.
احتیاجی به کسی نیست ز من دور شوید !
که علی هست و غمم نیست ز تنهاییها ..
.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
.
شکر خدا که نام علی در اذان ما است ؛
ما شیعه اییم و عشق علی هم از آن ما است..:)
.
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی جانم ( :
پ.ن: این ادیتمو خودم خیلی دوست دارم و زحمت کشیدم بهش عشق بورزید لطفا.😭
#ادیتم
.
شبی بارانی و غمگین، شبی از هرشبم شبتر!
مرا میکُشت دلتنگی.. ولی او را نمیدانم :)))
.
.
اولین واکنشم نسبت به ناراحت شدن اینه که دیگه نمیتونم با طرفم ارتباط چشمی برقرار کنم .
.