eitaa logo
مدیکو | کلینیک کنکور 🎓
1.5هزار دنبال‌کننده
277 عکس
51 ویدیو
56 فایل
{ ﷽} Medico| Medical Konkour 🩺🏥 کلینیک تخصصی کنکور تجربی | دکتر علی رفیعی بدون دردُ خونریزی🩸🥺 ازت یه پزشک میسازیم رفیق👩🏻‍⚕️ ◂جانم؟ درخدمتم💙 @Medico_Admin ◂با تیم ما بیشتر آشناشو🔥 @Medico_Team ◂رضایتِ‌ ستاره‌هایِ‌ مدیکویی🌟 @Medico_Progress
مشاهده در ایتا
دانلود
من اصلا خودمو دوست ندارم آدم هارو نگاه میکنم چجورتلاش میکنن ولی من نه ، حقیقتا آرزوی مرگ میکنم همه گفتن عرضه ی تجربی ندارم رفتم(اونم امتحان مجدد😅)رفتم نخوندم و یازدهمم نهایی دارم صفرم واقعا دلم میخواد بخونم😅💔 پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.2M
خودم رو دوست ندارم و حقیقتا آرزوی مرگ میکنم!😔 نکته کلیدی متن🔑: خودم رو دوست ندارم نشون میده که عزت نفس پایینی داری. چرا عزت نفس پایینی داری؟ چون خودت رو با بقیه مقایسه میکنی. مقایسه قاتل عزت نفس هست ☠ حالا سوال مهم؟...🤔 چرا خودت رو با بقیه مقایسه میکنی که تهش منجر به نابودی عزت نفست بشه؟؟🤷🏻‍♂ پاسخ: چون مسیر و هدف خودت رو از درس خوندن و رشته تجربی اومدن مشخص نکردی بخاطر همین همه‌اش خودت رو مقایسه میکنی و نا‌امید میشی، چون هدف خودت رو نداری براش نمیجنگی و خودت رو با تلاش و اهداف بقیه مقایسه میکنی. چه باید کرد؟ مسیر خودت را پیدا کن! 🛣 هدف خودت رو مشخص کن!🎯 چرا میخوایی درس بخونی؟📚 چرا میخواهی کنکور بدی؟📝 چرا اومدی رشته تجربی؟🩺 تا مسیر و هدف خودتان را از درس خوندن مشخص نکنید، حس درس خوندن هم نمیاد. جمع‌بندی و حرف آخر ⚔: مسیر خودت رو خودت انتخاب کن و به حرف بقیه گوش نده. ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدف‌های بزرگ ارزش جنگیدن داره !! هرکس نا‌امیدت کرد بزارش کنار، هیچ کس حق نداره ۱ درصد تو رو ناامید کنه!👊  🚀 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team http://rubika.ir/medico_team
سلام وقتتون بخیر می خواستم درباره اینکه از چه زمانی واسه کنکور بخونیم صحبت کنم اینکه اگه از کلاس دهم شروع کنم می تونم با تلاش و پشتکار زیاد و به کمک تیم مدیکو رتبه زیر ۲۰۰ بشم ممنون از پاسخگویی شما 🪷✨️ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 782.3K
میتونم رتبه زیر ۲۰۰ بشم؟ از کی برای کنکور بخونم؟🤔 عامل اصلی رسیدن به رتبه زیر ۲۰۰ و رشته دلخواه تلاش و پشتکار زیاد هست. کار تیم مدیکو راهنمایی کردن شما برای رسیدن به رتبه زیر ۲۰۰ هست. ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
سلام . مرسی از کانال خوبتون خیلی خیلی کمک کننده هست ممنون از زحماتتون🫶من دانش آموز دهمیم راستش از همون سال های متوسطه اول و حتی دبستان میدونستم هدفم تجربی خوندنه اما الان که بهش رسیدم دیگه نمی‌دونم باید چیکار کنم من دانش آموز سمپادم و میبینم همکلاسی هام همه یه هدف خوب دارن و براش تلاش میکنن ولی من نمی‌دونم چطور اون هدفی انتخاب کنم اصلا چی باشه خوبه و مثلا اگه انتخاب کردم ممکنه پشیمون بشم حقیقتش انگیزه درس خوندنمو از دست دادم💔 پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 2M
«تجربی رو انتخاب کردم ولی نمی‌دونم چی می‌خوام... انگیزه‌ام رو از دست دادم!» 😔 مشکل اینجاست که ما اغلب هدف‌ها رو خیلی کوتاه‌مدت انتخاب می‌کنیم؛ یعنی فقط به «رسیدن» فکر می‌کنیم، بدون اینکه بدونیم اونجا قراره دقیقاً چیکار کنیم! مثلاً اگر از محیط بیمارستان و بوی الکل بدت بیاد، رسیدن به پزشکی برات خوشبختی نیست، بلکه شروع یک پشیمونیه. 🤕 پس یادت باشه: وقتی هدفی رو انتخاب می‌کنی، باید بدونی «آخرِ خطِ» اون هدف کجاست. 📍 بیا یه نگاهی به فضای سمپاد بندازیم؛ خیلی از بچه‌های دهم و یازدهمی برخلاف تصور بقیه، هدف مشخصی ندارند، اما دارن با تمام توان تلاش می‌کنن. و واقعاً این تلاشِ خالص، قابل ستایش‌ترین چیزه! ✨ اونا فقط توی «جوِ مطالعه» هستن، نه اینکه نقشه دقیق زندگی‌شون رو کشیده باشن. اما یه هشدار: اهداف ما نباید «تاریخ انقضا» داشته باشن؛ یعنی هدفی که رسیدن بهش، تهِ مسیر برات تلخ باشه. 💔 مثال غم‌انگیز خودکشی برخی دانشجویان پزشکی، نشون می‌ده چقدر خطرناکه که فقط دنبال یه «عنوان نمایشی» بدویم، بدون اینکه خودمون رو بشناسیم. پس اگه الان درگیر این سوالی، خودت رو سرزنش نکن. 🌱 سه سال آینده هم تجربه‌ات بیشتر میشه و هم علایقت رو بهتر می‌شناسی. فقط الان با تمام توان درس بخون؛ چون اگه رتبه خوبی بگیری، در آینده با دست‌های باز و قدرت انتخاب بالا، می‌تونی مسیرِ واقعاً سازگارت رو پیدا کنی. مسیر رو باز کن، تا بعداً بتونی مسیر درست رو انتخاب کنی. 💪🚀 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت: وقتی دکترا (PHD) داری ولی دکتر (پزشک) نیستی 😂 قرار نیست که همیشه پست انگیزشی و مشاوره‌ای بزاریم که، یه کم طنز ببیند حال و هواتون عوض شه 🥸🥳 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team http://rubika.ir/medico_team
سلام خوب هستید خسته نباشید من دیپلم رو گرفتم و الان که میخوام برای کنکور بخونم هیچ انگیزه ندارم و اصلا حوصله یع کتاب عادی خوندنم ندارم من باید چیکار کنم احساس میکنم دیگه دیر و از همه دوستام عقب افتادم پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 870.1K
انگیزه درس خوندن ندارم؟ 🤷‍♂️😔 اصلاً نگران نباش، خیلی‌ها تو این وضعیت هستن. ببین، یه راز بزرگ وجود داره: کمال‌گراییِ زیاد، دقیقاً همون چیزیه که باعث می‌شه مسیر رو رها کنیم. ما فکر می‌کنیم باید همه‌چیز رو از اول بی‌نقص شروع کنیم، در حالی که واقعیت اینه که ما به «قدرتِ شروعِ ناقص» نیاز داریم! یعنی فقط شروع کن، حتی اگه ناقص باشه؛ همین حرکتِ اول، خودِ خودِ عمل‌گراییه. 🌱✨ حالا یه نکته طلایی برای بچه‌های دوازدهمی و پشت کنکوری که تا الان هنوز شروع نکردن: 📢 اصلاً خودتون رو برای یه جنگ تمام‌عیار با کنکور از الان تحت فشار نذارید. تمام تمرکزتون رو بذارید روی «امتحانات نهایی» تا یه معدل عالی بگیرید. اگه با تمام توان روی نهایی تمرکز کنید، اون سواد و آموخته‌ای که برای نهایی می‌گیرید، شما رو به سطحی می‌رسونه که توی کنکور هم می‌تونید حداقل ۲۰ درصد بگیرید. با همین ترکیبِ معدل و تراز کنکور، خیلی راحت می‌تونید رشته‌های عالی مثل پیراپزشکی رو توی دانشگاه‌های دولتی شکار کنید! 🩺🎓 چطوری؟ خیلی ساده: ۱. حتماً یه کتاب تشریحی جامع تهیه کنید و تک‌تک سوال‌ها رو با دقت حل کنید. 📚✍️ ۲. قبل از آزمون، حداقل ۱۰ سری از نمونه‌سوالات نهایی سال‌های گذشته رو مثل روز امتحان حل کنید. 📝 با این روش، اصلاً امکان نداره نمره‌تون از ۱۹ پایین بیاد! پس خیالتون راحت باشه. 😎🔥 خلاصه کلام: بیخیالِ ایده‌آل‌های عجیب و غریب بشید و فقط «شروع کنید»، حتی اگه ناقص باشه. همین کافیه! 💪🚀 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
سلام وقت بخیر من دانش آموز پایه نهم هستم،به رشته انسانی علاقه ای ندارم و فقط دو رشته تجربی و ریاضی رو در نظر دارم،اگر رشته تجربی رو انتخاب کنم میرم پزشکی و اگر ریاضی رو انتخاب کنم معلم ریاضی میشم اما اصلا نمیتونم تشخیص بدم به کدوم علاقه بیشتری دارم و میخوام توی آزمون تیزهوشان شرکت کنم اما حس می کنم تا رشته مورد نظرم رو انتخاب نکنم نمیتونم سراغ درس و کتاب برم چیکار کنم؟چطوری باید بفهمم به کدوم بیشتر علاقه دارم؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.6M
نمیدونم عاشق چه رشته‌ای هستم، چیکار کنم؟ 🤔💭 ببین رفیق، قبل از «علاقه»، باید بدونی تهِ هر مسیر به کجا می‌رسه. مثلاً تهِ پزشکی، مطب و بیمارستانه، اما تهِ معلمی، مدرسه و کلاس. مسیر شغلی یعنی همون چیزی که هر روز صبح باید بری سرش! 🏥🏫 (یه نکته: برای دانشگاه فرهنگیان، هم تجربی، هم ریاضی و هم انسانی می‌تونید اقدام کنید. ✨) چطوری انتخاب کنیم که پشیمون نشیم؟ طبق این ترتیب پیش برو: ۱. استعداد و توانمندی (اولویت اول! ⭐) ۲. بازار کار (اولویت دوم 💰) ۳. علاقه‌مندی (اولویت سوم! 🎈) شاید بگی «مگه میشه علاقه اول نباشه؟»، اما گوش کن! علاقه در سن نوجوانی دقیقاً مثل خمیربازی می‌مونه؛ خیلی زود تغییر شکل میده. 🧩 کافیه یه فیلم پزشکی ببینی و با خودت بگی «وای من می‌خوام دکتر بشم!»، یا یه سریال مثل *Breaking Bad* ببینی و یادت بره که شیمی واقعاً چقدر سخته و بخوای شیمیدان بشی! یا حتی یه فیلم درام حقوقی ببینی و بخوای قاضی بشی... این‌ها همه‌اش هیجانات لحظه‌ایه! پس اجازه نده یه فیلم، آینده‌ت رو بسازه. برای انتحاب رشته باید ۱۰-۱۵ سال آینده رو ببینی. 🔭 یه مقایسه سریع: 🔹 معلمی: مسیر مشخص، تحصیل مشخص و یه شغل امن با ساعت کاری ثابت. 📖✍️ 🔹 پزشکی: تحصیل طولانی، درس‌های سخت‌تر و فشار کاری به‌شدت بالا. اینجا باید بپرسی: «آیا واقعاً استعداد تحمل این فشار رو دارم؟» 🩺🧠 اگه استعدادت رو نمی‌دونی چی؟ 🤷‍♂️ نگران نباش! از مراکز معتبر مشاوره برای «استعدادسنجی» کمک بگیر تا مسیر درست رو پیدا کنی. 🎯 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team