راستی رسانه رهبری بابت اون گیومه خوشگل معذرت خواهی کرده👌👌
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
پس الان رسماً اسم برداشت عزیزان انقلابی میشه تفسیر به رأی 😂😂😂😂
https://eitaa.com/M_M151/1494
و همچنین برداشت شما! خصوصا که خیلی رو اون پرانتز حساب باز کرده بودید!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
حداقل تفسیر به لفظ کردیم که خود دفتر گفته
حالا که دفتر تکذیب کرده ما موندیم و تفاسیر به رأی علما
دلم میخواد به بعضی رفقا بگم پیام حضرت آقا فقط تا "علی الاصول" نیست و ادامه داره.بقیهش هم مهمه ب خدا،وظیفه مون در حال حاضر رو تعریف می کنن،اتحاد و انسجام رو نشون میدن
اکثرا بقیه ش رو نخوندن انگار🤦♂️
(جدا از درست یا غلط بودن مذاکرات)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
والا