eitaa logo
محتوی رسانه ای شهرستان مرند
82 دنبال‌کننده
518 عکس
216 ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 نقشِ محوری مادَر در مُوضوعِ «جَمعیت و خانوادهِ» حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند : هر کسی هر جایی رسیده از اثر یک زن و و مادر بوده است، ابراهیم با سارا و هاجر با موسی و صفورا – عیسی یا مریم، محمد با خدیجه ، فاطمه و علی و حسین با فاطمه و زینب (صلوات الله علیه اجمعین). و مادران بزرگ جامعه امروز امت اسلامی در ایران در پرورش نسل آینده، عاطفه و مراقبت، تاثیرگذاری بر توسعه شخصیت، نقش اجتماعی، تاثیر بر بهداشت و سلامتی، تجربه ای روحانی و عاطفی، رشد شخصی و تغییرات در سبک زندگی و توسعه فرهنگی، اجتناعی و تقویت و استحکام و امنیت و روابط خانوادگی و جامعه و همه آیینه ای از نقش و تاثیر مادر در خانواده و جامعه است. 🆔 @n_j_marand
همایش بزرگ مقاومت به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی زمان: چهارشنبه 12 دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء مکان: حسینیه امام خمینی (ره) مرند سخنران مراسم:سردار علیرضا مدنی فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا ستاد برگزاری مراسمات شهرستان مرند
25.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همایش بزرگ مقاومت به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی زمان: چهارشنبه 12 دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء مکان: حسینیه امام خمینی (ره) مرند سخنران مراسم:سردار علیرضا مدنی فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا ستاد برگزاری مراسمات شهرستان مرند
امام باقر علیه السلام: ما عُبِدَ اَللَّهُ بِشَيْءٍ أَحَبَّ إِلَى اَللَّهِ مِنْ إِدْخَالِ اَلسُّرُورِ عَلَى اَلْمُؤْمِنِ خداوند به چيزى كه نزد او محبوبتر از شاد كردن مؤمن باشد، عبادت نشده است. الکافي ج2 ص 188 💐ولادت با سعادت امام محمّد باقر علیه السلام بر شما مبارک باد💐
74.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان سپاه ناحیه مرند موشن گرلفی وصیت نامه شهید سردار سلیمانی به مناسبت پنجمین سالگرد شهید سردار سلیمانی موشن گراف: بسیجی هنرمند حسین زینالی https://eitaa.com/basij_honarmandan_marand ♨️ @basijnewsir_azsh31 🆔 @basijnews_marand https://eitaa.com/basij_honarmandan_marand
اولین کارگاه تخصصی ارتقاء سواد رسانه ای با محوریت اخلاق حرفه ای در رسانه در شهرستان مرند برگزار میشود از کلیه علاقمندان اعم از : مدیران مسئول پایگاه های خبری و نشریات مکتوب استانی و شهرستانی و مدیران کانال های فضای مجازی وکلیه فعالین فضای مجازی دعوت میشود با توجه به محدودیت ظرفیت جهت ثبت نام با آقای محمدرضا بخشی با شماره ۰۹۱۴۴۹۱۵۹۴۰ تماس داشته باشند مدت ثبت نام از تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ تا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ می باشد ❇️روابط عمومی اولین کارگاه تخصصی ارتقا سواد رسانه ای در شهرستان مرند
📣📣📣 کـارگـاه آمـــوزشی و تــوانـمـنـدسـازی امـر بـه مـعـروف و نـهـی از مــنــکــر( گروه های مطالبه گر و سفیران مهر و هدایت) 💯با تدریس استاد فرهیخته جناب آقای 📌دوشنبه ۸ بهمن ماه ⏰ساعت ۱۵ الی ۱۷
چیست؟ 🔹اخلاق رسانه موجود (Media ethics) در علوم اجتماعی مدرن جای می‌گیرد و از این رو هویتی سکولار دارد و نسبتی با اخلاق در معارف دینی ندارد 🔹اخلاق رسانه به معنای ارزش‌های حاکم بر فعالیت رسانه است 🔹 مهمترین اصل در اخلاق رسانه است، این اصل برآمده از ارزش بنیادین سودگرایی است 🔹سودگرایی به معنای تامین بیشترین نفع برای بیشترین افراد جامعه است و به تعبیری اجمالی، به معنای تامین منفعت عمومی است 🔹اما آزادی بیان در رسانه چه منفعتی برای عموم به دنبال دارد؟ پاسخ: کشف حقیقت 🔹محدوده این آزادی بیان در رسانه تا کجاست؟ پاسخ: آزادی برای تامین منفعت عمومی است، از این رو محدوه آزادی نیز تا جایی است که به منفعت عمومی ضرر زده نشود؛ لذا در موارد تعارض با منفعت عمومی، اصل آزادی رسانه با سایر اصول اخلاق رسانه محدود می‌شود؛ مانند: ▫️اصل حریم خصوصی ▫️اصل حقیقت‌گویی ▫️اصل امنیت ▫️اصل نفی کلیشه‌نگاری و ... 🔹بخش‌های الزامیِ بایسته‌های فعالیت رسانه‌ای، به صورت مصداقی و جزئی در مطرح می‌شود که برخلاف اخلاق رسانه، از حمایت دستگاه قضایی کشورها برخوردار می‌شود 🔹اخلاق رسانه را نباید با «نظریه هنجاری رسانه» اشتباه گرفت؛ نظریات هنجاری ناظر به عرصه است
«ابتذال» کسب و کار من است عمادالدین قاسمی پناه (فردارسانه) - صرف نظر از بلاگرهایی که در یک تعامل سالم با کاربر قرار دارند، بخش قابل توجهی از فضای مجازی، به ویژه اینستاگرام در اختیار گروهی است که به تولید و بازتولید «ابتذال» زیر پوشش تولید محتوا مشغولند. «بلاگرهای ابتذال» برای بازدید گرفتن ممکن است از تکنیک‌های مختلفی استفاده کنند. اما چگونه بعضی از همین بلاگرها، لایک، کامنت و فالوئرهای میلیونی دارند؟ شاید بتوان این موضوع را در قالب نوعی از عرضه و تقاضا تحلیل کرد. درواقع آنچه از آن به عنوان محتوای مبتذل نام برده می‌شود، خواهان دارد. اگر کاربران آنها را دنبال نکنند، علی القاعده محتوایی هم تولید نمی‌شود. این بلاگرها در مخاطب‌شناسی، بسیار قوی و آگاهانه عمل می‌کنند. همان مفهومی که رسانه‌های رسمی به ویژه در سال‌های اخیر توفیقی در آن نداشته‌اند. بلاگرها به خوبی ذائقه عمده کاربران را تشخیص داده‌اند و مفاهیم را در قالب‌های کاربرپسند عرضه می‌کنند. همچنین آنچه به عنوان عامل اصلی جذب مخاطب شناخته می‌شود و کاربر را جذب محتوای بلاگرها می‌کند، اعتمادسازی است. وقتی بلاگرها اعتماد کاربران را جلب می‌کنند درواقع به بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که نیاز دارند دست پیدا می‌کنند. آنها با فالوئرهای خود از طریق پیام کاربران در کامنت‌ها و دایرکت‌ها در ارتباط هستند. به عبارت دیگر، انتشار پیام‌های کاربران و ترتیب اثر دادن به پیام آنها، کاربران را از حالت انفعال خارج می‌کند و ارتباط بین بلاگرها و کاربران عمیق‌تر می‌شود. به طوری که کاربر احساس می‌کند در محتوای تولید‌شده مشارکت می‌کند. تداوم این وضعیت می‌تواند پایانی بر نظریه انفعال مخاطب و تاثیر یک‌طرفه رسانه بر مخاطب باشد. حتی بعضی از بلاگرها به جلب اعتماد میدانی روی آورده‌اند. برخی از آنها با حضور در کف خیابان به کسانی که فالوئر آنها هستند هدیه‌های گران قیمتی از جمله گوشی موبایل یا پول نقد می‌دهند. متن کامل گزارش را می‌توانيد در پایگاه خبری-اختصاصی فردارسانه به نشانی www.fardaresaneh.ir بخوانید.