هدایت شده از قم زیبا
🔴اختلال تو ایران برعکسه. تو بقیه کشورا وقتی قطع می شن میگن اختلاله ولی تو ایران وقتی وصل میشن اختلاله!☺️
✅ @qome_ziba
خیلی سخت بود؟!
سخت گذشت؟!
حوصلهمون سر رفت؟!
.
چیز خاصی نیست،
ما فقط سه دقیقه
از زندگی یه جانباز قطع نخاع شده رو دیدیم؛
تازه هنوز زندگیش نکردیم،
تونستیم انگشتمونو
بزاریم رو 2x تا زودتر تموم شه.
ولی اونها...
.
روز جانباز مبارک🤍
هدایت شده از مَفْشُو| سیدمیثم میرتاجالدینی
نتیجهی خشم و خشونت دو روز 18 و 19 دی، شده تصاویری که حالا با آزادی نصفهنیمهی اینترنت دستبهدست میشود. اگر هنوز چشمهایتان بسته است و فقط بلدید نابالغانه هیجانات کور خود را در قالب کنش مجازی بروز دهید، بدانید جنگ داخلی همین است. بیگناه و باگناه کشته میشوند. من یکی آنقدر از سوریهسازی گفتم که به کلیشهای مهوع بدل شد. ولی انگار باز باید تکرار کرد که سوریهسازی یک فرآیند دارد. در یک مرحله میرسد به نقطهای که هر کس برای خود یک حق انتقام دارد که باید بگیرد. از دیگر سو مسئولیت تأمین امنیت هر کس هم میافتد بر شانهی خودش. این یعنی گستردهتر کردن دایره ناامنی و مشروع کردن خشونت. تهییجکنندگانی که ما را در آستانهی یک جنگ داخلی نگه داشتهاند، مسئولیت روزهای بعد را خواهند پذیرفت؟ غمخواران سوءاستفاده کننده از تصاویر خشونت و خون، میدانند چه چاه ویلی را تدارک دیدهاند؟
5 بهمن ماه سال 4
@Masihane