مالک آن. امروز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۲۸ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ۶ ژوئن  ۲۰۲۴
♦️فاجعه در سودان/قتل‌عام بیش از ۱۰۰ نفر در یک روستا 🔹در پی حمله شبه‌نظامیان گروه «واکنش سریع» به سرکردگی «محمد حمدان دقلو» به روستای «ود النوره» در استان «الجزیره» واقع در مرکز سودان تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از اهالی روستا کشته شده‌اند. 🔹این حمله و محاصره از صبح چهارشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
🇮🇷ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ ساعت ۱۵:۳۰
📷بیرانوند افشا کرد؛ جزئیات باورنکردنی از پیشنهاد استقلال 🔹علیرضا بیرانوند در گفت و گو با فردوسی پور جزئیاتی از پیشنهاد سنگین استقلال را افشا کرد. 🔹گلر ملی پوش پرسپولیس گفت استقلال فقط ۴۰ میلیارد پول نقد برای من آورده بود و باقی مبلغ قرار بود در قرارداد ذکر شود. رقمی که ۷۰ میلیارد تومان برای دو سال بود و البته یک زمین هم قرار بود در کردان به من بدهند./همشهری
♦️دستگيری اعضای شبکۀ شيطان‌پرستی در مازندران فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد مازندران: 🔹۱۸ مرد و ۱۲ زن که نمادهای خاص شيطان‌پرستی داشتند و در قالب تور مسافرتی از استان‌های ديگر به عباس‌آباد سفر کرده بودند، شناسايی و دستگير شدند. 🔹از متهمان مقاديری مشروبات الکلی و موادمخدر کشف شد.
مراقب این اشتباهات در اوایل کار جدیدتان باشید 🔹افرادی که تازه وارد در بازار کار هستند و به تازگی وارد محلی برای شروع به کار شده اند ممکن است ناخودآگاه خطاهایی انجام دهند که باعث شود تصویری ناخوشایند از خودشان در ذهن بقیه افراد ایجاد کنند.
♦️ 🔹عرضه ۱۰ هزار خودروی برقی در کشور تا آخر تیر 🔹مخبر: شهید رئیسی ۳ سال رئیس‌جمهور بود اما محبوبیت وی از کسانی که ۸ سال رئیس‌جمهور بودند بیشتر بود. 🔹مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی:سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت وارد کرد. 🔹وزیر جنگ اسرائیل: برای مذاکره با حماس، حمله به غزه را متوقف نخواهیم کرد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️حزب الله لبنان ویدئوی لحظه اصابت قرار دادن سامانه گنبد آهنین اسرائیل با موشک الماس را منتشر کرد