مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
اگر گذاشتید تو پیویم یه نقطه بفرستید که ببینم @Im_Bao
چون ایتا محدود کرده نمیزاره اعضا رو ببینم
ولی من امسال چند بار میمیرم
در نام سالِ جدید
در پیام سال نو
در نماز عید فطر
در ۱۴ خرداد
در شبِ عاشورا
در فاطمیه . . .
جایت خالیست بزرگ مرد.:)
بدون رهبر دارن زیر سنگین تر حمله دشمن از کشور دفاع میکنن؛که ما از فاز جنگ زدگیِ تحمیلی بریم رو جنگنده ی تهاجمی بودن . . .
سید علی تو کی بودی که حتی الان که نیستی ام پسرانت دارن راهت رو بهتر از قبل ادامه میدن(؛