.
اولین واکنشم نسبت به ناراحت شدن اینه که دیگه نمیتونم با طرفم ارتباط چشمی برقرار کنم .
.
.
نپرس حالِ مرا تا غزل به لب دارم...
خودت بفهم که حالم بد است و تب دارم!
.
.
بغلم کن که در این شهرِ پر از غم بغلت ،
بعدِ آغوشِ خدا امنترین جایِ من است!
.