شبِعاشورا💔...
امشبیراهشهدیندرحرمشمهماناست؛ مکنایصبحطلوع؛
عصرفردابدنشزیرسماسبان،مکنایصبحطلوع... 💔
امروز خواستم که دستمُ بشورم
روی دستم که آب ریختم
دیدم چقدر دستم درد میکنه
متوجه شدم بخاطر لطمه شب قبل توی روضه بوده..🖤
خیلی گریم گرفت
من خودم کنترل شده سینه زدم
ولی حتی رد آب روی دستم درد میکنه💔
•
الهی بمیرم برای اون دختر سه ساله ای که
بی هوا
با خشم وبغض علی(ع)
یتیم وبی کس وتنها زدنش🙂💔
هدایت شده از “جنّةُالكربلاء”
حـُسین اون عـِشق مـُوندگاره . .
حـُسین کی تـَنهامون ،
میذاره ؟ ❤️🩹 : ) .