وَاللَّهُ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ
.
شاید مَجنونالکتاب؛
یک عدد غرق شده در اعماقِ آبی افکار
هر آنچه از دل برآید اینجا گفته میشود
.
بفرمائید اَشک؛
https://eitaa.com/ashk_133
ما وسط ِجنگیم ؛
دقیقا ًبا همون خمپاره ها
و از طرف ِهمون حرامزاده ها .
درس بخونید، این سنگر رو خالی نکنید ..
ما مدیون ِشهدا و خانوادههای شهداییم
و الان توقع شهدا از ما درس خوندنه !
بچه مذهبی با الفبای باخت، نا آشناست .