eitaa logo
🌹مشق خبری کردکوی🇮🇷
145 دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
24.9هزار ویدیو
18 فایل
منتخب خبرهای روز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و جهان ، خبرهای حوزه مقاوت اسلامی ،تحلیل ،حدیث و کلیپ های سیاسی و مذهبی، دلنوشته و اشعار عرفانی 🌹قابل توجه است این کانال پیرو قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی ایران می باشد🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
. ♨️ وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، نیرو، بهداشت، علوم و کار تایید کمیسیون‌های مجلس را گرفتند.
🔰اقبال شاکری: ظریف یک انتخاب اشتباهی بود/ امیدواریم استعفای او واقعی باشد! 🔸عضو سابق کمیسیون عمران مجلس: دست به استعفای ظریف خیلی خوب است و چندین بار تا حالا استعفا داده است. 🔸وقتی خطوط کلی نظام توسط رهبر انقلاب تعیین می‌شود و ظریف این را بر نمی تابد اصلا گذاشتن او در شورای راهبردی نادرست بود. 🔸آقای ظریف چه تخصصی در حوزه اقتصاد، آموزش و پرورش، علوم و فناوری، بخش کشاورزی، بخش زیرساخت‌ها، بخش معدن، بخش مسکن و ... داشت که رئیس شورای راهبردی بشود؟ 🔸ظریف یک فرد سیاسی کاملا مشخصی بود و به لحاظ تخصصی هم همین جایگاه را نداشت. به نظر من فشاری که وارد شده بود مبنی بر اینکه فردی را که نمی‌توانید در وزارت بگذارید مشاور بکنید باعث شد این اتفاقات بیفتد. 🔸امیدواریم استعفای او واقعی باشد و برنگردد ولی من فکر می‌کنم برمی‌گردد؛ امیدوارم قبول نکنند و او برنگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علت ارادت ویژه مبینا نعمت‌زاده به امام حسین (ع) 🔸مبینا نعمت زاده: تو دلم به امام حسین گفتم بابام رو می فرستم کربلا، یه شیرینی بهش بده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باهنر: برخی‌ها توقع داشتند آقای پزشکیان بدون اجازۀ آن‌ها آب نخورد و قهر کردند. .
🔺طی ساعت گذشته برخی منابع غیرمعتبر عبری از حمله سایبری علیه بانک‌های ایران و اختلال در برخی سامانه‌ها همچون خودپردازها (ATM) خبر دادند. 🔹تاکنون نشانه‌‌هایی از وجود اختلال در سامانه‌ها و شبکه‌های بانکی کشور گزارش نشده است. بنظر می‌رسد این شایعات بر اساس معدود اطلاعات نادقیق و جعلی ایجاد شده است.
🛑هاآرتص: جنگ غزه خونین ترین جنگ از آغاز قرن بیست و یکم است ‌
🛑منبع مطلع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : 🔺در این دوره از حملات از بعضی سلاح هایی که تا این زمان رونمایی نشده اند استفاده خواهیم کرد . 🔹در صورت حماقت صهیونیست ها و جواب دادن به این حملات در دور بعد از دو سلاح بکلی سری استفاده خواهیم نمود که ورق جنگ و قدرت نظامی را در دنیا متحول خواهد کرد .
🛑رژیم صهیونیستی در تازه ترین درخواست های خود مبنی بر پایان دادن به جنگ خواستار حضور دائم نیرو های خود در مرز رفح،نصب دوربین و تجهیزات پیشرفته رصد و ایجاد منطقه حائل و منطقه ممنوعه در این شهر شده است.
📌تعدادی دیگر از سربازان ارتش روسیه به دست ارتش اوکراین اسیر شدند
📌ریاض منصور، سفیر فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد: اجازه دهید واضح بگویم، اسرائیل به [بیانیه‌های] محکومیت شما اهمیتی نمی‌دهد. قطعنامه‌های شما را رد می‌کند. حتی به مناظره‌های شما گوش نمی‌دهد. نماینده آن‌ها در حالی که شما در حال صحبت هستید با آیفون خود بازی می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 دقایقی قبل مرز مهران| با وجود سیل جمعیت تردد زائران در حال انجام است
🔺 نشست چهارجانبه آمریکا - اسرائیل - مصر و قطر که از بهمن ماه سال قبل چندین بار در شهرهای پاریس، دوحه، قاهره و آخرین بار حدود یک ماه پیش در رم تشکیل شده بود، امروز و فردا مجددا در دوحه برگزار خواهد شد. ● مطابق معمول همان جمع همیشگی یعنی ویلیام برنز و برت مک گورک(جدید) از آمریکا، عباس کامل(ریاست سرویس اطلاعاتی) از مصر، دیوید بارنیا(موساد)، رونن بار(شاباک)، نیتسان آلون(ارتش) و اوفیر فلیک(نخست وزیری) از رژیم صهیونیستی، میزبان محمد بن عبدالرحمن نخست وزیر و وزیر خارجه قطر خواهند بود. ● همه منتظر ایده‌های طرف آمریکایی هستند. ● هر چند مصر و قطر فشار آوردند اما دفتر سیاسی حماس در دوحه صرفاً نتیجه رایزنی‌ها را دریافت خواهد کرد. ● نتانیاهو اندکی بیش از قبل به هیئت مذاکراتی‌اش اختیارات داده که شاید برای کمی پیشرفت و انعطاف لازم باشد اما برای انعقاد یک توافق کافی نیست. ● آمریکا علاقه دارد نتیجه و فضای مذاکرات را مثبت جلوه دهد تا بر پاسخ مقاومت تاثیر بگذارد. ● تاثیر بر زمان یا شدت پاسخ مقاومت فقط در صورتی است که همه شروط حماس پذیرفته شوند که بعید است نتانیاهو زیر بار رود مگر آمریکا فشار جدی و واقعی وارد کن که باز هم بعید است. حضور یحیی سنوار در راس دفتر سیاسی، همگرایی را بیشتر از قبل می‌کند. ● تعویق پاسخ با مذاکرات دوحه، متغیری است که اضافه شده و متغیرهای اصلیِ تعویق، موارد دیگری است که قبلا ذکر شد. نتیجه واقعی و مثبت مذاکرات بر کیفیت و نه اصل پاسخ تاثیر دارد اما تک متغیره نیست و موارد مهم دیگری هم مطرح است.
📌بمب‌های افتاده در غزه، بیشتر از بمباران‌های جنگ‌جهانی دوم یک مقایسه آماری نشان می‌دهد، رژیم‌صهیونیستی تنها در ۱۰ ماه بیش‌تر از مجموع بمب‌هایی که در لندن، هیروشیما و درسدن در طول جنگ جهانی دوم پرتاب شده بود، غزه را بمباران کرده است.
📌نشریه بلومنتال: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله مستقیم به ایران می‌باشد. همچین این کشور بانک اهدافی در شهر های مختلف ایران آماده کرده است.
📌 منابع عبری: نیرو هوایی ارتش اسرائیل تمامی جنگنده های خود در مرکز این کشور را به حالت آماده باش درآورد.
📌هاآرتص: جنگ غزه خونین ترین جنگ قرن می‌باشد
📌رسانۀ صهیونیستی: ایران درحال خندیدن به هراس ماست روزنامۀ یدیعوت آحارونوت نوشته است: «اگر یک گروه واتس‌اپ مخفیانه برای هماهنگی میان حماس، حزب‌الله و ایران وجود می‌داشت اعضای آن گروه بلاشک درحال مالیدن کف دست‌هایشان به هم از سر رضایت بودند و بدین طریق، پیروزی‌شان در دستیابی به هدف دیگری که ایران در آغاز حمله تروریستی علیه اسرائیل برای حزب‌الله تعیین کرده بود را با خندیدن به ما جشن می‌گرفتند: هدفی به نام فرسایش و صبوری.»
📌واشنگتن: انتظار داریم مذاکرات آتش‌بس غزه پیشرفت داشته باشد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه درباره مذاکرات آتش‌بس که قرار است روز پنجشنبه در دوحه قطر برگزار شود،‌ اظهار نظر کرد. وی در سخنانی گفت: «ما درباره اظهار نظر حماس در خصوص عدم مشارکت در مذاکرات مطلع شده‌ایم». سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: «انتظار داریم که مذاکرات به پیش برود و همه مذاکرات‌کنندگان باید به میز مذاکره بازگشته و توافق را به اتمام برسانند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌صحنه‌هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن مواضع الصمقا، المالکیه و رویسات العالم متعلق به ارتش دشمن اسرائیل
روسیه در 24 ساعت گذشته به سمت جبهه اورلیوکا و تورتسک، استان دونتسک پیشروی کرده است.