eitaa logo
مدیکو | کلینیک کنکور 🎓
1.4هزار دنبال‌کننده
280 عکس
53 ویدیو
57 فایل
{ ﷽} Medico| Medical Konkour 🩺🏥 کلینیک تخصصی کنکور تجربی | دکتر علی رفیعی بدون دردُ خونریزی🩸🥺 ازت یه پزشک میسازیم رفیق👩🏻‍⚕️ ◂جانم؟ درخدمتم💙 @Medico_Admin ◂با تیم ما بیشتر آشناشو🔥 @Medico_Team ◂رضایتِ‌ ستاره‌هایِ‌ مدیکویی🌟 @Medico_Progress
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام من رشتم معارفه و سال یازدهمم ، من چند تا نگرانی دارم که میخوام بهتون بگم ، اول اینکه خب برای امتحان نهایی خیلی استرس دارم و این چند وقت جنگم تقریبا چیزی نخوندم ، عربیمم و البته ریاضیم نسبتا ضعیفه با اینکه درس تخصصیم هست ، بنطرتون چکار کنم که برای نهایی که خودمو برسونم و نتیجه خوب ببینم ،، دوم اینکه خیلی رشته منطق و فلسفه رو دوست دارم برای رسیدن بهش باید چیکار بکنم؟ و رو چه درسایی تمرکز کنم؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.2M
برای رسیدن به رشته فلسفه و منطق روی چه درس‌هایی تمرکز کنم❔❓🤔 اصلاً نگران نباش که به‌خاطر شرایط سخت و جنگی، شاید یه مدت از مسیر درس و مشق دور افتاده باشی؛ این یه اتفاق کاملاً طبیعیه و جای هیچ نگرانی نیست. ❤️ این استرسی که حس می‌کنی هم خیلی درک‌شدنیه؛ چون وقتی آدم یه مدت از فضای مطالعه دور باشه و بعد ببینه درس‌ها چقدر زیاد شدن، شروع کردن براش یه ذره سنگین و ترسناک میاد. اما یادت باشه، این فقط یه حس گذراست. 🌊 بهترین کار اینه که کم‌کم و با قدم‌های کوچیک شروع کنی تا دوباره اون حس و حال درس خوندن برگرده پیشت. حتی اگه لازم باشه محیط خوندنت رو عوض کنی تا ذهنت تازه بشه، حتماً این کار رو بکن. ✨ در مورد عربی و ریاضی هم اصلاً خودت رو اذیت نکن؛ چون الان با کلاس‌های آنلاینِ باکیفیت، می‌تونی خیلی راحت و از همون‌جا که هستی، این درس‌ها رو هم برداری و قوی بشی. 💪 برای ورود به رشته فلسفه و منطق، باید اول ببینی هدفت کجاست: 🎓 اگه دوست داری توی دانشگاه‌های تراز اول مثل تهران درس بخونی، باید برای معدل یازدهم و دوازدهم حسابی تلاش کنی تا بالای ۱۹ بگیری و توی کنکور هم بترکونی! 🏫 اگر مسیر دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کردی، هم معدل خوب می‌خواد و هم کنکور مخصوص خودش رو. 📚 اما اگر هدفت دانشگاه‌های آزاد یا پیام‌نور باشه، مسیرت یه مقدار بازتره و با سوابق تحصیلی هم می‌تونی وارد بشی (البته بعضی ازشون ممکنه کنکور بخواهند). پس اول مسیرت رو مشخص کن، بعد با آرامش قدم بردار.🌟. ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید شما فقط به دانش آموزای تجربی مشاوره میدین؟میخواستم بپرسم الویت من اول حقوق بود بعد علوم تربیتی بعد حسابداری ولی جدیدا چون به معلمی علاقه پیدا کردم هدفمو گذاشتم رو علوم تربیتی فرهنگیانو ولی چون از جوش خوشم نمیاد دوسش ندارم بنظرتون علوم تربیتی رشته خوبیه از لحاظ بازار کار؟میتونم معلم بشم؟؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.3M
به‌نظرتون علوم تربیتی رشته خوبیه از لحاظ بازار کار؟میتونم با این رشته معلم بشم؟؟🤔 می‌دونی، وقتی از حقوق، علوم تربیتی و حسابداری حرف می‌زنیم، در واقع داریم درباره سه تا مسیر کاملاً متفاوت صحبت می‌کنیم. 🧭 این رشته‌ها نه تنها بازار کار متفاوتی دارن، بلکه هر کدوم یه "شخصیت خاص" می‌طلبن؛ پس حتماً قبل از تصمیم‌گیری، خوب به این تفاوت‌ها فکر کن. 🧠💡 در مورد رشته علوم تربیتی هم باید بدونی که دو تا مسیر اصلی پیش رو داری: 🌟 مسیر اول (دانشگاه فرهنگیان): این مسیر مثل یه اتوبان صاف و همواره! به محض ورود، استخدام هستی، حقوق داری و از نظر امنیت شغلی هم خیالت خیلی راحته. یعنی همون چیزی که می‌گیم "لقمه رو گذاشتن تو دهن". 🥯✨ 🌟 مسیر دوم (دانشگاه‌های علوم انسانی): این مسیر یه کم چالش‌برانگیزه. باید با تلاش زیاد معدل بگیری، کنکور بدی و توی یه دانشگاه خوب قبول بشی. اما یادت باشه، بعد از فارغ‌التحصیلی، مسئولیت پیدا کردن شغل و ورود به آموزش و پرورش کاملاً با خودته؛ یعنی خودت باید بری دنبال لقمه! 🧗‍♂️📖 خلاصه که همه‌چیز بستگی به این داره که چقدر آمادگیِ چالش‌ها رو داری! 🚀». ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام وقت بخیر سال دوازدهمم.. برای کنکور باید روزی چند ساعت بخونیم؟....البته کنکور من تجربی نیست اکثر مطالبش حفظی تحلیلی ان....ولی موضوع اینه که من وقتی خیلی بخونم حال روحیم خیلی بد میشه خودمو گم میکنم.....آیا میشه با ساعت متوسط و یه روش درست باساعت کمتر بخونیم...ولی خب نتیجه خوب هم بگیریم؟اشکالی نداره؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.1M
من وقتی خیلی بخونم حال روحیم خیلی بد میشه خودمو گم میکنم😵‍💫😵!! چیکار کنم؟🤷‍♂🤔 ۱. میزان مطالعه: طبیعتا هرچه ساعت مطالعه بیشتر باشد، شانس موفقیت بالاتر است. اما باید به این دو اصل توجه کنید: 🔹 اصول مطالعه: داشتن یک روش درست و اصولی، اولین و مهم‌ترین گام است (مانند قرار گرفتن در صراط مستقیم). 🛤️ 🔹 افزایش پویایی: پس از یادگیری روش درست، باید مانند «السابقون السابقون» با افزایش سرعت و حجم مطالعه، خود را از دیگران متمایز کنید. 🏃‍♂️💨 ۲. تحلیل افت روحی هنگام مطالعه: 😵‍💫 اگر هنگام مطالعه احساس از دست دادن خود یا بدحالی می‌کنید، احتمالاً یکی از موارد زیر دلیل آن است: 🔸 کمبود انرژی: عدم توجه به تغذیه صحیح در طول روز. 🍏 🔸 عوامل روان‌شناختی: نیاز به بررسی دقیق‌تر مسائل روحی و استرس‌های درونی. 🧠 🔸 عدم عادت‌سازی: عدم توانایی بدن و ذهن در تحمل ساعات طولانی مطالعه به دلیل عدم تمرین قبلی. 📉 با برنامه‌ریزی دقیق و توجه به نیازهای جسمی و روحی خود، می‌توانید بر این چالش‌ها غلبه کنید. ✨⚡️ ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام و خداقوت. راستش نمی دونم چطور بگم همه دلیل من برای اینکه اون طور که میخوام اوضاع پیش نمیره، همین احساس عقب موندگی مطلقه. سال ۱۱ تجربی هستم مدرسه سمپاد سال دهم اون طور که میخواستم واقعا نبودم با معدل ۱۹.۷۲ و میانگین تراز آزمون ۵۶۰۰ تموم کردم. از ابتدای امسالم متأسفانه به خاطر همین احساس اونطور که میخواستم نبودم معدل ۱۹.۸۴ و میانگین حدود ۵۵۰۰ من قبلا اصلا فکر نمیکردم چنین سال يازدهم و دهم با این همه اهمیت و سرنوشت سازی و داشته باشم! میدونم دیگه خیلی دیره ولی خواهش میکنم لطفا کمکم کنید. پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 2.1M
احساس عقب موندگی مطلق دارم!! 😪 بیا از بحث سمپاد شروع کنیم؛ شاید بچه‌های سمپاد گاهی احساس کنن یه سرو گردن از بقیه بالاترن یا اون جوِ رقابتیِ شدید باعث بشه اگه از بقیه عقب بمونن، کلافه و ناامید بشن. اما تو نباید تو این حاشیه‌ها غرق بشی! 🙅‍♂️ از سمپاد فقط اون چیزی رو بردار که به کارت میاد: اون جوِ مطالعاتیِ قوی و اون معلم‌های فوق‌العاده رو؛ بقیه‌اش رو هم بذار کنار و تمرکزت رو بذار روی خودت. 🎯 حالا بیا به اون «احساس عقب‌ماندگی»ت رسیدگی کنیم: ۱. عقب‌ماندگی مطلق؟ اصلاً! 🚫 تو عقب نیفتادی، تو فقط هنوز «ابزارِ» درست رو پیدا نکردی. عقب‌ماندگی یعنی نداشتنِ شیوه مطالعه‌ی درست و بلد نبودنِ مدیریتِ آزمون. وقتی این‌ها رو یاد بگیری، می‌بینی که چقدر سریع می‌تونی جبران کنی. 💪 ۲. حسرتِ سال‌های دهم و یازدهم؟ بی‌خیال! ✋ واقعاً برای چی حسرت معدل سال دهم رو می‌خوری؟ مگه معدل دهم چه تاثیری توی کنکور داره؟ بزرگترین ضررِ تو در سال‌های گذشته، نه معدل بوده و نه تراز؛ ضررِ واقعی این بود که هنوز اون «روشِ مطالعه‌ی شخصی» و «اصول آزمون دادن» رو پیدا نکرده بودی. ۳. دیر شده؟ هیچ‌وقت! ⏳ «دیر» زمانیه که روش مطالعه نداشته باشی، زمانیه که اهل تلاش نباشی یا مسئولیتِ آینده‌ات رو قبول نکنی. اما تا وقتی که داری تلاش می‌کنی، یعنی دیر نشده! 🌟 یادت باشه، اگه معدل دوازدهم رو عالی بگیری و کنکور رو هم خوب بدی، درهای کلی رشته‌ی خوب به روت باز می‌شه. ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
خب بچه‌ها مثل اینکه فردا هم روز دختر هست 🥳🥳 روز دختر رو به همه دختر‌های کانال به ویژه خواهر خودم که خودش اینجا عضو هست تبریک میگم🌹❤️ اینجا پیشنهاد بدین چه هدیه‌ای بهتون بدیم😍 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ad8k2s3&btn=پیشنهاد.روز.دختر
آخ قلبم درد گرفت 💔 پیشنهاد هزینه‌دار اونم به دانشجو جماعت 😅 ولی بهش فکر میکنم ببینیم ایده‌های دیگه چی هست 😁
یه ذره دندون رو جیگر بزار 😐 پرسش‌های شما رو یکی‌یکی میخونم و پاسخ میدم، بعد باید خلاصه‌اش رو بنویسم بعدش بدم هوش‌مصنوعی ادیت کنه که محتوای خوبی بشه، اینها یکم زمان بر هست. اگر که دوست دارید همینجوری یه ویس برای پاسخ سوالات بفرستم، بدون ویرایش و تمیز کاری؟!😅