eitaa logo
💥مکتب الصادق (ع)💥
322 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
7.5هزار ویدیو
12 فایل
#آنچه_یک_انقلابی_باید_بداند @Maktab_sadegh2
مشاهده در ایتا
دانلود
💥مکتب الصادق (ع)💥
😍تهنیت باد کناره گیری جمعی از 👇 ‌‌● سلبریتی های نق زن ‌‌● مرفهین بی مصرف 🔹منجمد مغزهای شب پرستی ک
▪️رسانه های اصلاح طلب داخلی در حمایت از سلبریتی های هنجارشکن، گوی رقابت را از رسانه های لندنی ربوده اند! @Maktab_sadegh2
تلاش مشترک دشمنان - @mrtahlilgar.mp3
9.87M
💥 از نیل تا خزر ؟! کارشناس قفقاز: تلاش مشترک پان ترک ها وهابی ها و صهیونیستها برای رسیدن به کاسپین 🎙 منصور حقیقت پور کارشناس قفقاز : تلاش مشترک ها و وهابی ها و صهیونیست ها این است که بتواننند یک راه دائمی به کاسپین باز کنند. ⬛️ ما باید امروز نقشه ی ها را نه از نیل تا فرات که از نیل تا خزر بدانیم... @Maktab_sadegh2
45.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 آغاز انتقام گیری هالو از رضا پهلوی / کولاک سه ایرانی با پرچم سپاه در تجمع براندازها ⬛️ سیرک وطن فروشها / آغاز انتقام گیری هالو از با صحبت های تند و صریح درباره هواداران و شخص وی ◼️کولاک سه در تجمع ها و غافلگیر کردن صدای آمریکا با پرچم های سپاه ◾️ کنایه دردناک هواداران شهردار تهران به پادوهای منافقین خلق و... @Maktab_sadegh2
61.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستند «فراخوان خونین» 🔹روایتی از ماجرای ۲۵ آبان ۱۴۰۱ شهر ایذه با تصاویری دیده‌نشده از دوربین‌های مداربسته شب واقعه و مصاحبه‌هایی با پدر و مادر کیان پیرفلک. @Maktab_sadegh2 نشان‌دادن این مستند یک وظیفه شرعی است واگر در بازنمایی آن به سایر افراد کوتاهی کنید شرعا پاسخگو خواهید بود. @Maktab_sadegh2
💥 اگر یک قصّه‌نویس بخواهد داستان حضرت یوسف را روایت کند، همۀ ماجرا را براساس یک‌سری امور اتفاقی و تصادفی تحلیل می‌کند! در حالی که خداوند متعال می‌فرماید: «وَکَذَلِک مَکّنَّا لِیُوسُفَ فِی الْأَرْض» (و ما اين‌گونه به يوسف در آن سرزمين، مُكنت و قُدرت داديم). ⚡️ حوادث زندگیِ ما اتّفاقی و تصادفی نیست، بلکه براساس مقدّرات است. 💠 آیت‌الله میرباقری: ◀️ قرار گرفتنِ مسئولیتِ «خدمتِ به آستان اهل‌بیت(ع) و سربازی امام زمان(عج)» بر دوش اشخاص، با دستِ تقدیرِ خداوند متعال رقم می‌خورد و ناشی از تصادف نیست. ◀️ خداوند متعال در قرآن کریم وقتی ماجرای یوسف صدیق(ع) را بیان می‌کند، می‌فرماید برادران یوسف او را در چاه انداختند و ماجراهایی پیش آمد، تا آنجا که به خانۀ یکی از بزرگان مصر راه پیدا کرد. این بزرگ مصر، وقتی یوسف را از بازار خرید، عظمت و بزرگی را در چهره او دید و به همسرش که فرزندی نداشت، گفت: «أَكْرِمي‏ مَثْواهُ عَسى‏ أَنْ يَنْفَعَنا أَوْ نَتَّخِذَهُ وَلَدا»، برده‌وار با او برخورد نکن، او شخصیت بزرگی است و روزی به کارمان می‌آید و اصولاً او را به‌عنوان فرزند خودش انتخاب کرد و از آنجا بود که حضرت یوسف به‌عنوان فرزندخواندۀ یکی از بزرگان مصر شد، در حالی که در چند روز قبل، او یک کودک افتاده در چاه در یک بیابان بود. ◀️ اگر یک قصّه‌نویس بخواهد این داستان را روایت کند، همۀ ماجرا را براساس تصادفات تحلیل می‌کند؛ تصادفاً برادرانِ یوسف او را در چاه انداختند، تصادفاً کاروان تشنه‌ای که مسیرش هیچ‌گاه از اینجا عبور نمی‌کرد، گذرش به اینجا افتاد، تصادفاً در اینجا تشنه شدند، تصادفاً رفتند آب بیاورند و آب نبود و به‌خاطر تشنگی، مجبور شدند که از آبِ تلخِ چاهی که حضرت یوسف در آن بود استفاده کنند، تصادفاً از این چاه آب برداشتند و تصادفاً یوسف صدیق بالا آمد، تصادفاً ماجرا چنین پیش رفت که او را ببرند و بفروشند، تصادفاً در مصر فروختند، تصادفاً یکی از بزرگان مصر مشتریِ یوسف شد، تصادفاً عظمت را از چهرۀ او فهمید و دانست که آیندۀ روشنی دارد، تصادفاً خدا به آنها بچه نداده بود و تصادفاً حضرت یوسف را به‌عنوان فرزندخوانده انتخاب کردند و تصادف‌های دیگر! ما مقدّرات الهی را این‌گونه تحلیل می‌کنیم! ولی خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: «وَکَذَلِک مَکّنَّا لِیوسُفَ فِی الْأَرْض»، ما به یوسف مکنت دادیم؛ این تازه، اوّلِ تقدیری است که ما با این بندۀ خوب انجام دادیم، «وَ لِنُعَلِّمَهُ مِنْ تَأْوِیلِ الْأَحَادِیثِ وَ اللَّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ». این درس بزرگی است: «وَ اللَّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ»، خداوند بر کار خود غالب است و هر کاری را که بخواهد، انجام می‌دهد. خداوند یک گِله‌ای هم از ما می‌کند: «وَ لكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لا يَعْلَمُون‏»، اگر مردم این را می‌دانستند، به درِ هیچ خانۀ دیگری نمی‌رفتند. ◀️ این نکته را عرض کردم که ما تلقی نکنیم که تصادف شده و تصادفات دست به دست هم داده و ما آمده‌ایم و اینجا نشسته‌ایم! خیر! بلکه تقدیری پشت‌سرِ این امر است. یک دستی ما را به اینجا آورده است و فقط یک طرفِ ماجرا ما هستیم، طرفِ اصلیِ ماجرا خداوند متعال و ولیّ او وجود مقدّس امام زمان(عج) است. بنابراین فرصت‌ها را باید یک نعمت الهی تلقی کرد.‌ نعمت‌های الهی وقتی به‌سراغ انسان می‌آید، با «شکر» و «کُفرِ» انسان است که این نعمت، یا افزون می‌شود یا از دست می‌رود. @Maktab_sadegh2
📚فمینیسم، رویکردی اخلاق ستیزانه تاریخ بشری، شاهد ستمهای فراوان بر زنان بوده است. زن ستیزی یک از تاریکی های تمدن بشری است؛ رفتارهای وحشیانه و حیوانی با زنان، حیوان اهلی دانستن زنان در استرالیا و خوردن گوشت آنها در هنگام قحطی در مناطقی از جهان و محروم ساختن زنان از حقوق طبیعی در قوانین اروپایی و زنده به گور کردن دختران در عصر جاهلیت عربی و ده ها انحراف اعتقادی و رفتاری در خصوص زنان باعث گردید تا یک جریان انحصارگرایی برای دفاع از حقوق زنان با عنوان فمینیسم شکل یابد. فمینیسم یک لغت فرانسوی است؛ جریانی است که در دنیای معاصر غرب در قرن نوزدهم به عنوان جنبش زنان مطرح گردیده است. این واژه در سال ۱۸۳۷ میلادی وارد واژگان فرهنگی و اجتماعی فرانسه گردید. البته مبدأ تاریخ رسمی این جریان را باید در سال ۱۶۳۰م جستجو کرد؛ ولی نوشته های فمینیستی از سال ۱۷۸۰م به صورت جمعی ارایه گردید. جریان شناسی ضد فرهنگ ها ، عبدالحسین خسروپناه ، ص ۲۴۲. 👈ادامه دارد... @Maktab_sadegh2
💥گندم ری: در واقعه عاشورا یکی از کسانی که به طمع متاع دنیا و وعده حکومت ری ، در مقابل امام حسین شمشیر کشید ، عمر سعد بود . حضرت پس از اطلاع از این واقع ، جمله ای تاریخی به عمر سعد گفت که در تاریخ ماندگار است :👇 «به خدا سوگند از گندم ری نخواهی خورد » و در ادامه نیز همینگونه شد و عمر سعد ، آخرت را که باخت ، هیچ ، دنیا را هم باخت و ملک ری نصیبش نشد.👇 🔅اما این جمله فقط خطاب به عمر سعد نبود ، بلکه خطاب به هر انسانی است، و هرکه دین خدا را به متاع قلیل دنیا بفروشد ، همان دنیا هم نصیب او نشود ... 🔅آنکه با فحشا و بی حجابی به دنبال لذت و زیبایی است ، وللّه که با این کار نه از زندگی خود لذت برد و نه از زیبایی ، بلکه حیران و سرگردان شود. 🔅مَثَل گناه ، مَثَل تشنه ای است که به جای آب گوارا ، آب شور بنوشد ، که نه تشنگی او برطرف شود و نه ارضا گردد . 🔅آنکه با روسری برداشتن ، با فحشا و ... دنبال لذت و منفعت و شادی است ، در دنیای خود حیران و سرگردان شود ، نه لذتی برد و نه از کار خود ارضا گردد؛ روز به روز در وادی سرگردانی و پریشانی فروتر رود 👈 مگر آنان که در وادی غرب چنین بیراهه ای را پیمودند ، جز حیرانی و پریشانی و ناهنجاری‌های روحی و روانی چیزی یافتند ؟؟؟ 🔅سرانجام شادی خیالی این جماعت هم ، نتیجه ای جز داروهای ضد افسردگی و اعتیاد به روانگردان ها نخواهد داشت. @Maktab_sadegh2
7.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥💥این پیرمرد با آیت الله بهلول طی الارض کرده . ببینید @Maktab_sadegh2
📚 امام جواد (علیه‌السلام) 📜 پدر امام زمان عزیز ما با آن همه فضیلت، با آن همه مقامات، با آن همه کرامات، وقتی با سم و جنایت دشمنان از دنیا رفت، فقط بیست و هشت سال داشت؛ این میشود الگو؛ جوان احساس میکند یک نمونه‌ی عالی در مقابل چشم دارد. 📜 آن امام بزرگوار، جوادالائمه (علیه‌السّلام) است که در بیست و پنج سالگی شهید شده است؛ این امام عسگری (علیه الصّلاة و السّلام) است که در بیست و هشت سالگی به شهادت رسیده است؛ و این همه فضیلت، این همه مکرمت، این همه عظمت، که نه فقط ما به آنها قائلیم و مترنّمیم، بلکه دشمنانشان، مخالفانشان، کسانی که اعتقاد به امامت آنها نداشتند، همه اعتراف کردند. ۱۳۹۰/۱۲/۱۰ بیانات در دیدار جمعی از مردم و خانواده شهدا و ایثارگران @Maktab_sadegh2
📚اسلام و زمان: 📝قرون اخیر بی‏‌توجهی مسئولین امور اسلامی از یک طرف و دهشت زدگی در مقابل غرب از طرف دیگر، موجب شد که این توهّم پیش آید که قوانین اسلامی برای عصر جدید نارساست. اما از ناحیه مقتضیات زمان: مغالطه‌‏ای که از این ناحیه به کار رفته از آن جهت است که چنین فرض شده که خاصیت زمان این است که همه چیز حتی حقایق جهان را نیز فرسوده و کهنه نماید و حال آنکه آنچه در زمان کهنه و نو می‌شود ماده و ترکیبات مادی است. یک ساختمان، یک گیاه، یک حیوان، یک انسان محکوم به کهنگی و زوال است اما حقایق جهان ثابت و لایتغیر است. آیا جدول فیثاغورس به حکم اینکه بیش از دو هزارسال از عمرش می‌گذرد کهنه شده است؟ آیا گفته سعدی: «بنی آدم اعضای یک پیکرند» چون هفتصدسال از عمرش می‌گذرد منسوخ و غیرقابل عمل است؟ آیا به دلیل اینکه عدالت و مروّت و وفا و نیکی چندین هزارسال است که دهان به دهان می‌گردد مندرس شده است؟ بلکه گفتن اینکه جدول فیثاغورس عمر چند هزارساله دارد و گفته سعدی عمر هفتصدساله، غلط است. محتوای جدول فیثاغورس و شعر سعدی حقایقی ازلی و ابدی می‌باشند و آنان بازگوکننده آن حقایق‌‏ا‌ند و بس. می‌گویند قوانین عصر برق و هواپیما و فضانورد نمی‌تواند عیناً همان قوانین عصر چراغ نفتی و اسب و قاطر و الاغ باشد. جواب این است که شک نیست که در عصر برق و هواپیما مسائل جدیدی رخ می‏‌نماید که باید پاسخ خودش را بازیابد، ولی هیچ ضرورتی ایجاب نمی‌کند که الزاماً چون برق بجای چراغ نفتی و هواپیما بجای الاغ آمده است باید مسائل حقوقی مربوط به اینها از قبیل خرید و فروش و غصب و ضمان و وکالت و رهن هم یکسره تغییر کند و یا چون‏ والدین و فرزندان و زوجین اعصار گذشته الاغ سوار بوده‌اند و پدران و مادران و فرزندان و شوهران و زنان عصر ما هواپیماسوارند پس الزاماً باید حقوق والدین بر اولاد و حقوق اولاد بر والدین و حقوق زوجین بر یکدیگر در عصر ما به کلی دگرگون شود. استاد مطهری، اسلام و نیازهای زمان، ج 1، ص14. @Maktab_sadegh2
هیچ‌کس حسود نمی‌شود الّا این‌که به محیط ولایت طاغوت رفته باشد. هیچ‌کس رغبت به دنیا پیدا نمی‌کند الّا این‌که به محیط ولایت ائمّۀ جور وارد شده باشد. چون آنها هستند که دعوت به دنیا می‌کنند و حرص و حسد را ایجاد می‌کنند و لذا هیچ‌کس از حرص و حسد نجات پیدا نمی‌کند مگر این‌که ولایتش را عوض کند. @Maktab_sadegh2