🔻نسخه تفصیلی «تکتا» منتشر شد + دریافت فایل
🔹خانه کتاب و ادبیات ایران نسخه کامل و تفصیلی دادهکاوی بخش مجازی سیوچهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران را در قالب تصویر کتاب ایران (تکتا) منتشر کرد.
https://ketab.ir/News/30412
#تکتا
#تصویر_کتاب_ایران
#نمایشگاه_بین_المللی_کتاب_تهران
#نمایشگاه_مجازی
#خانه_کتاب_و_ادبیات_ایران
http://eitaa.com/MajmaNasheran
🔻آیین پایانی سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی برگزار میشود
🔹آیین پایانی «سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی» سهشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ در تالار رودکی برگزار میشود.
🔹در این آیین بهجز برگزیدگان و شایستگان تقدیر جایزه، از ناشران فعال، پیشکسوتان، فعال عرصه مجازی و مستندساز منتخب عرصه تاریخنگاری انقلاب نیز تقدیر خواهد شد.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
🔻 آیین تجلیل از مسعود دهنمکی و معرفی مجموعه ۷۸ جلدی «فرهنگنامه اسارت و آزادگان» برگزار شد
🔹آیین «معرفی مجموعه ۷۸ جلدی فرهنگنامه اسارت و آزادگان» و تقدیر از سالها مجاهدت هنری، ادبی و رسانهای مسعود دهنمکی شامگاه دوشنبه بیست و پنجم دیماه ۱۴۰۲ با حضور اهالی فرهنگ و هنر در تالار رودکی برگزار شد.
🔹 غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در بخشی از این مراسم عنوان کرد: «مجموعه ۷۸ جلدی فرهنگنامه اسارت و آزادگان» یک ماده خام اولیه است و میتواند مورد استفاده کتابها و آثار فرهنگی و هنری بعدی نیز قرار بگیرد. پیشنهادم این است که نویسندگانی پیدا شوند و با بهرهگیری از این مجموعه، کتابهای کمحجم و مناسب برای نوجوانان و جوانان تدوین کنند. ضمن این که صداوسیما هم باید وقت و برنامههای بیشتری را به آزادگان محترم و خانوادههای آنان اختصاص دهد.
🔹مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز بیان کرد: انتشار این مجموعه، قطعا برای تولیدات متعدد و متنوع پیش برنده خواهد بود و این موقعیت مهمی است. ما در نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزاری این مراسم را وظیفه خود می دانیم.
🔹وحید جلیلی، قائممقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی نیز در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکرم که آقای ده نمکی با اثر ماندگار دیگری، خدمت تازهای به فضای فرهنگی کشور ارائه کردهاند. امیدواریم این اثر سنگ بنا و نقطه شروعی برای محصولات رسانهای، هنری و پژوهشی باشد.
📌گزارش تفصیلی این مراسم را می توانید در سایت مجمع ناشران انقلاب اسلامی بخوانید.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
📝 خط حزبالله ۴۲۷ | ۱۰۰ روز ناکامی صهیونیستی؛ ۱۰۰ روز مقاومت طوفانی
🔹چهارصد و بیست و هفتمین شماره خط حزبالله با عنوان «۱۰۰ روز ناکامی صهیونیستی؛ ۱۰۰ روز مقاومت طوفانی» منتشر شد.
✍️گزارش هفته این شماره خط حزبالله، به این پرسش، پاسخ داده است که گذر زمان، چگونه بیهوده بودن یاوه گوییها و عجز و استیصال رژیمصهیونیستی را روایت میکند؟
🔹«ماه رجب، فرصت زندگیساز» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزبالله است که به این پرسش که چگونه باید از فرصت ماه مبارک رجب برای تقرب بیشتر به خداوند استفاده کنیم؟ پاسخ داده است.
🌷شماره این هفته خط حزبالله به روح مطهر ۱۱۷ خبرنگار و روزنامهنگار شهید در نوار غزه، تقدیم میشود.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
📥نسخه PDF👇
شماره ۴۲۷ نشریه خط حزبالله.pdf
1.82M
📥شماره ۴۲۷ نشریه خط حزبالله
http://eitaa.com/MajmaNasheran
🔻کتاب «ملداش» در رشت نقد و بررسی شد
🔹دومین جلسه نقد کتابخانه جوانه به همت گروهی از دانشجویان دانشگاه گیلان با نقد و بررسی کتاب «ملداش» با حضور زینب سادات میرپور کارشناس، مهدی کرد فیروزجایی نویسنده اثر، سعیده شبرنگ نویسنده و منتقد و جمعی از دانشجویان، برگزار شد.
🔹رمان «ملداش» که به گواهی نویسندهاش پیش از انتشار حدود پانزده بار بازنویسی شده، به زندگی یک طلبه در سفر تبلیغیاش به روستایی در مازندران و چالشهایی که با آن مواجه میشود میپردازد. این اثر سال ۱۳۹۹ توسط نشر معارف و سال ۱۴۰۲ به اهتمام نشر بین الملل به چاپ رسیده است.
🔹زینب سادات میرپور مجری و کارشناس در این جلسه نقد و بررسی به طراحی زیبای جلد اشاره کرد و آن را تصویری زنده و پویا دانست.
🔹سعیده شبرنگ نویسنده و منتقد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در این تصویر، نعلین روحانی در بالاترین پله و جلوتر از بقیه کفشها قرار گرفته و باقی کفشها پشت سر آن ردیف شدهاند، گفت: این تصویر، صفهای نماز جماعت را در ذهن مخاطب تداعی میکند.
🔹شبرنگ به ویژگی خاص آثار مهدی فیروزجایی یعنی اقلیمینویسی اشاره کرد و افزود: امروزه بسیاری از آثار ما در فضای به اصطلاح آپارتمانی روایت میشود و این ویژگی ممتاز آثار آقای فیروزجایی است که خارج از فضای شهری و کلانشهری میگذرد.
📌گزارش تفصیلی این نشست را اینجا بخوانید.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
🔻«تصویری در بند» خاطرات جاویدالاثر کاظم اخوان منتشر شد
🔹«تصویری در بند» خاطرات جاویدالاثر کاظم اخوان، از اولین عکاس خبرنگاران جنگ تحمیلی که توسط مونس عبدیزاده به رشته تحریر درآمده، به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
🔹 کاظم تهتغاری خانواده اخوان، در گروه دوستان نقش مرکزی و رهبری داشت. دوستانی که تا آغاز زمزمههای انقلاب در مشهد همپای همدیگر بودند. نقطه برجسته زندگی او، آَشنایی با ستاد جنگهای نامنظم و دکتر چمران بود. به گفته دوستان و همرزمان، این دیدار تا آنجا پیش رفت که ابتدا کاظم به عنوان رزمنده و در ادامه به عنوان همه کاره ستاد؛ هر جا دکتر چمران بود، کاظم هم حضور داشت. گل خاطرات کاظم مربوط میشود به آشنایی وی با دوربین عکاسی، آن هم به درخواست پدر معنویاش یعنی دکتر چمران. به گونهای که در یک دستش اسلحه و در دست دیگرش دوربین عکاسی بود. اغلب تصاویر زیبایی که از دکتر چمران به یادگار مانده است توسط دوربین عکاسی اهدایی ایشان به کاظم ضبط و ثبت شده است. با شهادت دکتر چمران و انحلال ستاد جنگ های نامنظم، دامنه فعالیت کاظم تغییر شکل مییابد. اما دوربین عکاسی همچنان نقش اول خاطرات او را در سال های ۵۹، ۶۰ و ۶۱ بازی می کند.
🔹«تصویری در بند» خاطرات جاویدالاثر کاظم اخوان، در ۲۱۶ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
🔻خاستگاه انقلابیون، صرفا دغدغههای اجتماعی نبود
🔹نشست معرفی نامزدهای بخش داستان و رمان بزرگسال سومین دورۀ جایزۀ ادبی شهید سیدعلی اندرزگو، ظهر روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در سرای خانۀ کتاب و ادبیات و با حضور داوران این بخش برگزار شد.
🔹مهدی کردفیروزجایی سرداور بخش رمان بزرگسال سومین دورۀ جایزه ادبی شهید اندرزگو با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سال ۵۷ با اعتراضات مردم که نشأتگرفته از مبانی فکری و اعتقادی بود آغاز شد و با رهبری مرجعیت دین و شیعه همراه شد گفت: انقلاب اساساً به معنای شورش و هرجومرج کردن نیست، بلکه یعنی مردم نسبت به بهم ریختگیها معترضند و میخواهند آن را به سامان رسانند. وقتی مردم و رهبری نسبت به وضعیت موجود ناراضی هستند و دست به اقدام میزنند و به پیروزی میرسند، یک تعادلی به جامعه منتقل میشود و اساساً داستان و رمان در اینجا شکل میگیرد. ایران ما باتوجه به انقلابی که در آن صورت گرفته و با توجه به عدم تعادلهایی که در دوران پهلویها بوده و مردم به ستیز با آنها پرداختهاند، سرشار بحرانهایی است که مردم با آن به ستیز پرداختند و سرشار از فرصتهایی است برای خلق آثار داستانی و رمان. در سالهای گذشته روایتهایی از انقلاب داشتیم که به لحاظ فرم و ساختار آثار قابل توجه بودند، اما نسبت به آنچیزی که منجربه انقلاب شد اجحاف صورت گرفت. ما با توجه به اینکه مردم ما با آن مبانی و رهبری به پیروزی رسیدند، آثار این دوره را مورد بررسی قرار دادیم. اگرچه در طول اینسالها کارهای خوبی تولید شده و باتوجه به مقوله ظلم با توجه به عدالتخواهی و مبانی دینی شیعی به آنها پرداخته شده و قابل توجه است؛ اما به لحاظ کمی، رضایتبخش نیست. وضعیت ادبیات داستانی باتوجه به زمینهای که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل گرفته است، خوب است؛ اما میتواند عالی باشد.
🔹مهدی کردفیروزجایی در بخش معرفی کتاب «داشی» گفت: این کتاب که به قلم محمدعلی گودینی است و توسط انتشارات سیبسرخنیکان به چاپ رسیده است. دغدغۀ یکتاپرستی و توحیدیِ شخصیت داشی را دارد و این اوج داستان و کشمکش این کتاب است که واکنش این شخصیت اصلی، موجب شکلگیری عنصر داستانی و تعلیق میشود. نکتهای که این اثر را از دیگر آثار انقلاب اسلامی متمایز میکند، عقبه اعتقادی است که اقدام شخصیت دراماتیک کتاب را در بردارد. متن کتاب از محتوایی برخوردار است که حق مطلب و شخصیتهای انقلابی را ادا میکند و در معرفی شخصیتهای انقلابی اجحاف صورت نمیگیرد. خاستگاه انقلابیون ما صرفا دغدغههای اجتماعی نبود؛ بلکه آنها دغدغههای اعتقادی و دینی نیز داشتند. یکی از عناصر قابلتوجه آثار که در ادبیات داستانی وجود دارد، بیتوجهی به مکان و یا اقلیم داستان است؛ چرا که وقتی این کتاب، در کنار یک کتاب ترجمه قرار میگیرد، متفاوت بودن آن بهلحاظ مکان و گویشها و اصطلاحات خاص، نسبت به یک اثر ترجمه مشخص میشود.
📌گزارش تفصیلی این نشست را در سایت مجمع ناشران انقلاب اسلامی بخوانید.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
📌یادداشت حسام آبنوس در شیرازه کتاب «راویان حقیقت»:
🔻پستوی تاریک تاریخ، تکصدایی و انحصار!
🔹انتشار یک اثر، یک مرحله از مراحلی است که در زنجیرۀ نشر به آن اشاره میشود و بیشک مرحلۀ مهمی است؛ ولی اغلب از حلقۀ مهم رسیدن اثر به دست مخاطب و خوانده شدن آن غفلت میشود. در واقع، بسیاری بر این باورند که انتشار یک اثر پایان راه است و بقیۀ ماجرا به خود کتاب و عوامل نامشخص مربوط است. برای همین تلاشی برای رسیدن یک کتاب به دست مخاطب نمیکنند. ولی نباید فراموش کرد که اثر تولیدشده باید به دست مخاطب برسد تا آغاز گفتوگو با آن آغاز شود. اگر متنی خوانده نشود و مخاطب با آن وارد گفتوگو نشود، اثر به مقصودی که در ذهن نویسنده و ناشر بوده، نرسیده و موفق نبوده است. در این مقطع، اغلب این سؤال را مطرح میکنند که چه راهکارهایی برای اینکه مخاطبان با آثار روبهرو شوند و آنها را بخوانند پیشنهاد میکنید. این سؤال محور این یادداشت است. در واقع میخواهم دربارۀ راهکارهایی برای استقبال مردم از آثار منتشرشده در زمینۀ تاریخ معاصر چند خط بنویسم.
🔹قبل از اینکه به راهکار یا روشی اشاره کنم، باید نکتهای را توضیح بدهم. آنچه مهم است و به نظر میرسد در میزان استقبال مردم مؤثر باشد، نبود اعتماد به برخی روایتهای منتشرشده از تاریخ است. بهدلیل سیطرۀ شبکههای اجتماعی بر افکار عمومی، بیاعتمادی دامنهداری به روایتهای مکتوب تاریخ، بهویژه دوران معاصر، ایجاد شده که برای اصلاح این ذهنیت تلاش بسیاری باید کرد. حال، اگر بخواهیم تلاش بسیار را با راهکارهای مختلف همراه کنیم، اولین راه ایجاد اعتماد با قرار دادن روایتهای مختلف از طیفهای متنوع فکری است. در واقع، آنچه موجب میشود افکار عمومی در برابر روایتها گشودگی و پذیرش نداشته باشند، تکصدایی در ارائۀ روایتهاست. اولین راهکاری که در این موقعیت به ذهن میرسد، این است که مخاطبان را با روایتهای مشابه جریانهای مختلف از یک رویداد تاریخی مواجه کنیم تا ببینند تاریخ و روایت تاریخی از سوی جریانها یکسان روایت شده و تفاوتش در زاویهدید آنها در پرداختن به برخی جزئیات است که ربطی به اصل روایت واقعۀ تاریخی ندارد.
🔹راهکار بعدی، معرفی منابع تاریخی مختلف است. منابعی که روایتهایشان به صحت نزدیکتر است، میتوانند خواننده را با تاریخ بیشتر آشنا کنند و او را به سمت منابع بیشتر حرکت دهند. در واقع، تا زمانی که یک منبع یا منابع محدود بهعنوان منابع موجود و اصیل تاریخی معرفی میشود، طبیعی است که مردم در برابر روایتهای تاریخی پذیرش نداشته باشند و دست به انکار بزنند.
🔹آنچه میتوان و باید گفت، این است که اغلب راهکارهایی که به ذهن میآید، حول محور شکستن انحصار روایت و از بین رفتن تکصدایی در روایت تاریخ است. رسانهها و فعالان این عرصه در صورتی که مروج تکصدایی نبوده و مؤسسات پژوهشی انحصار در روایت نداشته باشند، اعتماد کمرنگشدۀ مخاطبان به روایتهای تاریخی نیز باز میگردد. به همین دلیل، بازمیگردیم به اینکه انتشار کتاب و تولید اثر مرحلۀ مهمی است؛ ولی برای رساندن آن بهخصوص در حوزۀ تاریخ معاصر، باید تلاشهایی کرد که به نظر میرسد از بین رفتن تکصدایی مهمترین راهکاری است که در ایجاد استقبال میتواند نقش داشته باشد.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
هدایت شده از 📚مرکز رسانه ای شیرازه📚
❗️ما کی هستیم؟
📌ما خیلی وقته، یعنی بیشتر از ۱۰ ساله دنبال راه هایی هستیم تا شما رو با کتابهای خوب آشنا کنیم؛
تلویزیون، رادیو، تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و مترو، نشریات و شبکه اجتماعی ... خلاصه هر جا فکرش رو بکنید داریم کتاب خوب برای هوادارای کتاب معرفی می کنیم و سعی در رسوندن این یار مهربون به دستشون.
📚مرکز رسانه ای شیرازه ،سال ۹۲ راه افتاد و تا به امروز با همراهی عزیزان و رفقای کتابخونش تونسته سازوکارهای مناسبی در رسانه های فارسی زبان و اخیرا غیرفارسی پیدا کنه و چراغ راهی برای کتابخوارانی(ببخشید کتابخوانانی!🤭) باشه که تشنه آگاهی و دانش تو زندگی شون هستن.
حالا چرا کتاب؟
تا حالا از خودتون پرسیدین چرا از برنامه کتاب باز گرفته، تا خندوانه و دورهمی یا هر محفل دیگری مثل همین صفحه مجازی شیرازه که میزبان نگاه شماست، همگی ما رو به خوندن کتاب تشویق میکنن؟ جوابشو می دونید یا نه ؟
شاید بعضیا فکر کنن کتاب خوندن راهی برای گذروندن اوقات فراغت باشه به همین دلیلم اگه از دستش بدن، خیلی هم افسوس نمیخورن
اما حقیقت اینه که فواید کتابخوانی خیلی بیشتر از اون چیزیه که اونا تصور میکنند. کتابخوانی نه تنها بر روی عملکرد مغز ما تاثیر مثبتی میذاره، بلکه باعث بهبود زندگی ما میشه. به همین دلیل هم مطالعه کردن در بیشتر جوامع پیشرفته و بین افراد موفق تا این اندازه رواج داره. الانم که این متن رو میخونید یعنی اهل کتاب هستید و ما اینجاییم تا بهتون کمک کنیم تا از این به بعد بیشتر کتاب خوندن رو در برنامه روزانه زندگی تون قرار بدید و از خوندن کتابای خوب لذت ببرید.
امیدواریم سهم کوچیکی در موفقیت عظیمِ شما عزیزان داشته باشیم و شما هم سهمی در موفقیت و سربلندی کشورمون داشته باشین. ما فقط به کمک همدیگه میتونیم تغییرات بزرگی ایجاد کنیم؛
در ضمن…
شما اجازه ندارین رویاهایی که در سر دارید رو فراموش کنید❌️
اگر رویایی دارید، یعنی توان بدست آوردن اونا رو هم خدا به شما داده
ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم اونا رو با خوندن کتاب و افزایش دانایی بدست بیارید.
🆔https://ble.ir/shiraazeh_ir
🌐http://www.shirazeh.ir
✅#کتاب_خوب_را_خوب_بخوانید
🔻جریان خلق آثار ادبی دربارۀ انقلاب دوباره زنده شد
🔹نشست معرفی نامزدهای بخش داستان و رمان بزرگسال سومین دورۀ جایزۀ ادبی شهید سیدعلی اندرزگو، ظهر روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در سرای خانۀ کتاب و ادبیات و با حضور داوران این بخش برگزار شد.
🔹در این نشست وجیهه سامانی، داور بخش رمان و داستان بزرگسال سومین دورۀ جایزه شهید اندرزگو در راستای ارزیابی وضعیت ادبیات انقلاب اسلامی اظهار داشت: ثبت و ضبط هر واقعۀ تاریخی، نیازمند این است که از آن فاصله بگیریم تا آثار ادبی و هنری را به درستی بتوان واکاوی کرد. در رابطه با جریان انقلاب، این یک حقیقتی است که اگرچه این رخداد عظیم قرن و تنها انقلاب مبتنی بر مذهب، ایدئولوژی و همراهی مردم موفق شد؛ اما ما بلافاصله زیر سایه جنگ تحمیلی رفتیم و هشت سال، تمام توان و استعداد و ظرفیتهای کلی کشور از جمله هنر و ادبیات معطوف به جنگ شد و متاسفانه آنطور که باید و شاید نتوانستیم به ادبیات انقلاب بپردازیم. جایزه ادبی شهید اندرزگو که جایزهای دوسالانه است به خلق آثار ادبی در زمینه ادبیات انقلاب کمک کرد. باتوجه به واکاوی این دهه و بررسی آثاری که از اوایل دهه نود تاکنون داشتیم و با یک نگاه جریانشناسانه متوجه میشویم که آثار خوبی در حال خلق شدن است و این جریان دوباره زنده شده است. از نظر اولویت کمیت از نظر من مهم نیست و باید به کیفیت آثار توجه بیشتری داشت. فکر میکنم در نقطهای هستیم که اگرچه نمیتوان گفت ایدهآل است، اما میتوان گفت اغلب آثار خلق شده، قابل قبول و قابل اعتنا هستند. باتوجه به زمان بسیار زیادی که توسط داورها و دبیرخانه این جایزه گذاشته شده، خوب نیست که کتاب ها رها شوند؛ از نظر من، تازه شروع این حلقه اتصال است که بار اصلی آن بر دوش اهالی رسانه خواهد بود که این آثار را معرفی کنند و جلسات نقد و بررسی برگزار کنند.
🔹داور بخش رمان جایزه اندرزگو در ادامه با معرفی کتاب «چینی بندزن» گفت: این کتاب اولین اثر این بانوی نویسنده بوده که توسط انتشارات قدرولایت در ۲۹۰ صفحه به چاپ رسیده است. اگرچه از لحاظ نگاه فنی، سر و شکل و کتابسازی نیاز به کار دارد، اما طرح و عنوان کتاب بسیار مناسب بود. کتاب «چینی بندزن» به خوبی توانسته دوران پهلوی اول را به تصویر بکشد و فارغ از مباحث سیاسی و مسائل مربوط به بسیاری از کتابهای دیگر تمرکز و سمت و سوی خود را بر روی مردم بگذارد. این داستان کشش لازم برای جذب مخاطب دارد و به نظر من نویسنده انتخاب هوشمندانهای در انتخاب برشی از تاریخ معاصر داشته است. تکنیک و فرم خیلی مهم است که متاسفانه در بسیاری از کارهای با محتوای انقلابی به آن دو توجه نمیشود ولی در این اثر با این موضوع مواجه نیستیم.
🔹در ادامه وجیهه سامانی با معرفی کتاب «فصل بیهراسی» که به قلم محمدحسین فاضل و در انتشارات چاپ و نشر بینالملل منتشر شده است، افزود: این اثر اطلاعات خوبی درباره گروهکهای نزدیک انقلاب ارائه میدهد. کمتر کتابی وجود دارد که با زبان ساده بتواند این موضوعات را توضیح دهد. نویسنده برای نوشتن این کار پژوهشهای بسیاری نیز انجام داده است. داستان تک خطی و ساده این کتاب ماجرای یک دانشجو است که فارق از جریانهای سیاسی وارد یکی از این گروهکهای انقلابی میشود و اتفاقاتی برای آن میافتد که ناگزیر است تا ته قصه را برود. یک شباهتی هم به شهید اندرزگو دارد که به دست ساواک هم دستگیر میشود و بعد آزاد میگردد. داستان با ضرب آهنگ خوبی شروع میشود. از همان ابتدا مخاطب را وسط یک ماجرا میاندازد. نثر محکم و خوبی دارد. شخصیتهای داستان محکم هستند. شخصیتها خیلی حساب شده تعریف شدهاند. این رمان بهصورت گذری یک نگاهی هم به انقلاب سفید شاه داشته است. من فکر میکنم این کتاب برای آشنایی و جریانشناسی احزاب و گروههای قبل از انقلاب مخصوصا سالهای منتهی به انقلاب مناسب باشد.
📌گزارش تفصیلی این نشست را در سایت مجمع ناشران انقلاب اسلامی بخوانید.
http://eitaa.com/MajmaNasheran
🔻بسته پیشنهادی کتاب فلسطین
🔹مجمع ناشران انقلاب اسلامی دستچینی از کتابهای مهم حوزۀ نهضت مقاومت فلسطین را برای آشنایی با ابعاد مختلف این موضوع گردآوری کرده و به مخاطبان ارائه میکند.
📚از غزه تا قدس؛ جلوههای کارآمدی گفتمان مقاومت اسلامی در فلسطین
📚سادیسم اسرائیلی؛ تبیین ریشهها و بررسی ابعاد بینالمللی جنایات صهیونیستها در غزه
📚حقیقت سمیر
📚کمپ دیوید؛ خیانت به آرمان فلسطین
📚نهضت فلسطین؛ چالشها و راهبردها، آیندۀ پیشرو
📚فلسطین از منظر حضرت آیتاللهالعظمی سیدعلی خامنهای (مدظلهالعالی)
📚غزه، جامعۀ جهانی و حقوق بینالملل؛ بررسی ابعاد حملۀ اسرائیل به کاروان آزادی
📚فلسطینِ همیشه در اشغال؛ فلسطین از درون و بیرون
📚اخراج فلسطینیها؛ افشای طرحها و برنامههای سازمانیافتۀ صهیونیستها در اجبار ساکنان اولیۀ فلسطین به ترک سرزمینهای خود
📚غزه از بازگشت مینویسد؛ مجموعه داستانهای کوتاه از پانزده نویسندۀ فلسطینی
📌معرفی کتابهای این بسته پیشنهادی را در سایت مجمع ناشران انقلاب اسلامی بخوانید.
http://eitaa.com/MajmaNasheran