eitaa logo
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
663 دنبال‌کننده
928 عکس
582 ویدیو
6 فایل
به‌نامِ‌او ☫ . مأوا؟پناهگاه(: اینجا؟پناهگاهِ جانِ من(: . جهانم بدون حـسـیـن الف ندارد … :) . « @Im_Bao »←من‌ .
مشاهده در ایتا
دانلود
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا ساعت ۴ نمیشه👩‍🦯 ماعم مشتاقیم خب
Ali Ghelich4_5953912398493523015.mp3
زمان: حجم: 9.3M
بغلم کن حضرت دریا ، بابا ؛ بابا =)✨
می‌دونین دارم چی رو تصور می‌کنم؟ فکر کنید مثلاً اجراهای بعدی آقای قلیچ بخواد آهنگ بابا رو بخونه بعد علی قلیچ میگه که به نظرتون آهنگ بعدی چیه؟ بعد همه داد می‌زنند باباااا آقای قلیچ هم میگن بله فرزندانم بابا فداتون😭🤣
من دوسِت ندارم؟ وقتی داشتم‌باهات حرف میزدم دستتو میگرفتم . وهایییییی=)))))))))
من دوسِت ندارم؟وقتی داشتم از خواب میمردم بیدار موندم باهات تا بتونی درس بخونی . من غشش😭😭
من دوست ندارم ؟ من هر روز عکساتو نگاه میکنم. من دوست ندارم ؟ من هرشب از ترس از دست دادنت‌ گریه میکنم. من دوست ندارم ؟ من تنها دلیل ادامه دادنم توعی . من دوست ندارم ؟ من زمانی ک تو حالت بده حال من بد میشه. من دوست ندارم ؟ من تو دفترم ازت نوشتم. من دوست ندارم ؟ من بابت وجودت از خدا تشکر کردم . من دوست ندارم ؟ من بعد اومدنت فهمیدم هنوزم آدمای خوب وجود دارن. من دوست ندارم ؟ من با فکر کردن بهت چایی‌هام سرد میشه. من دوست ندارم ؟ من از وقتی اومدی معنای زندگی رو فهمیدم. من دوست ندارم ؟ من اسم تورو وقتی میخوام بقیه رو صدا کنم اشتباهی میگم. من دوست ندارم ؟ من به شوق حرف زدن باهات از خواب بلند میشم. من دوست ندارم ؟ من دقیقا همونجایی ک مرگ رو صدا میزدم یاد تو افتادم و پشیمون شدم:) . وای بهار مرد😭 گریه نکن بچهع اععع=) قربونت بشهه بهار🥲🫂 گوگولییی منم دوست دارم خوو من بیشتر:)
من دوسِت ندارم؟ روزایی که حالت بد بود و خونه میموندی من گوشیمو میبردم مدرسه تا باهات چت کنم . الهی بگردمممم😭😭
راستش وای قلبممم😭😭😭
امنیت این عکس از پشت گوشی هم حس میشه=)
آقای شیش ماهه تولدتون مبارک=))