eitaa logo
مهارتهای فناوری حوزه خواهران
5.9هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
7.8هزار ویدیو
861 فایل
بسمه تعالی 🏷آقا امام حسین علیه‌السلام: « اعْلَمُوا أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَيْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَيْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ.» 🔸بحارالانوار/ جلد ۷۴/ آموزش فناورےبویژه سامانه آموزش مجازےمدرس (مرکز فناورے حوزه علمیه خواهران)
مشاهده در ایتا
دانلود
🔅 علیه‌السلام: ✍️ تَوَقَّع أمرَ صاحِبِكَ لَيلَكَ و نَهارَكَ؛ 💠 در شب و روزت منتظر امر (فرج) مولايت باش. 📚 بحارالأنوار، جلد ۹۸، صفحه ۱۵۹ ┄┄┅┅┅❅🌼❅┅┅┅┄┄
🔰 جدیدترین کتاب‌ها در نمایشگاه حوزه عرضه می‌شود 🔻مدیر مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: در نمایشگاه کتاب علاوه بر موضوعات متنوع، تازه‌های جدید در حوزه زن و خانواده عرضه شده است. 📝 بیشتر بخوانیم: https://www.hozehkh.com/OneEntry?id=54752 •┈┈••••📝📚📝•••┈┈• 💐 با پژوهش همراه باشید.🌹 🔗لینک کانال رسمی پژوهش👇 eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f 🆔@howzehpajohesh
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
⏮ تقدم بر 🔶 مرحوم استاد علی صفائی حائری، مشهور به عین صاد، یکی از روحانیون موفق، اندیشمند، شاعر، نویسنده، مربی و صاحب‎نظر در زمینه تربیت به لحاظ نظری و صاحب سبک در زمینه تربیت به لحاظ عملی بود. 🔶 ایشان حقیقتاً یکی از شخصیت‎های کم‎نظیر تاریخ معاصر به شمار می‎رفت؛ شخصیتی بسیار ارزشمند و قابل استفاده. 🔶 مرحوم عین صاد یکی از اندیشمندان ارزشمند انقلاب اسلامی بود که به جدّ به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد داشت، و در آثار مختلفی مثل تقیّه، انتظار و غیره دربارۀ ولایت فقیه سخن گفته است. 🔶 البته ایشان، مانند سایر اندیشمندان انقلاب اسلامی، دیدگاه‎های مخصوص به خود را هم دارد. مثلا در نوشته‎ای با عنوان «بررسی» مطرح می‎کند که سقف رفیع و بلندی مانند حکومت اسلامی نیازمند پایه‎های محکم و عظیمی است که این سقف را نگه دارد. یعنی به نیروها و کادر خوبی نیاز دارد که این سقف را نگه دارد لذا می‎گوید ابتدا ما باید جامعه اسلامی را تشکیل دهیم و بعد حکومت اسلامی؛ در جامعه اسلامی مهره‎ها و کادرها ساخته شوند تا بعد بتوانند آن سقف حکومت اسلامی را نگه دارند. 👤 آیت الله ملک زاده 💥 سخنرانی علمی و جلسۀ پرسش و پاسخ با موضوع ولایت فقیه و حکمرانی اجتهادی 🔹 دوره تربیتی و معرفتی رضوان با حضور صدها نفر از کادر بسیج دانشجویی دانشگاه‎های تهران 🕌 مکان: آبعلی 🗓 زمان: تابستان ۱۴۰۳ http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
📘📘📘 🔶 اسم الكتاب: النخبة من دروس في علم الأصول 🔷️ المؤلف: محمد حسين ملك زاده 1️⃣ المجلد الأول 🔴 نبذة ما قاله السيد الشهيد الصدر في الحلقة الثالثة مع شرحها 🔵 من بداية الكتاب إلى نهاية البحث عن أدوات العموم 🟡 جمع بين تلخيص الحلقة الثالثة و شرحها التلخيص في المتن، والشرح في الهامش 🟩 نشر: دار الاعتدال الإسلامي 🗓 الطبعة الأولى: ٢٠٢٤ م http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
⏪ دیدار طلاب استان یزد 💥 وظائف در عصر غیبت 👤 آیت‌الله ملک زاده 🕌 مکان: قم مقدسه 🗓 زمان: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9 👇👇👇
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
⏮ مفهوم و از نظر اسلام 👤 آیت الله ملک زاده 🔶 در بحث یکی از نزدیکترین مفاهیم به مفهوم مدیریت، است. اگر کسی بخواهد تحقیقی در مدیریت اسلامی انجام دهد، به نظر بنده یکی از مدخل‎های مناسب آن، بررسی مفهوم رشد از دیدگاه اسلام است. بخشی از رشد جنبه دارد و بخشی از آن جنبه دارد که کار و تجربه و مطالعه می‎خواهد. فرمانده ده نفر می‎تواند با مطالعه و تجربه و کار و ... رشد لازم برای ادارۀ صد نفر را پیدا کند. 💥 برگرفته از دورۀ فشرده فقه امامیه، تابستان ١٤٠٣ 🗓 زمان: مرداد ماه ١٤٠٣ 🕌 مکان: مدرسه علمیه فیضیه http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
⏮ مفهوم و از نظر اسلام 👤 آیت الله ملک زاده 🔶 رشد از دو جهت، امری نسبی است. اولاً نسبت به امور مختلف در نظر گرفته می‎شود و ثانیاً در همان امور نیز، نسبت به مراتب مختلف آن امر لحاظ می‎شود. به طور مثال ما رشد اقتصادی، رشد سیاسی، رشد مدیریتی، رشد فرهنگی، رشد نظامی و ... داریم. رشد اقتصادی یعنی اگر اموالی در اختیار شخص قرار گرفت، بتواند به درستی از آنها استفاده کند. رشد سیاسی یعنی شخص در عرصه سیاست بتواند درست تصمیم بگیرد و اقدام کند. حال در همین امور مختلف، رشد مراتبی دارد. مثلاً در رشد اقتصادی شخص ممکن است نسبت به مقداری از اموال رشد داشته باشد اما رشد لازم برای بهره‎برداری از هزار برابر آن مال را نداشته باشد. 🔶 در برخی از دولت‌ها مشاهده کردیم مسئول بخشی که بودجه سالیانه آنجا رقم کمی بود و می‎توانست آن بودجه را اداره کند، زمانی که جناح آنها به قدرت رسید به جایگاه دیگری منتقل شد که بودجۀ سالیانه آن هزاران برابر قبل بود، و او نمی‎دانست با این بودجه چه کند و به پول‏پاشی رو آورد تا آن بودجه عظیم تمام شود. چرا که متأسفانه برداشت نادرستی وجود دارد که مدیری که تا پایان سال مالی نتوانسته باشد تمام بودجه هزینه کند، مدیر ضعیفی شمرده می‎شود و سال بعد نیز بودجه کمتری به او تعلق می‎گیرد. این تصور غلط، منجر به نابود شدنِ مبالغ عظیمی از بیت المال می‎شود. 🔶 رشد یعنی شناخت، حفظ و به کارگیری مناسب و بهینۀ امکانات و نیروهایی که در اختیار انسان قرار می‎گیرد. اعم از امکانات و نیروهای تکوینی مانند عقل و توانایی بدنی، همچنین امکاناتی که از بیرون در اختیار انسان قرار می‎گیرد مانند پول و امکانات دیگر؛ بر این اساس فرمانده‎ای که ده نیرو تحویل گرفته، اولاً باید بداند این ده نفر دارای چه ویژگی‎ها و توانایی‎هایی هستند، ثانیاً بتواند نیروهایش را حفظ کند و به راحتی آنها را از دست ندهد و ثالثاً از این نیروها در جای مناسب استفاده کند. این فرمانده، فرماندۀ رشیدی است. 🔶 در بحث مدیریت اسلامی یکی از نزدیکترین مفاهیم به مفهوم مدیریت، مفهوم رشد است. اگر کسی بخواهد تحقیقی در مدیریت اسلامی انجام دهد، به نظر بنده یکی از مدخل‎های مناسب آن، بررسی مفهوم رشد از دیدگاه اسلام است. بخشی از رشد جنبه ذاتی دارد و بخشی از آن جنبه اکتسابی دارد که کار و تجربه و مطالعه می‎خواهد. فرمانده ده نفر می‎تواند با مطالعه و تجربه و کار و ... رشد لازم برای ادارۀ صد نفر را پیدا کند. 💥 برگرفته از دورۀ فشرده فقه امامیه، تابستان ١٤٠٣ 🗓 زمان: مرداد ماه ١٤٠٣ 🕌 مکان: مدرسه علمیه فیضیه http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
🔰۱. دروس سطح حوزه🔰 💥 جهت مشاهده فهرست دروس غیرسطح حوزه دوباره روی پیام سنجاق شده بزنید. 🗄 ادبیات عرب: ♨️ 🗂 الفوائد الصمدیه: ι📝 استاد پورمدنی🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 البهجة المرضیة: ι📝 استاد حیدری فسایی (دست‌نویس) 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 جواهرالبلاغه: ι📝 ستاد سید سلمان حسینی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 مغنی الأدیب: ⊰✿⊱📂 بخش اول: ι📝 استاد محمد عابدی ♻️ ⊰✿⊱📂 بخش دوم: ι📝 استاد محمد عابدی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 منطق: ♨️ 🗂 منطق۱(منتظری‌مقدم): ι📝 استاد بغدادی (تعمیقی) 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 المنطق للمظفر : ⊰✿⊱📂 منطق ۲: ι📝 استاد حیدری فسایی (منسوب به استاد) ι📝 استاد حیدری‌فسایی (دست‌نویس استاد) ⊰✿⊱📂 منطق۳ (صناعات خمس): ι📝 استاد اسدپور ι📝 استاد بغدادی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 اصول: ♨️ 🗂 الموجز فی اصول الفقه: ι📝 استاد اسدپور ι📝 استاد بغدادی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 اصول الفقه للمظفر : ⊰✿⊱📂 بخش۱ (ابتدا تا اجتماع امر و نهی): ι📝 استاد بغدادی ι📝 استاد حیدری فسایی (حدود سال ۹۵) ι📝 استاد حیدری فسایی (سال ۷۸) ι📝 استاد محمد عابدی ι📝 استاد علی فرحانی (دست‌نویس) ⊰✿⊱📂 بخش۲ (اجتماع‌امرونهی تا انتها): ι📝 استاد حیدری فسایی ι📝 استاد محمد عابدی ι📝 استاد عبدی🖇 ι📝 استاد علائی نژاد 🖇 ι📝 استاد علی فرحانی (دست‌نویس) ι📝 استاد مروی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 فرائد الاصول : ⊰✿⊱📂 بخش۱ (قطع و ظن): ι📝 استاد حسینی نسب ι📝 استاد حیدری‌فسایی ♻️ ι📝 استاد محمد عابدی🖇 ⊰✿⊱📂 بخش۲ (برائت): ι📝استاد حسینی نسب ⊰✿⊱📂 بخش۳(استصحاب): ι📝 استاد اعتمادی 🖇 ι📝 استاد حسینی نسب ι📝 استاد محمد عابدی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂دروس‌فی‌علم‌الاصول: ⊰✿⊱📂 الحلقة الثانیه: ι📝 استاد ملک زاده 🖇 ⊰✿⊱📂 الحلقة الثالثه: ι📝 استاد علم الهدی🖇 ι📝 استاد ملک‌زاده 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 کفایة الاصول: ⊰✿⊱📂 بخش ۱ (اوامر): ι📝 استاد حسینی نسب ι📝 استاد حیدری فسایی ι📝 استاد علم الهدی (فشرده) ι📝 استاد موسوی تهرانی (ره) ⊰✿⊱📂 بخش ۲ (نواهی): ι📝 استاد حسینی نسب ι📝 استاد حیدری فسایی ⊰✿⊱📂 بخش۳ (اصول عملیه): ι📝 استاد حسینی نسب ι📝 استاد حیدری فسایی ──────⊱✿⊰────── 🗂 الفائق فی الاصول: ι📝 استاد شب زنده دار ι📝 استاد حاجی‌حیدری 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فقه: ♨️ 🗂 الروضة البهیة: ⊰✿⊱📂 بخش۱(طهارت‌تاابتدای‌صوم): ι📝 استاد حیدری فسایی 🖇 ι📝 استاد علی فرحانی ⊰✿⊱📂 بخش۳(متاجرتاابتدای‌اجاره): ι📝 استاد شورگشتی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب المکاسب: ⊰✿⊱📂 بخش۲(ازالنوع الخامس‌تاابتدای‌شروط‌متعاقدین): ι📝 استاد شورگشتی🖇 ⊰✿⊱📂 بخش۳(شروط‌متعاقدین): ι📝 استاد شورگشتی🖇 ⊰✿⊱📂 بخش۵: ι📝 استاد علی فرحانی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فقه معاصر: ♨️ 🗂 الشخص الاعتباری: ι📝 استاد شب زنده دار ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فلسفه: ♨️ 🗂 بدایة الحکمة: ι📝 استاد امینی‌نژاد ι📝 استاد زنجیرزن ◀️ تفصیلی 🖇 ι📝 استاد زنجیرزن (فشرده) ι📝 استاد سربخشی ι📝 استاد علم الهدی (فشرده) ι📝 استاد فرحانی ι📝 استاد فیاضی ι📝 استاد منتظری مقدم ι📝 استاد منصوری 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 نهایة الحکمة: ⊰✿⊱📂 بخش ۱ (ابتداتاپایان‌مرحله۷): ι📝 استاد امینی نژاد ι📝 استاد فیاضی 🖇 ι📝 استاد منصوری 🖇 ⊰✿⊱📂 بخش۲ (مرحله۸تاانتها): ι📝 استاد امینی نژاد ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 رجال: ♨️ 🗂 کلیات فی علم الرجال: ι📝 استاد حسینی نسب (رجال مقدماتی) 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ @Jadah18
🔰۲. دروس غیرسطح حوزه🔰 💥 جهت مشاهده فهرست دروس سطح حوزه دوباره روی پیام سنجاق شده بزنید. 🗄 خارج فقه معاصر: ♨️ 🗂 فقه الاجتماع: ι📝 استاد مبلغی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه اقتصاد مقاومتی: ι📝استاد یوسفی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه بازی‌های رایانه‌ای: ι📝 استاد خادمی کوشا♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه بانکداری اسلامی (فقه البنوک): ι📝 استاد شهیدی ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه بورس و اوراق بهادار: ι📝 استاد علی عندلیبی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه بیماری های مسری (کرونا): ι📝 استاد سیداحمد خاتمی ι📝 استاد عباسی خراسانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه بیمه: ι📝 استاد اراکی ♻️ ι📝 استاد علیرضا امینی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه پزشکی: ι📝 استاد دژکام ♻️ ι📝 استاد محمدجواد فاضل لنکرانی (تلقیح مصنوعی) ι📝 استاد قائینی♻️ ι📝 استاد مهدی مروارید (سقط جنین) ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه پیشگیری از جرم: ι📝 استاد محسن فقیهی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه تربیتی (فقه التربیة): ι📝 استاد اعرافی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه خلق پول: ι📝 استاد سیدمحمدرضا مدرسی یزدی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه دفاع بیولوژیک: ι📝 استاد طائب ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه رمزارزها: ι📝 استاد مروی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه روابط اجتماعی (فقه المعاشرة): ι📝 استاد اعرافی♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه سیاسی: ι📝 استاد ایزدهی🖇 ι📝 استاد علیدوست♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه شعائر: ι📝 استاد اراکی ι📝 استاد حسینی فقیه ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه عمران شهری: ι📝 استاد اراکی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه فرهنگ: ι📝 استاد اراکی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه فناوری های نوین: ι📝 استاد شهریاری 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه قانون گذاری: ι📝 استاد محمدسعید واعظی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه القضاء: ι📝 استاد حبیبی تبار ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه کاربردی: ι📝 استاد سیداحمد خاتمی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه ماهیت شخص حقوقی ι📝 استاد محمدسعید واعظی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه مسجد: ι📝 استاد طباطبایی اشکذری ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه مهندسی ژنتیک و جنگ بیولوژیک: ι📝 استاد رشاد🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂فقه نظام اقتصادی اسلامی ι📝 استاد یوسفی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه نظام خانواده: ι📝 استاد اراکی♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه نظام سیاسی اسلام: ι📝 استاد اراکی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه الولایة: ι📝 استاد رشاد ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه ولایت فقیه: ι📝 استاد محمود الهی 🖇 ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فقه هنر: ι📝 استاد علیدوست 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خارج فقه: ♨️ 🗂 الإجتهاد و التقلید: ι📝 استاد اعرافی ι📝 استاد مروی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الطهارة: ι📝 استاد احدی ♻️ ι📝 استاد حسینی بوشهری ♻️ ι📝 استاد شب زنده دار 🖇 ι📝 استاد مهدی گنجی 🖇 ι📝 استاد مصطفوی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الصلاة: ι📝 آیت الله العظمی امام خامنه ای 🖇 ι📝 استاد اراکی ♻️ ι📝 استاد شهیدی ♻️ ι📝 آیت الله العظمی علوی گرگانی ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الزکاة: ι📝 آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الخمس: ι📝 آیت الله العظمی میلانی (ره) ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الصوم: ι📝 آیت الله العظمی جوادی آملی ι📝 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الإعتکاف: ι📝 استاد اراکی ι📝 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الحج: ι📝 آیت الله العظمی مکارم شیرازی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الجهاد: ι📝 استاد رضا رمضانی گیلانی ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الأمر بالمعروف و النهی عن المنکر: ι📝 استاد شب زنده دار ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب المکاسب: ι📝 استاد اعرافی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب البیع: ι📝 استاد شب زنده دار ♻️ ι📝 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ι📝 آیت الله العظمی میلانی(ره) ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الإجارة: ι📝 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ι📝 استاد سیدمحمود مددی موسوی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب القضاء: ι📝 استاد قائینی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الوقف: ι📝 استاد آملی لاریجانی ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب المضاربه: ι📝 استاد درایتی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب النکاح: ι📝 استاد اعرافی ♻️ ι📝 آیت الله العظمی جوادی آملی ι📝 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الإرث: ι📝 آیت الله العظمی جوادی آملی 🖇 ι📝 آیت الله العظمی نوری همدانی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الحدود: ι📝 استاد اعرافی ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب القصاص: ι📝 آیت الله العظمی امام خامنه ای ι📝 استاد قائینی ι📝 استاد مقتدایی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 کتاب الدیات: ι📝 استاد مقتدایی ──────⊱✿⊰────── 🗂 محرمات در شریعت: ι📝 استاد شهیدی ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ ادامه 👇🏻👇🏻
🗄 خارج اصول: ι📝 استاد آملی لاریجانی ♻️ ι📝 استاد اراکی ♻️ ι📝 استاد اعرافی ♻️ ι📝 استاد زارعی سبزواری 🖇 ι📝 آیت الله العظمی سبحانی ι📝 استاد شب زنده دار ♻️ ι📝 استاد شوپایی ♻️ ι📝 استاد شهیدی ι📝 استاد محمد عندلیب همدانی ♻️ ι📝 آیت الله العظمی فاضل لنکرانی ι📝 استاد قائینی ♻️ ι📝 استاد مهدی گنجی ♻️ ι📝 استاد مروی ♻️ ι📝 استاد ملکی ♻️ ι📝 آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خارج فلسفه: ♨️ ι📝 استاد فرحانی 🖇 ι📝استاد یزدان پناه ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خارج کلام: ♨️ 🗂 کلام جدید: ι📝 استاد ربانی گلپایگانی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 مبحث امامت: ι📝 استاد ربانی گلپایگانی ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 مبحث شرور و بلایا: ι📝 استاد برنجکار ──────⊱✿⊰────── 🗂 مبحث مهدویت: ι📝 استاد طبسی ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خارج تفسیر: ♨️ 🗂 تفسیر ترتیبی: ι📝 ‌آیت‌الله‌العظمی‌جوادی‌آملی 💢۱. الفاتحة 💢۱۸. الکهف 💢۱۹. مریم 💢۲۰. طه 💢۲۱. الانبیاء 💢۲۲. الحج 💢۲۳. المؤمنون 💢۲۴. النور 💢۲۵. الفرقان 💢۲۶. الشعراء 💢 ۲۷. النمل 💢۲۸. القصص 💢۲۹. العنکبوت 💢۳۰. الروم 💢۳۱. لقمان 💢۳۲. السجدة 💢۳۳. الأحزاب 💢۳۴. سبأ 💢۳۵. فاطر 💢۳۶. یس 💢۳۷. الصافات 💢۳۸. ص 💢۳۹. الزمر 💢۴۰.غافر 💢۴۱.فصلت 💢۴۲. الشوری 💢۴۳. الزخرف 💢۴۴.الدخان 💢۴۵.الجاثیة 💢۴۶.الأحقاف 💢۴۷.محمّد 💢۴۸.الفتح 💢۴۹.الحجرات 💢۵۰.ق 💢۵۱.الذاریات 💢۵۲.الطور 💢۵۳.النجم 💢۵۴.القمر 💢۵۵.الرحمن 💢۵۶.الواقعة 💢۵۷.الحدید 💢۵۸.المجادلة 💢۵۹.الحشر 💢۶۰. الممتحنة 💢۶۱. الصف 💢۶۲. الجمعة 💢۶۳.المنافقون 💢۶۴. التغابن 💢۶۵. الطلاق 💢۶۶. التحریم 💢۶۷. الملک 💢۶۸. القلم 💢۶۹. الحاقة 💢۷۰. المعارج 💢۷۱. نوح 💢۷۲. الجنّ 💢۷۳. المزّمّل 💢۷۴. المدّثّر 💢۷۵. القیامة 💢۷۶. الإنسان 💢۷۷. المرسلات 💢۷۸. النبأ 💢۷۹. النازعات 💢۸۰. عبس 💢۸۱. التکویر 💢۸۲. الانفطار 💢۸۳. المطففین 💢۸۴. الإنشقاق 💢۸۵. البروج 💢۸۶. الطارق 💢۸۷. الأعلی 💢۸۸. الغاشیة 💢۸۹. الفجر 💢۹۰. البلد 💢۹۱. الشمس 💢۹۲. اللیل 💢۹۳. الضحی 💢۹۴. الشرح 💢۹۵. التین 💢۹۶. العلق 💢۹۷. القدر 💢۹۸. البیّنه 💢۹۹. الزلزلة 💢۱۰۰. العادیات 💢۱۰۱. القارعة 💢۱۰۲. التکاثر 💢۱۰۳. العصر 💢۱۰۴. الهمزه 💢۱۰۵. الفیل 💢۱۰۶. قریش 💢۱۰۷. الماعون 💢۱۰۸. الکوثر 💢۱۰۹.الکافرون 💢۱۱۰. النصر 💢۱۱۱. المسد 💢۱۱۲. الاخلاص 💢۱۱۳. الفلق 💢 ۱۱۴. الناس ι📝 استاد یزدان پناه ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 تفسیر موضوعی: ⊰✿⊱📂 تفسیر تربیتی: ι📝 استاد اعرافی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خارج رجال: ♨️ ι📝 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 اخلاق: ♨️ 🗂 اخلاق الهی: ι📝 آیت الله العظمی مجتبی تهرانی 🗂 ادب الهی: ι📝 آیت الله العظمی مجتبی تهرانی 🗂 الذریعة الی مکارم الشریعة: ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 ادبیات: ♨️ 🗂 تعمیق ادبیات: ι📝 استاد بغدادی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فصاحت و بلاغت: ι📝 استاد حیدری فسایی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 اصول فقه: ♨️ 🗂 تمهیدی خارج اصول: ι📝 استاد حسینی نسب ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 رجال: ♨️ 🗂 رجال متوسطه: ι📝 استاد حسینی نسب🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ ادامه 👇🏻👇🏻
🗄 تاریخ: ♨️ 🗂 تاریخ تحلیلی اسلام: ι📝 استاد طائب🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 تاریخ علوم: ♨️ 🗂 تاریخ اصول فقه: ι📝 استاد حسینی نسب ──────⊱✿⊰────── 🗂 تاریخ فلسفه‌ی اسلامی: ι📝 استاد امینی نژاد ι📝 آیت الله خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 تاریخ فلسفه‌ی غرب: ι📝 آیت الله خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 تاریخ منطق: ι📝 استاد بغدادی (دست‌نوشته) 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 تفسیر: ♨️ 🗂 تفسیر ترتیبی: ⊰✿⊱📂‌ آشنایی با قرآن: ι📝 استاد شهید مطهری ⊰✿⊱📂 شرح تفسیر المیزان: ι📝 استاد عابدینی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 تفسیر موضوعی: ⊰✿⊱📂 آیات الاحکام: ι📝 استاد صدیقی ⊰✿⊱📂 آیات عقائدی قرآن: ι📝 استاد واسطی ⊰✿⊱📂 سوره‌ی مجادله: ι📝 آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ⊰✿⊱📂 طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی: ι📝 آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 حکمت عملی: ♨️ 🗂 کتاب الملة: ι📝 استاد حشمت پور ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خودشناسی: ♨️ 🗂 دروس معرفت نفس: ι📝 استاد صمدی آملی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 روش‌شناسی:♨️ 🗂 روش‌شناسی اجتهاد: ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی اجتهاد شیخ انصاری: ι📝 استاد الهی خراسانی ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی استنباط احکام فقه پزشکی: ι📝 آيت‌الله علیدوست ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی فقه تقنین: ι📝 آیت الله علیدوست ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی کاربردی اجتهاد: ι📝 استاد سیدمحمدرضا واعظی ⊰✿⊱📂 مهندسی استنباط: ι📝 استاد حیدری فسایی ──────⊱✿⊰────── 🗂 منطق فهم قرآن: ι📝 آیت الله رشاد ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 شرح ادعیه: ♨️ 🗂 صحیفه سجادیه: ι📝 استاد حاج علی اکبری ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 شرح الحدیث: ♨️ 🗂 بحارالانوار: ι📝 استاد بغدادی◀️باب موت و معاد 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 شرح توحید الصدوق (قاضی‌سعید): ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 الشموس المضیئة: ι📝 استاد عابدینی ──────⊱✿⊰────── 🗂 اصول کافی: ι📝 استاد میرباقری◀️کتاب‌الحجة ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 طبیعیات:♨️ 🗂 الشفاء: ι📝 استاد حشمت پور🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 عرفان عملی: ♨️ 🗂 شرح منازل السائرین: ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 عرفان در وادی عمل: ι📝 استاد یزدان پناه♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗂 عرفان نظری: ♨️ 📂 مبانی و اصول عرفان نظری: ι📝 استاد امینی نژاد ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 علوم انسانی اسلامی: ♨️ 🗂 علم الاجتماع الاسلامی: ι📝 استاد اراکی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فلسفه: ♨️ 🗂 حرکت جوهری: ι📝 آیت الله العظمی جوادی آملی ──────⊱✿⊰────── 🗂 الحکمة المتعالیة فی الاسفار العقلیة الأربعة: ι📝 استاد شهید مطهری 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 رسالة فی الوجود الرابط: ι📝 استاد حشمت پور🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 الشواهد الربوبیة: ι📝 استاد فربهی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فلسفه‌های مضاف: ♨️ 🗂 فقه شناسی: ι📝 آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه‌ی اصول: ι📝 استاد میرباقری ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه‌ی تربیتی اسلام: ι📝 استاد اعرافی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه تفسیر: ι📝 استاد علیدوست ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه‌ی فقه: ι📝 استاد اعرافی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 قواعد فقهیه: ♨️ ι📝 آیت الله العظمی سبحانی ι📝 آیت الله العظمی علوی گرگانی (ره) (قاعده لاضرر) ι📝 آیت الله العظمی مظاهری ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 کلام: ♨️ 🗂 شوارق الإلهام: ι📝 استاد حشمت پور🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 زیبایی شرور: ι📝 علامه مصباح یزدی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 منطق: ♨️ 🗂 شرح المنظومة (بخش منطق): ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 الشفاء (بخش برهان): ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 منطق تکمیلی: ι📝 استاد بغدادی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 هدایت تحصیلی: ♨️ 🗂 اسلوب‌های تقریرنویسی علمای شیعه: ι📝 استاد عبدی ──────⊱✿⊰────── 🗂 پژوهش در درس خارج: ι📝 استاد میرمعزی ──────⊱✿⊰────── 🗂 تحصیل‌موفق‌در‌خارج (اخلاق‌ومعنویت) ι📝 استاد شب زنده‌ دار ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش تحصیل رسائل و مکاسب: ι📝 استاد بغدادی ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش تحصیل شرح لمعه: ι📝 استاد بغدادی (ناظر به فقه ۱ و۲) ι📝 استاد محمد عابدی ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش تحصیل عمیق پایه‌های ۱ تا ۳: ι📝 استاد بغدادی🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش‌شناسی تحصیل در خارج: ι📝 استاد علیدوست ──────⊱✿⊰────── 🗂 نقشه کلان علوم اسلامی: ι📝 استاد بغدادی ──────⊱✿⊰────── 🗂 حوزه‌ی مطلوب از نگاه رهبری: ι📝 استاد بغدادی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 نقش فقاهت در گام دوم انقلاب: ι📝 استاد خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 نقش علوم عقلی در گام دوم انقلاب: ι📝 استاد خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 نگاهی گذرا به کتاب "الأساس فی اصول الفقه": ι📝 استاد عبدی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 دروس طرح ولایت: ♨️ 🗂 معرفت شناسی: ι📝 استاد مجتبی مصباح یزدی🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ @jadah18
؛﷽ ⚪️ ضرورت تقویت توجه قلبی به پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلم). ⚪️ تفکر و تمدن شبکه‌ای ⚪️ @vaseti
؛﷽ ⚪️ عشق خیر و بغض شر. ⚪️ تفکر و تمدن شبکه‌ای ⚪️ @vaseti
﷽؛ 💎پیامبر اكرم(صلّی‌‌الله‌‌عليه‌‌‌وآله): منْ سَرَّهُ أَنْ يَسْتَجِيبَ اَللَّهُ لَهُ فِي اَلشَّدَائِدِ وَ اَلْكُرَبِ فَلْيُكْثِرِ اَلدُّعَاءَ عِنْدَ اَلرَّخَاءِ هر كه دوست دارد كه خداوند، در سختى‌ها و گرفتـارى‌ها دعايش را بپذيرد، در هنـگام آسايش و خوشى، بسيار دعا كند. 📚 نهج‌الفصاحه، ح ۳۰۲۳
هدایت شده از پایگاه نمو
2.mp3
756.1K
🟢 عزیزان از خودتان در و مراقبت کنید. 🎙امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 📤پیوند صوت 🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیه‌ای، مهارتی و بصیرتی 🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
🔰آیت الله جوادی آملی (حفظه الله): 💠«آن‌که می‌خواهد به اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) خدمت كند راه علامه امينی را برود. اگر خواستی از ولايت حمايت كنی درس بخوان ملا شو و عالمانه كار بكن... اين را بايد خيلی گرامی داشت و استقبال كرد؛ شما ده‌ها كتاب مثل الغدير بنويسيد.» 📆۱۳۷۳/۵/٢٨ 🔻نمو | پایگاه تزکیه‌ای، علمی، بصیرتی و مهارتی 🆔 @nomov_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ریحانه
🎤 | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝 پرونده: بیست سال دیگر دیر خواهد بود 💻 بررسی سیاست‌های فرزندآوری کشور در اداور مختلف و تأثیر ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در یادداشتی به قلم سرکارخانم آسیه ارحامی پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی 🔹حفظ جمعیت جوان یکی از مهم‌ترین منابع ثروت ملی هر کشور و در حقیقت یک امتیاز ملی است. با این حال مرور شاخص‌های متعدد در حوزه جمعیت و فرزندآوری چون رشد جمعیت، تعداد موالید، میزان ناخالص موالید، میزان باروری عمومی و زناشویی، مرتبه فرزند و ... نشان می‌دهد کاهش فرزندآوری به یک الگوی غالب در کشور تبدیل شده است. 🔹میزان موالید در کشور در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۹۸۴ مورد گزارش شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۲درصد کاهش و در مقایسه با سال ۱۳۹۵ با ۳۱ درصد کاهش مواجه بوده که بسیار قابل تامل است. 🔹اگرچه عوامل مختلفی در کاهش نرخ فرزندآوری دخیل هستند اما سیاست ها و قوانین وضع شده در کشور در راستای تحدید موالید یکی از عوامل موثر بر این پدیده بودند. 🔍 ادامه را بخوانید: khl.ink/f/56393
هدایت شده از ریحانه
🎤 | چالش فرزندآوری؛ حساب بانکی یا سبک زندگی؟ 📝 پرونده: بیست سال دیگر دیر خواهد بود 💻 بررسی جایگاه تحولات فرهنگی در تغییرات جمعیتی جامعه در یادداشتی به قلم سرکار خانم ریحانه رحمانی‌پور مدیر گروه زنان و خانواده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی 🔹نتایج یک بررسی نشان می دهد، هر چه میزان دینداری بالاتر، سکولار شدن جامعه پایین‌تر، فردگرایی پایین‌تر و ارزش‌های خانوادگی بالاتر باشد، میزان باروری نیز بالاتر خواهد بود. در این بررسی که در سال ۱۳۹۳ صورت گرفته ۲۸ استان کشور بر اساس شاخص های مذکور رتبه بندی شده‌اند و در میان متغیرهای عنوان شده، فردگرایی بیش از بقیه بر نرخ باروری اثر گذار بوده است. 🔹نکته دیگر نیز که مؤید این گزاره است تمایز مطلوبیت تعداد فرزندان از حیث وضعیت شغلی است. به گونه ای که نگرش افراد شاغل و بیکار در مطلوب دانستن تک فرزندی، دو فرزندی و چهار فرزندی بسیار به هم نزدیک است و علی رغم پیش فرض عدم درآمد افراد بیکار، نگرش مثبت به ۵ فرزندی در بین این گروه در نسبت با افراد شاغل بیشتر است. 🔎 ادامه را بخوانید: khl.ink/f/56396
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢راهبرد عجیب حضرت آقا برای مقابله با پیجر ها باید افتخار کرد به وجود چنین رهبر حکیم و فرزانه ای.