مهدی اشتباه داری میزنی
انقلابی واقعی کسیه که به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته باشه
اینایی که تو میگی اسمشون انقلابی نیست
اسمشون سطلی هست که به اشتباه اینوری وایسادن
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
باورت نمیشه ولی انقلابی های خودمون قانون اساسی رو قبول ندارن🥰
به نظرم موضوع مثل ماجرای برجام شده
که آقای شهید به شخصه با برجام موافق نبودن اما برای احترام به دولت منتخب مردم با برجام موافقت کردن
موافقی؟
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
بله از واضحاته
راستی رسانه رهبری بابت اون گیومه خوشگل معذرت خواهی کرده👌👌
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
پس الان رسماً اسم برداشت عزیزان انقلابی میشه تفسیر به رأی 😂😂😂😂
https://eitaa.com/M_M151/1494
و همچنین برداشت شما! خصوصا که خیلی رو اون پرانتز حساب باز کرده بودید!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
حداقل تفسیر به لفظ کردیم که خود دفتر گفته
حالا که دفتر تکذیب کرده ما موندیم و تفاسیر به رأی علما
دلم میخواد به بعضی رفقا بگم پیام حضرت آقا فقط تا "علی الاصول" نیست و ادامه داره.بقیهش هم مهمه ب خدا،وظیفه مون در حال حاضر رو تعریف می کنن،اتحاد و انسجام رو نشون میدن
اکثرا بقیه ش رو نخوندن انگار🤦♂️
(جدا از درست یا غلط بودن مذاکرات)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
والا