eitaa logo
مدیکو | کلینیک کنکور 🎓
1.4هزار دنبال‌کننده
280 عکس
53 ویدیو
58 فایل
{ ﷽} Medico| Medical Konkour 🩺🏥 کلینیک تخصصی کنکور تجربی | دکتر علی رفیعی بدون دردُ خونریزی🩸🥺 ازت یه پزشک میسازیم رفیق👩🏻‍⚕️ ◂جانم؟ درخدمتم💙 @Medico_Admin ◂با تیم ما بیشتر آشناشو🔥 @Medico_Team ◂رضایتِ‌ ستاره‌هایِ‌ مدیکویی🌟 @Medico_Progress
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 2.1M
احساس عقب موندگی مطلق دارم!! 😪 بیا از بحث سمپاد شروع کنیم؛ شاید بچه‌های سمپاد گاهی احساس کنن یه سرو گردن از بقیه بالاترن یا اون جوِ رقابتیِ شدید باعث بشه اگه از بقیه عقب بمونن، کلافه و ناامید بشن. اما تو نباید تو این حاشیه‌ها غرق بشی! 🙅‍♂️ از سمپاد فقط اون چیزی رو بردار که به کارت میاد: اون جوِ مطالعاتیِ قوی و اون معلم‌های فوق‌العاده رو؛ بقیه‌اش رو هم بذار کنار و تمرکزت رو بذار روی خودت. 🎯 حالا بیا به اون «احساس عقب‌ماندگی»ت رسیدگی کنیم: ۱. عقب‌ماندگی مطلق؟ اصلاً! 🚫 تو عقب نیفتادی، تو فقط هنوز «ابزارِ» درست رو پیدا نکردی. عقب‌ماندگی یعنی نداشتنِ شیوه مطالعه‌ی درست و بلد نبودنِ مدیریتِ آزمون. وقتی این‌ها رو یاد بگیری، می‌بینی که چقدر سریع می‌تونی جبران کنی. 💪 ۲. حسرتِ سال‌های دهم و یازدهم؟ بی‌خیال! ✋ واقعاً برای چی حسرت معدل سال دهم رو می‌خوری؟ مگه معدل دهم چه تاثیری توی کنکور داره؟ بزرگترین ضررِ تو در سال‌های گذشته، نه معدل بوده و نه تراز؛ ضررِ واقعی این بود که هنوز اون «روشِ مطالعه‌ی شخصی» و «اصول آزمون دادن» رو پیدا نکرده بودی. ۳. دیر شده؟ هیچ‌وقت! ⏳ «دیر» زمانیه که روش مطالعه نداشته باشی، زمانیه که اهل تلاش نباشی یا مسئولیتِ آینده‌ات رو قبول نکنی. اما تا وقتی که داری تلاش می‌کنی، یعنی دیر نشده! 🌟 یادت باشه، اگه معدل دوازدهم رو عالی بگیری و کنکور رو هم خوب بدی، درهای کلی رشته‌ی خوب به روت باز می‌شه. ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
خب بچه‌ها مثل اینکه فردا هم روز دختر هست 🥳🥳 روز دختر رو به همه دختر‌های کانال به ویژه خواهر خودم که خودش اینجا عضو هست تبریک میگم🌹❤️ اینجا پیشنهاد بدین چه هدیه‌ای بهتون بدیم😍 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ad8k2s3&btn=پیشنهاد.روز.دختر
آخ قلبم درد گرفت 💔 پیشنهاد هزینه‌دار اونم به دانشجو جماعت 😅 ولی بهش فکر میکنم ببینیم ایده‌های دیگه چی هست 😁
یه ذره دندون رو جیگر بزار 😐 پرسش‌های شما رو یکی‌یکی میخونم و پاسخ میدم، بعد باید خلاصه‌اش رو بنویسم بعدش بدم هوش‌مصنوعی ادیت کنه که محتوای خوبی بشه، اینها یکم زمان بر هست. اگر که دوست دارید همینجوری یه ویس برای پاسخ سوالات بفرستم، بدون ویرایش و تمیز کاری؟!😅
مشاوره رایگان ایده جالب و قابل بررسی هست 👌😉 . . خیلی خوبه که از الان داری برای تابستان زنبیل میذاری، تلاشت قابل ستایش هست 😎 . . فقط یه دانش‌آموز ایرانی دنبال برنامه توپ هست که باهاش متوسط درس بخونه ولی نتیجه توپ بگیره، زرنگ کی بودی ؟!😁
چقدر مشاوره رایگان طرفدار داره 🤔 . . شماره کارت بفرست 😏 . . این هم از انرژی مثبت ⚡️+⚡️+⚡️+⚡️+⚡️+ . . Seriously لباس برید تقوا پیشه کنید 🕋🕌 وَلِبَاسُ التَّقْوَىٰ ذَٰلِكَ خَيْرٌ (اعراف ۲۶) و لباس تقوا [که انسان را از آلودگی های ظاهر و باطن باز می‌دارد] بهتر است.
تا مشاوره رایگان نگیره آروم نمیگیگیره ✊👊✌️ متن بالا رو شعاری بخون
سلام به همه بچه‌های 🙌. تقریبا سوال‌های یکسانی پرسیده شده. سعی میکنم به کلیت سوال ها پاسخ بدم. مثلا: احساس میکنم دیر شده!! روزی چند ساعت بخونم؟ برای شروع درس خوندن چیکار کنم؟ میشه توی یکماه درس‌ها رو تموم کرد؟ توی این یکماه چطور کتاب‌ها رو تموم کنم؟ برای نهایی چجوری بخونم؟ برای امتحان نهایی باید تشریحی خوند یا تستی؟ تست‌های سخت کنکور برای نهایی لازم هست؟ برای نهایی تعویق خواهیم داشت؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.8M
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
من دانش اموز سال دهم تجربی ام و اشنایی زیادی با کنکور پزشکی ندارم اگر میشه یکم برام در موردش توضیح بدین و من نمیدونم چطور شروع کنم ی جورایی از تست زدن میترسم و نگرانم برای کنکور پاسخ در ویس زیر 👇👇