زمان:
حجم:
1.3M
بهنظرتون علوم تربیتی رشته خوبیه از لحاظ بازار کار؟میتونم با این رشته معلم بشم؟؟🤔
میدونی، وقتی از حقوق، علوم تربیتی و حسابداری حرف میزنیم، در واقع داریم درباره سه تا مسیر کاملاً متفاوت صحبت میکنیم. 🧭 این رشتهها نه تنها بازار کار متفاوتی دارن، بلکه هر کدوم یه "شخصیت خاص" میطلبن؛ پس حتماً قبل از تصمیمگیری، خوب به این تفاوتها فکر کن. 🧠💡
در مورد رشته علوم تربیتی هم باید بدونی که دو تا مسیر اصلی پیش رو داری:
🌟 مسیر اول (دانشگاه فرهنگیان): این مسیر مثل یه اتوبان صاف و همواره! به محض ورود، استخدام هستی، حقوق داری و از نظر امنیت شغلی هم خیالت خیلی راحته. یعنی همون چیزی که میگیم "لقمه رو گذاشتن تو دهن". 🥯✨
🌟 مسیر دوم (دانشگاههای علوم انسانی): این مسیر یه کم چالشبرانگیزه. باید با تلاش زیاد معدل بگیری، کنکور بدی و توی یه دانشگاه خوب قبول بشی. اما یادت باشه، بعد از فارغالتحصیلی، مسئولیت پیدا کردن شغل و ورود به آموزش و پرورش کاملاً با خودته؛ یعنی خودت باید بری دنبال لقمه! 🧗♂️📖
خلاصه که همهچیز بستگی به این داره که چقدر آمادگیِ چالشها رو داری! 🚀».
#پاسخ_سوال
#دکتر_رفیعی
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team
کانال پرسش و پاسخ ناشناس
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA
جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرحها📲
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام وقت بخیر سال دوازدهمم.. برای کنکور باید روزی چند ساعت بخونیم؟....البته کنکور من تجربی نیست اکثر مطالبش حفظی تحلیلی ان....ولی موضوع اینه که من وقتی خیلی بخونم حال روحیم خیلی بد میشه خودمو گم میکنم.....آیا میشه با ساعت متوسط و یه روش درست باساعت کمتر بخونیم...ولی خب نتیجه خوب هم بگیریم؟اشکالی نداره؟
پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان:
حجم:
1.1M
من وقتی خیلی بخونم حال روحیم خیلی بد میشه خودمو گم میکنم😵💫😵!! چیکار کنم؟🤷♂🤔
۱. میزان مطالعه:
طبیعتا هرچه ساعت مطالعه بیشتر باشد، شانس موفقیت بالاتر است. اما باید به این دو اصل توجه کنید:
🔹 اصول مطالعه: داشتن یک روش درست و اصولی، اولین و مهمترین گام است (مانند قرار گرفتن در صراط مستقیم). 🛤️
🔹 افزایش پویایی: پس از یادگیری روش درست، باید مانند «السابقون السابقون» با افزایش سرعت و حجم مطالعه، خود را از دیگران متمایز کنید. 🏃♂️💨
۲. تحلیل افت روحی هنگام مطالعه: 😵💫
اگر هنگام مطالعه احساس از دست دادن خود یا بدحالی میکنید، احتمالاً یکی از موارد زیر دلیل آن است:
🔸 کمبود انرژی: عدم توجه به تغذیه صحیح در طول روز. 🍏
🔸 عوامل روانشناختی: نیاز به بررسی دقیقتر مسائل روحی و استرسهای درونی. 🧠
🔸 عدم عادتسازی: عدم توانایی بدن و ذهن در تحمل ساعات طولانی مطالعه به دلیل عدم تمرین قبلی. 📉
با برنامهریزی دقیق و توجه به نیازهای جسمی و روحی خود، میتوانید بر این چالشها غلبه کنید. ✨⚡️
#پاسخ_سوال
#دکتر_رفیعی
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team
کانال پرسش و پاسخ ناشناس
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA
جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرحها📲
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام و خداقوت.
راستش نمی دونم چطور بگم همه دلیل من برای اینکه اون طور که میخوام اوضاع پیش نمیره، همین احساس عقب موندگی مطلقه.
سال ۱۱ تجربی هستم مدرسه سمپاد سال دهم اون طور که میخواستم واقعا نبودم با معدل ۱۹.۷۲ و میانگین تراز آزمون ۵۶۰۰ تموم کردم. از ابتدای امسالم متأسفانه به خاطر همین احساس اونطور که میخواستم نبودم معدل ۱۹.۸۴ و میانگین حدود ۵۵۰۰ من قبلا اصلا فکر نمیکردم چنین سال يازدهم و دهم با این همه اهمیت و سرنوشت سازی و داشته باشم! میدونم دیگه خیلی دیره ولی خواهش میکنم لطفا کمکم کنید.
پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان:
حجم:
2.1M
احساس عقب موندگی مطلق دارم!! 😪
بیا از بحث سمپاد شروع کنیم؛ شاید بچههای سمپاد گاهی احساس کنن یه سرو گردن از بقیه بالاترن یا اون جوِ رقابتیِ شدید باعث بشه اگه از بقیه عقب بمونن، کلافه و ناامید بشن. اما تو نباید تو این حاشیهها غرق بشی! 🙅♂️ از سمپاد فقط اون چیزی رو بردار که به کارت میاد: اون جوِ مطالعاتیِ قوی و اون معلمهای فوقالعاده رو؛ بقیهاش رو هم بذار کنار و تمرکزت رو بذار روی خودت. 🎯
حالا بیا به اون «احساس عقبماندگی»ت رسیدگی کنیم:
۱. عقبماندگی مطلق؟ اصلاً! 🚫
تو عقب نیفتادی، تو فقط هنوز «ابزارِ» درست رو پیدا نکردی. عقبماندگی یعنی نداشتنِ شیوه مطالعهی درست و بلد نبودنِ مدیریتِ آزمون. وقتی اینها رو یاد بگیری، میبینی که چقدر سریع میتونی جبران کنی. 💪
۲. حسرتِ سالهای دهم و یازدهم؟ بیخیال! ✋
واقعاً برای چی حسرت معدل سال دهم رو میخوری؟ مگه معدل دهم چه تاثیری توی کنکور داره؟ بزرگترین ضررِ تو در سالهای گذشته، نه معدل بوده و نه تراز؛ ضررِ واقعی این بود که هنوز اون «روشِ مطالعهی شخصی» و «اصول آزمون دادن» رو پیدا نکرده بودی.
۳. دیر شده؟ هیچوقت! ⏳
«دیر» زمانیه که روش مطالعه نداشته باشی، زمانیه که اهل تلاش نباشی یا مسئولیتِ آیندهات رو قبول نکنی. اما تا وقتی که داری تلاش میکنی، یعنی دیر نشده! 🌟
یادت باشه، اگه معدل دوازدهم رو عالی بگیری و کنکور رو هم خوب بدی، درهای کلی رشتهی خوب به روت باز میشه.
#پاسخ_سوال
#دکتر_رفیعی
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team
کانال پرسش و پاسخ ناشناس
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA
جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرحها📲
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
خب بچهها مثل اینکه فردا هم روز دختر هست 🥳🥳
روز دختر رو به همه دخترهای کانال به ویژه خواهر خودم که خودش اینجا عضو هست تبریک میگم🌹❤️
اینجا پیشنهاد بدین چه هدیهای بهتون بدیم😍
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ad8k2s3&btn=پیشنهاد.روز.دختر
یه ذره دندون رو جیگر بزار 😐
پرسشهای شما رو یکییکی میخونم و پاسخ میدم، بعد باید خلاصهاش رو بنویسم بعدش بدم هوشمصنوعی ادیت کنه که محتوای خوبی بشه، اینها یکم زمان بر هست.
اگر که دوست دارید همینجوری یه ویس برای پاسخ سوالات بفرستم، بدون ویرایش و تمیز کاری؟!😅
#دانشآموزبیصبر
سلام به همه بچههای 🙌.
تقریبا سوالهای یکسانی پرسیده شده.
سعی میکنم به کلیت سوال ها پاسخ بدم.
مثلا:
احساس میکنم دیر شده!!
روزی چند ساعت بخونم؟
برای شروع درس خوندن چیکار کنم؟
میشه توی یکماه درسها رو تموم کرد؟
توی این یکماه چطور کتابها رو تموم کنم؟
برای نهایی چجوری بخونم؟
برای امتحان نهایی باید تشریحی خوند یا تستی؟
تستهای سخت کنکور برای نهایی لازم هست؟
برای نهایی تعویق خواهیم داشت؟
پاسخ در ویس زیر 👇👇