سلام و نور !
- مهتا ؟!
همتای ِماه !🌕✨
- محتوا ؟!
دفترچه خاطرات ِدو رفیق دهه هشتادی !
تآسیس در ،
آخرین روز از پنجمین ماه ِ
سال ِ¹⁴⁰³ !
- کپی ؟!
لا ، فوروارد بهتره 😉
اهلاً و سهلاً بکم !🌱✨
بعد از ظهر رفتم بیرون
بعد یه رفیقمو دیدم
هم دیگه رو دیدیم بغل کردیم
اشک تو چشماش جمع شده بود
امسال باهم نیستیم
خیلی حس بدیه💔
ولی من هیچوقت دوستای سال قبلمو فراموش نمیکنم>>>