eitaa logo
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
8.4هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
322 ویدیو
438 فایل
واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 📝 تهیه و انتشار محتوای متنی از سخنرانی‌های استاد رائفی‌پور از جمله: ✔️ کتاب دیجیتال ✔️ خلاصه سخنرانی ✔️ پاورپوینت ✔️ عکس‌نوشته ✔️ متن کوتاه ✔️ و ... ارتباط با ما👇 🗣 @masaf_publicrelation ☎️ 02175098000
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انتفاضۀ شعبانیه 🔹یکی از ویژگی‌های اصلی قیام اباعبدالله علیه السلام، که خیلی هم مهم است این بود که اباعبدالله تبدیل شد به سلاح بدون شکست جبهۀ حق، چون خود خدا خونخواه حسین‌بن‌علی ا‌ست. او ثارالله است و خدا پای خونش ایستاده است. خدا شکست نمی‌خورد. 🔸 اباعبدالله شمشیر شکست‌ناپذیر اسلام و جبهۀ حق است. یک سلاح استراتژیک است. هرکسی را می‌خواهید نابود کنید، او را به دیوار امام‌ حسین بکوبید، قطعاً پودر می‌شود. 🔹صدّام بر کشوری حاکم شد که ۶۵ الی ۶۷درصد جامعه شیعه بود. آمد شروع کرد به کشتن شیعیان. بعد از جنگ با ایران، صدام را جلو انداختند و گفتند: «به کویت حمله کن.» ۱۷ساعته کویت را گرفت و سر ۷۲ ساعت، استقرار پیدا کرد. 🔸آمریکا در سال ۱۹۹۰-۱۹۹۱ به صدام حمله کرد و در آن منطقه، پرواز ممنوع اعلام کرد. گفت هر هواپیمای صدام که بپرد، می‌زنم. هواپیما و هلی‌کوپترهای صدام نتوانستند بپرند. شیعه‌های بصره و کربلا و نجف و جنوب عراق، از دست ظلم صدام قیام کردند. آمریکای کثیف، به صدام گفت: «اجازه داری از هلی‌کوپترهایت استفاده کنی، هلی‌کوپترهای من هم در خدمت شما.» شیعیان را به خاک‌ و خون کشید. این ماجرا معروف شد به انتفاضۀ شعبانیه. 🔹صدام هشت بند برای پسرش نوشت که از این هشت بند، چهار بندش نابودی شیعه بود. شیعیان را به خاک‌ و خون می‌کشیدند. نزدیک سیصد نفر از مردم به حرم امام‌ حسین پناه بردند. پسرش گفت: «به آنجا رفتند، چه‌ کار کنیم؟» عین حکم صدام این بود: «می‌روی آنجا را درب‌ و داغون می‌کنی. آنها را می‌کُشی، حرم را هم می‌زنی.» 🔸پسر صدام جرئت نکرد جلو برود، داماد صدام، "حسین‌‌ کامل" جلو آمد. شخص دوم قدرت در عراق، حسین ‌‌کامل بود. حسین ‌‌کامل آمد روی تانک‌هایش نوشت: «لا شیعه بعد الیوم.» یعنی بعد از این، در این کشور شیعه نخواهیم داشت. آمد در بین‌الحرمین تانک تاخت. ایستاد روبه‌روی حرم اباعبدالله و گفت: «تو حسینی، من هم حسینم. شنیدم می‌گویند کارهایی می‌کنی. اگر راست می‌گویی بند کفنت را باز کن و بیرون بیا.» غافل از اینکه ارباب، بی‌کفن است. توپ را گرفت و به حرم زد. به ضریح تیر زدند. با چکمه داخل حرم آقا ابوالفضل‌العباس علیه السلام و حرم امام‌ حسین علیه السلام و بین‌الحرمین ریختند. تا توانستند کشتند. 🔹به آن سیصد نفری که پناه برده بودند هم گفتند: «با این حسین هستید یا آن حسین؟» تمام آنها به‌ جز یک نفر، سمت حسین‌بن‌علی رفتند. همۀ آنها را کشتند. سپس آنها را بعد از کشتن به بیابان‌ها بردند و سرشان را بریدند و در گور دسته‌ جمعی خاکشان کردند. 🔸شخص دوم عراق، به چند سال نمی‌کشد که با پسر صدام اختلاف پیدا می‌کند. صدام هم طرف پسرش را می‌گیرد. شبانه حسین‌ کامل با برادرش صدام‌ کامل فرار می‌کنند و به اردن می‌روند. در اردن شروع می‌کنند یک‌ سری مزخرفات علیه صدام می‌گویند. صدام پیغام می‌فرستد و می‌گوید: «تو از خود مایی، برگرد کاری‌ با تو ندارم.» او را به منطقۀ سیدیه می‌‌آورند، دورش را می‌گیرند و با او درگیر می‌شوند. 🔹آخرین لحظات زنده‌ ماندنش این بود که پوتین یک بعثی روی سرش بود و می‌گفت: «این نتیجۀ خیانت به حزب بعث است.» بعد او را کشتند، سرش را بریدند و بردند خاکش کردند. بعضی‌ها می‌گویند آمدند او را از قبر درآوردند، تکه‌ تکه‌اش کردند و جنازۀ نحسش را در بیابان ریختند. 🔸یک حسین دیگر هم، خود صدام بود که گور به‌ گور شد. او را بردند در روستای العوجه تکریت دفن کردند. فامیل‌های حسین ‌‌کامل شبانه آمدند و جنازۀ صدام را درآوردند، تکه‌ تکه کردند و در بیابان ریختند. سگ‌ها و شغال‌ها و کفتارها جمع شدند جنازه‌اش را خوردند. 🔹گویا از داخل گنبد یک نفر دارد می‌گوید: «من حسینم، تو هم حسینی، این ‌دفعه من می‌زنم، تو بگیر.» آن یک نفر هم که از آن سیصد نفر جدا شد و سمت حسین ‌کامل رفت، الان مجنون شده است. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📅 ۱۹ دی ۹۰ 📍مشهد مقدس 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
اخلاق و خانواده-5بهمن96-بوشهر.pdf
813.7K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ اخلاق و خانواده 📅 ۵ بهمن ۹۶ 📍بوشهر 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| مدرنیته به دنبال سود بیشتر 🔹مدرنیته و فرهنگ غرب خیلی استادانه و عجیب، پیچیده‌ترین کفر و نفاقی را ساخت که در طول تاریخ وجود نداشته است. مدرنیته روی بستر نیازهای من و شما سوار می‌شود و با تغییر نیازها و ساخت نیازهای عجیب‌ در ما، مدیریتمان می‌کند. 🔸هر چقدر نیازها را بیشتر تحریک کنند، تقاضا بیشتر می‌شود و برای اینکه تقاضا جواب داده شود، باید تولید بیشتر شود؛ تولید هم یعنی سود. برای همین حس تنوع‌طلبی شما را تحریک می‌کنند تا چیزهای جدید بخرید. 🔹تولید بیشتر یعنی سود و کار بیشتر. چقدر این حرف قشنگ به نظر می‌رسد. در حالیکه سرمایه‌دارها حساب می‌کنند که رباتی وارد کنند حتی اگر ۱۰هزار کارگر بیکار شوند. یا اگر سود در این است که از کارگر حمایت کنند، حمایت می‌کنند. اگر سود در عوض کردن سیستم است، این کار را می‌کنند؛ حتی اگر باعث تعدیل نیرو شود. اگر سود در فروش زمین کارخانه باشد، آن را می‌فروشند، پولش را در بانک می‌گذارند و با آن سوداگری می‌کنند... 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۱۸ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| ویژگی اصلاحات امام‌حسین ~ ۱ 🔹اولین ویژگی این است که اصلاح‌طلبی اباعبدالله علیه السلام از نوع اصلاح‌طلبی‌ای بود که خود شخص مصلح بود. 🔺 عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| ویژگی‌ اصلاحات امام‌‌حسین ~ ۱ 🔹 اولین ویژگی این است که اصلاح‌طلبی اباعبدالله علیه السلام از نوع اصلاح‌طلبی‌ای بود که خود شخص مصلح بود؛ یعنی کسی که جریان اصلاحات را به‌ دست گرفته است، امام‌ حسین، امام معصوم است و هیچ اشتباهی در کارش نیست. 🔸بنی‌عباس می‌گفتند: «بنی‌امیه فاسد است. می‌خواهیم جامعه را اصلاح کنیم.» اما نتیجه‌اش این شد که ظلمی که بنی‌العباس در حق اهل‌بیت علیهم السلام کردند، دست‌ کمی از بنی‌امیه ندارد. عباسیان آمدند جامعه را اصلاح کنند اما آیا خودشان شرایط یک فرد مصلح را داشتند؟ آنها خودشان از بیخ‌ و بنیان مشکل داشتند و خودشان از بنی‌امیه فاسدتر بودند، لذا به اسم اصلاح، فساد بیشتری به وجود آمد. 🔸شرط اولیۀ اصلاح این است که فردی که می‌خواهد اصلاحات انجام بدهد، خودش مصلح باشد، لذا به اما‌م‌ زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌گوییم "اباصالح‌المهدی"، یعنی بابای صلح. اباصالح یعنی پدر اصلاح واقعی جامعه. یعنی چنان اصلاحی که دنیا به خودش ندیده است. این شدنی ا‌ست، منتها باید شرایطش فراهم بشود و این شرایط هم دست کیست؟ دست ماهاست. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📅 ۱۹ دی ۹۰ 📍مشهد مقدس 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
سیستم عراق 🔹عراق یک رئیس‌‌ جمهور دارد، یک نخست‌ وزیر دارد و یک مجلس. نخست‌ وزیر را مجلس تعیین می‌کند. استاندار، نمایندۀ دولت است و طبعاً خود دولت باید آن را تعیین کند، اما در عراق اینگونه نیست، معادل همین سیستم را در هر استان هم دارند، یعنی یک مجلس کوچک در استان دارند که آن‌ مجلس، استاندار را تعیین می‌کند. فلذا استاندار به نخست‌ وزیر می‌‌گوید: «تو رقمی‌ نیستی!» مثل کُری‌خوانی استاندار بصره و عادل عبدالمهدی. اصل پول در استان‌هاست. 🔸 سیستمی ‌ساختند که امکان ندارد از این سیستم بتوانید سالم بیرون بیایید. این سیستم را آمریکا برایشان درست کرد. اگر به رأی‌ دادن باشد، دموکراتیک‌ترین حکومت کرۀ زمین، عراق است چون همه‌ چیز‌شان با رأی است. با این حال مردمشان الان می‌گویند: «ما از خدایمان است که یک صدام خوب پیدا شود، غلط کردیم رأی دادیم. اصلاً دیکتاتور می‌خواهیم. یک نفر فقط بیاید حرف بزند.» 🔹مردم سرگیجه گرفتند. مسئولینشان هم سرگیجه گرفتند. چون آمریکایی‌ها اینها را در یک چرخ‌‌ و فلکی انداختند که همین طور دارد می‌چرخد. نفت را دارد می‌برد. نمی‌گذارد در عراق نیروگاه برق بزنند. ایران رفت در حیدریه برایشان نیروگاه برق رایگان بزند، آمریکا گفت: «نمی‌گذارم.» یکی از دلایل حذف عادل عبدالمهدی این بود؛ رفت با زیمنس قرارداد ۱۴میلیارد دلاری بست که بیاید یک بار برای همیشه نیروگاه فسیلی بزند، گفت: «سیکل ترکیبی بزن ما بتوانیم برق داشته باشیم.» 🔸 عراق اقیانوس نفت است، فقط کافی است نیروگاه بزند؛ دیگر صادرکنندۀ نفت می‌‌شود. در عربستان با نفت، آب را شیرین می‌کنند. برای عربستان حلال است اما برای عراقی‌ها حرام! چون عربستان با آمریکاست و عراق با آمریکا نیست. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
دلایل_دشمنی_ایران_و_اسرائیل_9خرداد98_کرج.pdf
908.4K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ دلایل دشمنی ایران و اسرائیل 📅 ۹ خرداد ۹۸ 📍کرج 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
کفر، به سیستم رسیده است 🔹کافر نمی‌گوید فقط خدا و پیغمبر و معاد وجود ندارد، بلکه می‌گوید خیلی چیزها
ضرب‌شست اباعبدالله علیه السلام 🔹فرق یزید با بقیه در این است که او داشت سیستم کفر را می‌آورد. 🔺 نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
ضرب‌شست اباعبدالله علیه السلام 🔹پیامبران الهی از همان ابتدا سیستمِ کامل را دارند چون به وحی وصل هستند، اما کفر چون به وحی وصل نیست، با آزمون‌ و خطا این کار را می‌کند. برای همین خدا برای موسی علیه السلام می‌گوید فرعون مقابلش بود اما برای حضرت‌ نوح علیه السلام می‌گوید یک سیستم بود، سیستمی که بر دنیای نوح مسلط شدند، فلذا چاره‌ای نبود و زمین باید کلاً پاک‌سازی می‌شد. 🔸 فرق یزید با بقیه در این است که او داشت سیستم کفر را می‌آورد. معاویه هم خدا و پیغمبر را قبول نداشت، می‌گفت: «تا روزی که اسم پیامبر را از سر مأذنه‌ها نیندازم آرام نمی‌گیرم.» اما معاویه جرئت نکرد این را علنی کند. یزید علنی کرد، رسماً گفت: «بنی‌هاشم با حکومت بازی کرد، نه وحی‌ای آمده نه پیغمبری.» 🔹 کُفر داشت در قامت و لباس اسلام، سیستماتیک می‌شد، همان طور که کفر در قامت یهود سیستماتیک شد، این بدن به کُما رفته بود و داشت بیهوش می‌شد و شوک لازم داشت، لذا اباعبدالله علیه السلام گفت: «تکه‌ تکه می‌شوم اما نمی‌گذارم مدل یزیدی اسلام ثبت شود.» قبلی‌ها منافق بودند، برای همین وقتی حضرت‌ اباعبدالله و سپس حضرت ‌زینب و حضرت‌ سجاد علیهم السلام تودهنی را زدند، یزید گفت: «یک نفر اذان بگوید.» یعنی او هم در لاک نفاق رفت. 🔸 بعد از او دیگر هیچ خلیفه‌ای جرئت نکرد امام‌ معصوم را علنی بکُشد. یهودیت بعد از حضرت‌ موسی به بُت‌پرستی کشیده شد، مسیحیت هـم بعد از حضرت‌ عیسی به بُت‌پرستی و صلیب‌پرستی کشیده شد اما بعد از آقا رسول‌الله صلی الله علیه و آله بُت‌پرستی برنگشت. این ضرب‌شست اباعبدالله بود. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| اشرافی‌گری؛ یعنی مرگ انقلاب 🔹 انقلابی‌گری‌ای که نسبت به استقلال کشور بی‌ توجه باشد، نه‌ تنها انقلابی‌گری نیست بلکه در تضاد با انقلاب است. اولین شعارمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود. 🔸همۀ دردمان این بود که چرا شاه آدم آنهاست و تمام تصمیماتی که می‌گیرد، به نفع آنهاست؟ چرا از خودش هویتی ندارد و برای ایران تصمیم نمی‌گیرد بلکه برای آن‌ها تصمیم می‌گیرد؟ 🔹 اگر امروز عده‌‌ای در کشور هر تصمیمی که می‌گیرند، برای آنها بگیرند، چه فرقی با شاه دارند؟ آیا مشکل ما فقط این بود که آدم‌ها عوض بشوند؟ یعنی اگر آدم‌ها ریش داشته باشند، یقه ببندند و انگشتر عقیق بیندازند، مشکل حل می‌شود؟ اینطور نیست. 🔸 وقتی چهل سال از انقلاب بگذرد و مسئول جمهوری اسلامی ایران به اشرافی‌گری افتخار کند، این مرگ انقلاب است. این انقلاب نیاز به شوک و تنفس مصنوعی دارد. باید کمکش کرد... 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۱۵ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
مجلس،_شاه_کلید_مشکلات_28بهمن98_–_یزد.pdf
854.9K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ مجلس، شاه‌‌کلید مشکلات 📅 ۲۸ بهمن ۹۸ 📍یزد 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
ضرب‌شست اباعبدالله علیه السلام 🔹فرق یزید با بقیه در این است که او داشت سیستم کفر را می‌آورد. 🔺 نبر
سند سیستم کفر 🔹صهیونیسم جهانی دیگر نمی‌آید اسلحه بالاسرتان بگیرد. می‌آید مدل تفکر شما را تغییر می‌دهد. 🔺 نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
سند سیستم کفر 🔹سندی هست به اسم SDGS مخفف Sustainable Development Goals؛ یعنی اهداف توسعۀ پایدار. این سیستم کفر اینهاست. سند ۲۰۳۰، یک بخش از هفده بخش سند SDGS است که حتی با آب‌ خوردن شما هم کار دارد! از Life Below Water؛ زندگی زیر آب، تا Life On Land زندگی روی زمین. 🔸حالا ما می‌گوییم "مرگ بر آمریکا"، یعنی همین آمریکایی که سیستمش دارد مسلط می‌شود. یک سند کلی هست به اسم سند ۲۰۳۰ که تا سال ۲۰۳۰ همه باید به این قانون تن بدهند. این یک بخش دارد به اسم E2030 که بخش آموزشش است. 🔹در این سند، قصاص رد شده است. این سند می‌گوید: «خانواده باید پایدار باشد.» تعریف خانواده چیست؟ می‌گوید: «‌رسیدن مرد و زن به ‌هم، زن و زن به‌ هم، مرد و مرد به‌ هم.» باید این را به رسمیت بشناسید، وگرنه تحریم می‌شوید. 🔸از این طرف می‌بینید در همۀ فیلم‌های پرفروش کشور اشاره‌ای به قصاص و هم‌جنس‌گرایی وجود دارد. این ارادۀ جهانی است. صهیونیسم جهانی دیگر نمی‌آید اسلحه بالاسرتان بگیرد. می‌آید مدل تفکر شما را تغییر می‌دهد. 🔹فلذا خدا می‌گوید: «کشتی‌ات را بساز، دنیا را کفر می‌گیرد. همه را سوار کشتی کن.» کشتی چیست؟ «إنَّ الحُسَینَ مِصباحُ الهُدی وسَفینَةُ النَّجاةِ.» هم‌زمان که آنها از SDGS رونمایی می‌کنند، این طرف هم آقا از اربعینش رونمایی می‌کند، می‌گوید: «هرکسی آزادگی قبول دارد، هرکسی ارزش‌های اخلاقی قبول دارد، بیاید، منِ حسین مشتری‌اش هستم.» برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| ایرانی‌ها جسورند 🔹مردم ما مردمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند که یک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار علیه طبقۀ متوسط انقلاب کردند. اینها به شدت جسورند. ساختار غربی، بَرده و گوسفند می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهد، در حالیکه ایرانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها اینطور نیستند. اگر در ساختار غربی صد قانون بگذارید، ایرانی‌ها دویست تای آن را رَد می‌کنند. جسور شده‌اند. ایرانی مثل انسان خارجی نیست که بتوانید او را بترسانید. 🔸مردم ما وقتی ‌می‌فهمند جایی بمب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری شده، جمع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند و نگاه می‌کنند. این اگر در مسیر درستش بیفتد، می‌شود شهادت‌طلبی. پس نمی‌توانید مردم ایران را به این سادگی بترسانید. ساختار غربی روی ما جواب نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا -۲۳ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
استعمار فرانو 🔹 بخش اقتصادی‌ سند SDGS (سند توسعۀ پایدار) می‌گوید هیچ كشوری نباید به‌‌ تنهایی چرخهٔ تولید داشته باشد، بلکه هر كشوری باید بخشی از پازل اقتصاد جهانی باشد. می‌گویند: «شما ایرانی‌ها فقط انرژی خام تولید كنید و بفروشید. شما چینی‌ها و هندی‌ها فقط كارگر باشید. اما دانش، دست ماست.» و کماکان تولیدکنندۀ دانش می‌ماند، چون تمام نخبه‌ها به آمریکا و اروپا می‌روند. 🔸به‌ خاطر سلطۀ رسانه‌ای و سیستماتیكی كه دارند، شما الان برای اینكه اصلاً پذیرفته شوید و استادتمام بشوید، باید در ISI مقاله بدهید. باید ایده‌تان را رایگان به مجلات آنها بدهید. ما اصلاً توان ساخت بسیاری از ایده‌ها را نداریم و اینها فقط به‌ درد آنها می‌خورد. 🔹 کشورِ اذیت‌کن از نظر اینها،‌ ایران است. می‌گویند: «باید گندمت را از قزاقستان وارد كنی، برای چه داری می‌كاری؟ تو اصلاً لازم نیست انرژی هسته‌ای داشته باشی، تو نفت داری اصلاً نباید برق اینطوری تولید كنی. تو اصلاً چرا موشک داری؟ اصلاً به تو چه ربطی دارد که تنگه‌های دنیا را داری مدیریت می‌کنی؟ تو وظیفه‌ات تولید نفت خام است. برای گاز هم با قطر مسابقه بدهید، كه زودتر برداشت کنید و مُفت‌تر به ما بدهید.» 🔸ما با اینها وارد جنگ شدیم. نبرد ما تمدنی است. ما داریم تمدن غرب را به چالش می‌كشیم. آنها می‌گویند: «تو فقط باید گوشه‌ای از اقتصاد باشی.» ما می‌گوییم خیر، من می‌خواهم گندمم را خودم تولید كنم، به‌‌ لحاظ نظامی خودكفا باشم، نیروی كارِ زیاد دارم، می‌خواهم خودم كارخانه بزنم.» 🔹دلیل مشكلات‌ آنها با ما این است. تا زمانی ما باید عقب‌نشینی كنیم كه دوباره به خام‌فروشی محض برگردیم، مانند عربستان که خام‌فروش خوبی است. برای همین استعمار فرانو، استعماری است كه با قوانین خودت، تو را كنترل می‌كند. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ آخرین نبرد تمدنی 📅 ۱۰ مهر ۹۸ 📍کرمان 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
اجتماع قلوب2-11 اردیبهشت 99-تهران.pdf
602.9K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ اجتماع قلوب - جلسه دوم 📅 ۱۱ اردیبهشت ۹۹ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| ثبات سیاسی 🔹سیستم کفر و استکبار گفت شما برای اینکه بتوانید تولید داشته باشید، باید سرمایه جذب کنید و برای اینکه سرمایه جذب کنید، باید ثبات سیاسی داشته باشید. باید در مملکتتان ثبات سیاسی باشد که ما خارجی‌ها آنجا سرمایه‌گذاری کنیم. 🔸 ثبات سیاسی یعنی چه؟ می‌گویند: «یعنی حرف ما را گوش بدهید و حرفی علیه ساختار سرمایه‌دارها نزنید.» من مارکسیستی حرف نمی‌زنم و چپ نیستم و موافق تولید ثروتم، اما نباید بَرده اینها شویم. همان کاری که اینها کردند. 🔹 بدانید که آزادی بهانه‌ است. از نظر آنها آزادی یعنی اینکه برای منافع آنها حرف بزنی. مخالفشان حرف بزن تا ببینی با تو چه کار می‌کنند. برخلاف میلشان نباید حرف بزنی، اگر حرف بزنی به آنجا حمله می‌کنند و بیچاره‌ات‌ می‌کنند، با این بهانه که ثبات سیاسی بیاورند. مثلاً به عراق حمله کردند تا ثبات سیاسی بیاورند. به لیبی و افغانستان حمله کردند تا ثبات سیاسی بیاورند. میلیون‌ها نفر را به خاک و خون کشاندند و برایشان مهم نیست... 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۲۲ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| عدالت؛ خواستهٔ بشر 🔹عدالت خواستۀ ذاتی، فطری، روحی و عقلی بشر است. ظالم‌ترین حکومت‌ها هم عدلیه دارند، چون بشر می‌خواهد. 🔸هرجا ما رشد کردیم جایی بود که حرف انقلابی و الهی زدیم. چرا باید عرب لبنانی به‌ خاطر من و شما جانش را بدهد؟ او می‌گوید: «این‌ها دم از انسانیت می‌زنند.» اگر ما مثل خیلی از کشورها ماجرا را نژادی می‌کردیم، آن جوان عرب هم می‌گفت: «برای چه منِ عرب باید برای ‌فارس یا ترک جان بدهم؟» 🔹اگر امروز عمق استراتژیک تا دریای مدیترانه داریم، به‌خاطر آدم‌بودن است. هرجا آدم بودیم، کارِمان پیش رفت و هرجا شیطونی کردیم و حرف‌های آن‌طرفی‌ها را زدیم، کارِمان خراب شد. هرجا گفتیم قرآن می‌فرماید: «إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُم» کارِمان درست شد... 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۱۷ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis