eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.1هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
8.3هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️همیشه شنیدین که میگن نقشه ایران شبیه گربه‌ست، اما چرا؟ 🔹کشیشی انگلیسی که مدتی در ایران به تبلیغ دین مسیحی پرداخته بود٬ بعد از مراجعت به لندن در سال ۱۹۰۲ کتابی کوچک درباره ایران منتشر کرد و تو کتابش نقشه ساده ای آورده که ایران را به صورت گربه ای که روی بالشی نشسته. گربه‌ای که پشت به افغان و هند کرده و سرش به طرف روسیه است. بالش مذکور مانع از آن است که پنجه های گربه در آب خلیج فارس تر شود.
♦️ایرانی‌های مقیم خارج از کشور کجا زندگی می‌کنند؟        🔹آمریکا با ۱.۵ میلیون ایرانی رتبه اول، کانادا و کویت با ۴۰۰هزار رتبه دوم و سوم
♦️ 12 شهید در حملات جدید امروز غزه 🔹منابع بیمارستانی گزارش دادند که در حملات هوایی و بمباران رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب نوار غزه از صبح امروز تاکنون 12 نفر شهید شدند. 🔹در حمله رژیم صهیونیستی به یک دستگاه خودرو در جنوب شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه 4 نفر شهید شدند.
♦️زمین از نگاه فضاپیمای Starship
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺روایت سرقت خودرو و ربایش کودک ۲ساله و دستگیری بعد از ۴۸ ساعت توسط کاراگاهان پلیس خراسان رضوی/ علت اصلی سرقت و ربایش را ببینید که مقدمات هر ۲ در اثر غفلت صاحب خودرو و خانواده بوده / بیشتر مراقب باشیم.
💠 آزمون استخدام بانک گردشگری در سال ۱۴۰۳ 📋 بانک گردشگری (غیر دولتی ‏_ سهامی عام) در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل کادر اجرایی مورد نیاز خود، از دانش آموختگان محترم دانشگاه های معتبر، در سطح شغلی بانکدار (غیر بازنشسته)، برای شعب تهران دعوت به همکاری نماید. ⬅️ شرایط: ⏺ مقطع تحصیلی: ⏺ شغل: بانکدار ⏺ رشته تحصیلی: مدیریت (گرایش های بانکی، بازرگانی، کسب و کار، مالی، دولتی، صنعتی، منابع انسانی، اجرائی، فناوری اطلاعات)، اقتصاد (کلیه گرایش ها)، MBA، حسابداری (کلیه گرایش ها)، علوم بانکی، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)، حقوق (کلیه گرایش ها)، ریاضی، آمار، حسابرسی، مهندسی صنایع، مهندسی مالی، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) ⏺ معدل: حداقل ۱۵ ⏺ سن: حداقل ۲۰ و حداکثر ۲۸ سال تمام 📅 تقویم آزمون: ⏺مهلت ثبت نام :۱ الی ۱۵ شهریور ۱۴۰۳
♦️سازمان غذا و دارو اطلاعیه داد؛ این ۶ نشان تجاری را نخرید 🔹ماسک صورت تیوپی با نام تجاری BAMBOO CHARCOAL، ماسک صورت با نام تجاری VOOX، ماسک پاکسازی صورت با نام تجاری THALAC، ماسک خاک رس ضد پیری و ضد آلودگی با نام تجاری BYPHASSE، ماسک پاکسازی پوست صورت حاوی عصاره انبه با نام تجاری THALAC و ماسک مرطوب کننده و طراوت بخش صورت با نام تجاری THALAC را غیر مجاز معرفی کرد.
♦️ 🔹در حمله ارتش تروریستی اسرائیل به منطقه طیرحرفا در جنوب لبنان ٣ عضو حزب الله به شهادت رسیدند. 🔹آیت‌الله علم‌الهدی: فرد دین‌دار موضع سیاسی خود را بر حسب منافع تغییر نمی‌دهد/ اینکه افراد متناسب با شرایط روز رفتار کنند، مصداق شرک به خداوند است 🔹 محمدعلی بهمنی که درپی سکته مغزی دوباره راهی بیمارستان شده طبق گفته اطرافیان در کما به سر می‌برد
🔴 اولین آمار تورم در دولت چهاردهم منتشر شد/ تورم نقطه‌ای مرداد به 31.6درصد رسید 🔺دنیای اقتصاد: مطابق اعلام مرکز آمار در مردادماه 1403، تورم نقطه به نقطه 31.6درصد رسیده است که در مقایسه با ماه قبل 0.6 واحد درصد را نشان می‌دهد. 🔺همچنین تورم ماهانه 2درصد بوده است که کاهش 0.2واحد درصدی را نشان می‌دهد. 🔺تورم سالانه نیز در این ماه با کاهش 0.7واحد درصدی به 34.8درصد رسیده است.
🔴 نرخ بهره بین بانکی افزایش یافت+ جدول ▫️اقتصادنیوز: نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۳۱ مردادماه به ۲۳.۶۹ درصد رسید. ▫️ طبق آمار بانک مرکزی میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۶۱ درصد به ۲۳.۶۹ درصد در ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ رسید.
📛 ترور رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش 🔹حسین پیری، رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش با تیراندازی افراد مسلح مورد ترور قرار گرفته و به شهادت رسید.
🔻امشب مهلت ثبت درخواست محصولات ایران‌خودرو به پایان می‌رسد 🔹عرضه محصولات ایران‌خودرو که برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده، از روز 24 مرداد فراهم شده بود، ساعت 23:59 امشب (جمعه دوم شهریور) به پایان می‌رسد. 🔹پس از اعلام اولویت‌بندی، وجه مسدودی بدون مراجعه به بانک، رفع و مبلغ توسط متقاضی قابل برداشت خواهد بود.
🔹اخراج دانشجومعلم به دلیل مشکلات اخلاقی، رفتاری ، حجاب و پوشش ⚠️ اگر چندین بار برای شرایط عمومی (مثل اخلاق ؛ حجاب ؛ دعوا و تنش و...) گزینشی بشید در انتها از ادامه تحصیل شما جلوگبری میشه... 🌪 جلوگیری از ادامه تحصیل هم به معنای اخراج از دانشگاه فرهنگیان و در نتیجه آموزش و پرورش هست. ⚠️ با اینکه این اتفاق خیلی کم میافته اما اگر حساسیت خاصی روی یک دانشجو معلم اتفاق بیافته می‌تونه منجر به این اتفاق بشه... نکته اینجاست که تقریبا همه ی دانشجومعلم هایی که اینجور نامه ها واسشون زده شده اصلا فکر نمی‌کردن موضوع اینقدر قطعی و جدی بشه برای همین لازم می‌دونیم یادآوری کنیم که خدای نکرده زحمت چندین سالتون هدر نره...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 وزیر کشور به کرمانشاه رفت 🔹وزیر کشور با استقبال استاندار و مقامات استان برای بازدید از مرز خسروی وارد کرمانشاه شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویر واضح از لحظهٔ نقص عملکرد گنبد آهنین 🔹تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده لحظه‌ای واضح از شکست سامانهٔ گنبد آهنین در انهدام یک راکت و فرود آن در الجلیل اشغالی را نشان می‌دهد.
پایان بازی استقلال 2 _ 2 ملوان ▪️نکونام با دبل «رامین» از شکست گریخت گل‌ها: رضا غندی‌پور(7)، رضا جعفری(62) برای ملوان/ رامین رضاییان(P31، P83) برای استقلال
♦️تصاویری از حمله رژیم صهیونیستی به حمص سوریه