زنان عاشورایی-11شهریور99-تهران.pdf
730.9K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ زنان عاشورایی
📅 ۱۱ شهریور ۹۹
📍تهران
#زنان
#کربلا
#حضرت_زینب
#مذهبی
#فرهنگی_اجتماعی
#خلاصه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
#میدان_مغناطیسی_مهدوی | زیارت اربعینیها اهلترند...
🔺 شرح زیارت اربعین ~ ۱
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
دوراهی تصمیم -19شهریور98 - تهران.pdf
1M
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ دوراهی تصمیم
📅 ۱۹ شهریور ۹۸
📍تهران
#امام_حسین
#عاشورا
#مذهبی
#خلاصه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
ماجرای نعل اسب
🔹شهادت اباعبدالله علیهالسلام یک جنگ سیاسی و صرفاً ماجرای بیعتگرفتن نیست.
🔺 عاشورا تا ظهور - جلسه اول
#عاشورا
#امام_حسین
#مذهبی
#متن_کوتاه
📥 لینک دانلود سخنرانی
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
ماجرای نعل اسب
🔹 ماجرای شهادت اباعبدالله عادی نیست. این یک جنگ سیاسی و صرفاً ماجرای بیعت گرفتن نیست. چه شد که ۵۰ سال بعد از پیامبر، سر نوۀ ایشان را بریدند؟ آدم یک مخالف سیاسی را بی سروصدا میکُشد پس اینها چرا اینطور کشتند؟ تا به حال چه کسی مخالف سیاسیاش را اینطور حذف کرده است؟ او را کشتند، زن و بچهاش را به اسارت بردند و به آنها رحم نکردند، سرها را روی نیزه گرفتند و در شهرها چرخاندند، اهلبیت پیامبر را جلوی چشم نامحرمان بردند.
🔸ما اگر بپذیریم کسانی که این کارها را کردند عدهای احمق و نفهم بودند، خودمان را زیر سؤال بردهایم. دستگاهی پشت صحنه وجود داشت که بسیار عالی برنامهریزی میکرد. جریان حسین علیهالسلام فرق میکرد. تا به حال خیلیها به مسئلۀ عاشورا اینطور فکر نکرده بودند و در ذهنشان سؤالهایی وجود دارد که این ناشی از عدم دشمنشناسی است.
🔹آیا به این فکر کردهاید حالا که کُشتند، ماجرای اسب تاختنشان چیست؟ چرا از قبل برای این برنامه دارند و میروند نعل نو به اسبهایشان میزنند؟ آن چند نفری که از قبیلۀ هوازن بر پیکر مطهر تاختند، از قبل مشخص بودند. حرامزادگی اینها تا جایی است که نعل اسبهایشان را بعداً بر درِ خانههایشان زدند که با افتخار بگویند: «ما همانهایی هستیم که با اسب بر پیکر فرزند پیامبر تاختیم.»
🔸بچههایشان هم آن نعلها را به ارث بردند و بر در خانههایشان زدند. سپس بعضیها به تأسی از آنها نعل اسب ساختند و اینطرف و آنطرف زدند. حتی یکی از اصلیترین کارهای جنگیرها این است که دعا را روی نعل اسب مینویسند. جریان نعل اسبها همین طور پیش رفت و کار به جایی رسید که اروپا را هم گرفت.
برگرفته از سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ عاشورا تا ظهور - جلسه اول
📅 ۱۶ دی ۹۰
📍مشهد مقدس
#عاشوا
#امام_حسین
#مذهبی
#متن_کوتاه
📥 لینک دانلود سخنرانی
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
شیرخوارگان حسینی - 24مهر94- کرج.pdf
952.8K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ شیرخوارگان حسینی
📅 ۲۴ مهر ۹۴
📍کرج
#تربیت_فرزند
#همایش_شیرخوارگان
#حضرت_رباب
#حضرت_علیاصغر
#مذهبی
#خلاصه
📥 لینک دانلود سخنرانی
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑️ @Masaf_Nevis
حضرت رباب سلاماللهعلیها
🔹بنده معتقدم یکی از کسانی که متأسفانه شخصیتش در کربلا خیلی مغفول است، حضرت رباب است. او بعد از اباعبدالله علیهالسلام دیگر ازدواج نکرد و یک سال بعد هم از دنیا رفت. در آن یک سال، روزها زیر هیچ سقفی نمینشست و میگفت: من چطور جایی که خورشید باشد زیر سقف بنشینم؟ تن فرزند پیغمبر خدا سه روز و سه شب در بیابان افتاده بود و بر پیکر مطهر آفتاب میخورد.
🔸اگر شما کاری را انجام دهید ولو کوه منطق باشید، باز احساسات زن غلبه میکند. وقتی حضرت فرزندانشان را به میدان میبرند، صدا از این خانم درنمیآید.
🔹بچهای که الان جان شماست و به بند دلتان گره خورده، کافیست فقط چیزی در گلویش گیر کند، شما دستپاچه میشوید. حضرت رباب چیزهایی را دید که خیلی عظیم است، وقتی اباعبدالله فرمودند: «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی؛ آیا یاوری هست که مرا یاری کند؟» این بچۀ ششماهه خودش را تکان داد.
🔸در این ده شب که هر شبی را به یک شخص خاص منتسب میکنید، یک شب را برای حضرت رباب در نظر بگیرید. ما در کربلا عموم رابطه با امامزمان را داریم؛ رابطۀ برادر با برادر؛ شب عباسبنعلی. رابطۀ برادر و خواهر؛ شب حضرت زینب. رابطۀ فرزند و والدین؛ شب حضرت علیاکبر و حضرت علیاصغر. یک شب را هم برای رابطۀ همسر در نظر بگیرید.
🔹 این شخصیتها باید تبیین شوند که امروز زن ما، دختر ما بفهمد خودش را شبیه چه کسی کند. آنها اینطور پای امام معصومشان ایستادند.
برگرفته از سخنرانیهای استاد رائفیپور با موضوع:
✅ شرح زیارت اربعین - جلسه اول (۱ آبان ۹۷)
✅ همایش شیرخوارگان حسینی (۲۴ مهر ۹۴)
#حضرت_رباب
#مذهبی
#متن_کوتاه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
📘 متن کامل سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع: ✅ ظرفیتهای تمدنسازی عاشورا - جلسه دوم 📅 ۲۱ شهریو
ظرفیت_های_تمدن_سازی_عاشورا_3_22شهریور97_تهران.pdf
2.21M
📘 متن کامل سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ ظرفیتهای تمدنسازی عاشورا - جلسه سوم
📅 ۲۲ شهریور ۹۷
📍تهران
#دنیاپرستی
#سیستم_کفر
#امام_حسین
#ولایت
#مذهبی
#کتاب_دیجیتال
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
📣 اطلاعیه
🔹 کانال "واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)" در پیامرسانهای ایتا و سروش راهاندازی شد.
🔺 این کانال بهمنظور انتشار محتوای متنی از سخنرانیهای استاد رائفیپور ایجاد شده است.
جهت عضویت روی لینک مورد نظر کلیک کنید👇
📱کانال واحد نگارش مصاف (نویسا) در تلگرام
🌐 t.me/masaf_nevis
📱کانال واحد نگارش مصاف (نویسا) در ایتا
🌐 eitaa.com/masaf_nevis
📱کانال واحد نگارش مصاف (نویسا) در سروش
🌐 splus.ir/masaf_nevis
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
انواع استعمار
🔹انگلیسیها و آمریکاییها دیوانه نیستند که بیایند برای ما خرج کنند و بی.بی.سی و VOA به زبان فارسی بزنند. همه دنبال اینند که فکرشان را به طرف مقابل القا کنند.
🔺 آخرین نبرد تمدنی
#استعمار
#رسانه
#سیاسی
#متن_کوتاه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
انواع استعمار
🔹 دورهای بود که کشورها به قصد تصرف، به جایی حمله میکردند، این نحوهای از نبرد و استعمار سرزمینی، دورهاش گذشت و بسیار نادر است چون بشر فهمید اگر در جایی اضافی باشد، او را بیرون میاندازند.
🔸استعمار بعدی، استعماری بود که گفتند باید کاری کنیم که بخشهایی از خود آن کشور، مدیریت کشورشان را برای ما بر عهده بگیرند. لذا دوره شبکههای ماسونری و جوامع مخفی شکل میگیرد که میگویند: «آدمهای این کشور را بیاوریم و مطابق با فکر خودمان رشد بدهیم که اینها بروند کشور را برای ما بگردانند.» اما این نوع از استعمار هم دیگر جواب نمیدهد چون سرویسهای امنیتی کشورها آنقدر قوی شدند که میتوانستند اینها را پیدا کنند.
🔹مدل استعمار بعدی این بود که گفتند میآییم با رشد رسانهای کاری میکنیم مردمشان مثل ما فکر کنند، نه فقط مسئولینشان. لذا دوره هجمههای رسانهای شکل گرفت. بنابراین انگلیسیها و آمریکاییها دیوانه نیستند که بیایند برای ما خرج کنند و بی.بی.سی و VOA به زبان فارسی بزنند. همه دنبال اینند که فکرشان را به طرف مقابل القا کنند.
🔸ما الان در این عرصۀ استعماری هستیم. ما در مقابل نوع اول کاملاً ایمن شدیم اما نوع سومش نبرد گفتمان و طرز تفکر و شیوه زندگی است، برای همین پیچیده و سخت است.
برگرفته از سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ آخرین نبرد تمدنی
📅 ۱۰ مهر ۹۸
📍کرمان
#استعمار
#رسانه
#سیاسی
#متن_کوتاه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
امامِ مظلوم محصور
🔹وقتی به تاریخ و زمان حیات اهلبیت مراجعه میکنیم، تاریخهای منقطع را میبینیم، یعنی زمان امیرالمؤمنین علیه السلام، زمان امام حسن علیه السلام، زمان امام حسین علیه السلام و... .
🔸خیلی جاها هم تفاوتهای زیادی با هم دارد. مثلاً امام حسن آتشبس امضا میکند و امام حسین میجنگد و... . منتها این نحوۀ نگاه کردن به موضوع تاریخ اهلبیت، اشتباه است، یعنی از آنجا که این بزرگواران همه یک نور واحدند، هر کدامشان اگر جای آن دیگری میبود، همان کار را میکرد.
🔹امام حسن عسکری علیه السلام همان طور که از اسمشان پیداست، در منازل سازمانی زندگی میکردند. ایشان را هر از چند گاهی برای هواخوری، با محافظ به خیابان میآوردند و فقط کافی بود شما به ایشان نگاه میکردید یا مثلاً به ایشان اشارهای میکردید، شما را میگرفتند، چون میگفتند: «تو از کجا فهمیدی او کیست؟» به همين خاطر حضرت در آن برهه میفرمودند: «به ما سلام نکنید. با دستتان هم به ما اشاره نکنید.»
💠حضرت به دو دلیل میفرمایند که به گداهای سامرا کمک کنید:
1️⃣ اقتصاد آنجا با زائرین گره بخورد و آنها میل داشته باشند که زائرین بیایند. یعنی کارِ فرهنگیِ اهلبیت، پیوست اقتصادی دارد؛
2️⃣ شیعیانی که برای دیدن امامشان، پنهانی به سامرا میآمدند، بايد گدایی میکردند تا بتوانند سر کوچه بنشینند و وقتی حضرت رد میشود او را ببینند.
🔸مثلاً یک نفر میآمد یک سال سر آن کوچه مینشست و گدایی میکرد، ممکن بود در این یک سال، دو بار امام را ببیند، و چون حضرت عِلم داشت، بالای سرش میآمد و به او پولی میداد و نکتهای به او میفرمود یا جواب سؤال یکی از شیعیان را میداد.
🔹روغنفروش میآمد در خیابان میچرخید و داد میزد: «دَهان» یعنی روغنفروش. یکدفعه از خانۀ امام حسن میگفتند: «ما روغن میخواهیم.» و وقتی به داخل خانه میرفت، سؤالات شیعیان را از زیر روغنها که در یک ظرف خاصی جاسازی شده بود، به امام میداد.
🔸برای همین دشمن مدام میآمد برای حضرت، یارتراشی میکرد و بین شیعیان نفوذی میفرستاد که روشهای شیعه را بفهمد که اینها چطور انتقال میدهند. یعنی کار، کاملاً امنیتی و رسانهفهم انجام میشد. اینطور باید کار پیش برود.
🔹حالا امام حسن عسکری، امام مظلوم ماست که جامعه را برای غیبت آماده میکند. اگر کسی هم میتوانست به دیدار حضرت برود، حضرت از پشت پرده با او صحبت میکرد، تا دیگر مردم به ندیدنِ امام عادت کنند. جامعه را برای غیبت آماده میکردند، چون قرار است امامتان غایب شود و دیگر خودتان باید کار را به دست بگیرید. یاد بگیرید، تربیت کنید و تربیت بشوید.
🔸 اینطور نباشد که در شهادت امام حسن عسکری بیخیال باشیم، یک لحظه با خودمان باید فکر کنیم که چه زحمتها کشیده شده و چه خون دلها خورده شده است. اینطور نباشد که در کنار بیتفاوتی ما، امام را در بیست و خردهای سال سن به شهادت برسانند. باید قدر بدانيم.
برگرفته از سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ انسان ۲۵۰ ساله
📅 ۱۴ آبان ۹۸
📍تهران
#امام_حسن_عسکری
#مذهبی
#متن_کوتاه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
#مصاف_با_درون | پیامبر درون... 🔺 جنود عقل و جهل ~ ۵ 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nev
#مصاف_با_درون | مشکل امروز دنیا...
🔺 جنود عقل و جهل ~ ۶
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
مظلومیت اهل بیت -20بهمن96-تهران.pdf
1.26M
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ مظلومیت اهلبیت علیهمالسلام
📅 ۲۰ بهمن ۹۶
📍تهران
#اهلبیت
#سقیفه
#حضرت_زهرا
#امام_علی
#مذهبی
#خلاصه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
قانون اساسی دنیا
🔹 جنگ جهانی دوم، نقطۀ عطف تاریخ است. کشورهای پیروز، علیالخصوص ایالات متحدۀ آمریکا، گفتند: «شما به واسطۀ من پیروز شدید.» راست هم میگفت، آمریکا با بمب اتم عملاً جنگ را تمام کرد.
🔸 کشورهای پیروز آمدند سازمان ملل را درست کردند و گفتند ما بر مبنای آنچه که خودمان میگوییم، دنیا را میچرخانیم. برای خودشان هم حق وِتو گذاشتند. از سال ۱۹۶۳ میلادی مشغول نوشتن یک دستور کاری شدند که با آن دستور بشود کل کرۀ زمین را مدیریت کرد.
🔹برای خاورمیانه، از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۴، بلوبوک (Blue Book) را نوشتند. تا اینکه یونسکو در سال ۱۹۸۰ گزارش معروف خودش را میدهد که میگوید: «ما مجبوریم برای کل جهان یک دستور کار بنویسیم، نمیتوانیم دستور کارهای پراکنده بنویسیم.» فلذا از ۱۹۷۶ به بعد، در یک دورۀ تقریباً ده ساله، دورۀ تست شروع شد.
🔸سال ۱۹۷۶ قبل از انقلاب است. ایران، پایلوت در این کشورها بود. یعنی حکومت و نظام عوض شده اما ایران از این دوره بیرون نیامده است! این خیلی مهم است. مشکل امروز در مملکت ما چپ و راست نیست، ساختارها و سیستمهایی است که به وجود آمده.
🔹در سال ۱۹۸۸، اولین نمونه، تدوین میشود و نسخۀ نهایی آن، Globalization Paper، که نوزده کشور پایلوت در آن هستند و ما هم هستیم، نهایتاً به MDGS: Millennium Development Goals (اهداف توسعۀ هزاره) مُنتج میشود. سازمان ملل، دو سال همۀ کشورها را سَر خط کرد تا این را امضا کنند.
🔸این شد قانون اساسی دنیا که شامل هشت هدف کلی، ۲۱۶ سرفصل و ریزهدف و ۱۰۱۴ مؤلفه بود. یعنی صفر تا صد زندگی یک آدم را در بر میگرفت. نهایتاً سال ۲۰۱۰ هم پس از اصلاح MDGS، سند SDGS: Sustainable Development Goals (سند توسعۀ پایدار) را ارائه دادند. اینها برای مدیریت جهان است.
برگرفته از سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ آخرین نبرد تمدنی
📅 ۱۰ مهر ۹۸
📍کرمان
#سند_توسعه_پایدار
#استعمار
#سیاسی
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
رسانه و جنگ نرم- 7دی93- بندرلنگه.pdf
798.2K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ رسانه و جنگ نرم
📅 ۷ دی ۹۳
📍بندر لنگه
#کار_فرهنگی
#جنگ_نرم
#داعش
#طرح_دلتا
#سواد_رسانهای
#رسانه
#سیاسی
#خلاصه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
#میدان_مغناطیسی_مهدوی | زیارت اربعینیها اهلترند... 🔺 شرح زیارت اربعین ~ ۱ 📚 واحد نگارش مؤسسه م
#میدان_مغناطیسی_مهدوی | تأثیر تکرار...
🔺 شرح زیارت اربعین ~ ۲
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
حبیب خدا
🔹 حبیب آن دوستی است که تمام خوبیها در او جمع شده باشد.
🔺 شرح زیارت اربعین - جلسه اول
#امام_حسین
#مذهبی
#متن_کوتاه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
حبیب خدا
🔹زیارت عاشورا با انتساب به پیامبر شروع میشود: «السَّلامُ عَلَیْکَ يَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ؛ سلام بر تو ای پسر رسول خدا» اما زیارت اربعین با وصف خود حضرت شروع میشود: «اَلسَّلامُ عَلی وَلِیِّ اللَّهِ وَ حَبیبِهِ؛ سلام بر ولی و حبیب خدا.» در عبارت "اَلسَّلامُ عَلی وَلِیِّ اللَّهِ وَ حَبِیبِهِ" مبنای خوب و بد بودن به الله ربط داده میشود؛ یعنی هر چیزی که از نظر خدا خوب است را تو یکجا داری.
🔸بین حبیب و محبوب یک تفاوتی وجود دارد، مثلاً برای محبوب در قرآن داریم که خدا اهل عدل و داد را دوست دارد. چون صفت قسط در تو هست، دوستداشتنی هستی اما ممکن است یک بدی هم در کنارش داشته باشی، در حالی که حبیب، آن دوستی است که تمام خوبیها در او جمع شده باشد، کسی که هیچ ایرادی ندارد، فلذا امامحسین علیهالسلام حبیب خداست.
🔹یا اباعبدالله! مگر شما چیزی جز خوبی داشتید که این جماعت این کار را با شما کردند؟ من آن خوبیها را درک میکنم و به سوی شما روان هستم. اگر آن سالها نفهمیدند و از کوفه بهسمت کربلا نیامدند که شما را نجات بدهند، امسال بعد از ۱۴۰۰ سال مردم میآیند. میآیند که بگویند ما با آنها فرق داریم، ما شما را حبیب خدا میدانیم. برای ما که نباید بگویند شما نماز میخواندی، ما میدانیم شما خودِ نماز هستید، شما معنای نماز هستید.
برگرفته از سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ شرح زیارت اربعین - جلسه اول
📅 ۱ آبان ۹۷
📍عراق
#امام_حسین
#مذهبی
#متن_کوتاه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
مشکل اصلی بانکها
🔹ربوی بودن مشکل دست چندم بانکهای ماست، مشکل اصلی خلق پول است.
🔺 آخرین نبرد تمدنی
#بانک
#اقتصاد
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
مشکل اصلی بانکها
🔹 ما بعد از انقلاب، فقط آمدیم اسم بانکها را تغییر دادیم و مِن باب قاعدۀ اضطرار، یک سری اتفاقات را اسلامیزه کردیم. شهید صدر هم در کتاب "اقتصادُنا" که خودش نوشته، میگوید: «فعلاً این کار را کنید که خلاف بَیّن شرع انجام ندهید، بعداً باید قواعد اینها درست بشود.»
🔸اصلاً در فقه ما باید پول تعریف بشود، چون ما پول نداشتیم، ما طلا داشتیم. پول که طلا نیست. پول یک کاغذ است که میگوید اینقدر طلا در بانک وجود دارد. البته دروغ میگویند و اینقدر طلا موجود نیست. تا دلشان بخواهد میتوانند از این کاغذها چاپ کنند. قبلاً حداقل اسکناس چاپ میکردند اما الان با زدن دو تا دکمه، میلیونها پول به حسابتان واریز میکنند.
🔹فلذا اینکه میگویند: «مشکل بانکهای ما رَبوی بودن آنهاست.» این آدرس غلط است. ربوی بودن بانکهای ما، مشکل دست چندمش است. مشکل بانکهای ما، خلق پول است. در جامعهای که سی چهل درصد تورم وجود دارد، اگر بانک زیر سی چهل درصد سود بگیرد، پول خودش را هم پس نگرفته است. مردم این بُعد ماجرا را نمیبینند. البته من از بانکها طرفداری نمیکنم و سَر خلق پول و بنگاهداری بانکها انتقادهای زیادی دارم.
برگرفته از سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ آخرین نبرد تمدنی
📅 ۱۰ مهر ۹۸
📍کرمان
#بانک
#اقتصاد
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
از_قیام_عاشورا_تا_قیام_اماممهدی_20مهر96_مازندران.pdf
917.2K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ از قیام عاشورا تا قیام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
📅 ۲۰ مهر ۹۶
📍مازندران
#امام_زمان
#امام_حسین
#آخرالزمان
#مذهبی
#خلاصه
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
📘 متن کامل سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع: ✅ ظرفیتهای تمدنسازی عاشورا - جلسه سوم 📅 ۲۲ شهریو
ظرفیت_های_تمدن_سازی_عاشورا_4_23شهریور97_تهران.pdf
2.28M
📘 متن کامل سخنرانی استاد رائفیپور با موضوع:
✅ ظرفیتهای تمدنسازی عاشورا - جلسه چهارم
📅 ۲۳ شهریور ۹۷
📍تهران
#ایامالله
#کهف_حصین
#اربعین
#اصالت_سود
#امام_حسین
#مذهبی
#کتاب_دیجیتال
📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
☑ @Masaf_Nevis