eitaa logo
مدیکو | کلینیک کنکور 🎓
1.5هزار دنبال‌کننده
277 عکس
51 ویدیو
56 فایل
{ ﷽} Medico| Medical Konkour 🩺🏥 کلینیک تخصصی کنکور تجربی | دکتر علی رفیعی بدون دردُ خونریزی🩸🥺 ازت یه پزشک میسازیم رفیق👩🏻‍⚕️ ◂جانم؟ درخدمتم💙 @Medico_Admin ◂با تیم ما بیشتر آشناشو🔥 @Medico_Team ◂رضایتِ‌ ستاره‌هایِ‌ مدیکویی🌟 @Medico_Progress
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 1.7M
چرا شناخت رمز موفقیت است؟🎯 در باب توضیح شعار تیم مدیکو 00:30 داستان شخصی خودم 1:50 مکتب CBT در روانشناسی بر مبنای شناخت و اصلاح رفتار طراحی شده 2:44 مثال واقعی زندگی: مشاوره کسب و کار 💻 مشاوره تحصیلی 📚 مشاوره ازدواج 👫 حتی مشاوره کشاورزی 🌱 04:01 مثال قرآن: وَكَيْفَ تَصْبِرُ عَلَىٰ مَا لَمْ تُحِطْ بِهِ خُبْرًا (کهف ۶۸) عدم شناخت مسیر و عدم آگاهی باعث میشه که ما بی‌صبری و کم طاقتی بکنیم 5:02 آفت جمع آوری اطلاعات و آگاهی کسب کردن میتونه منجر به وسواس در شروع کردن بشه ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team http://rubika.ir/medico_team
سلام من دوازدهم تجربی ام.توی این روزا که چیزی مشخص نیست من واقعا هیچ امیدی ندارم از همون اول هم نداشتم وقتی که فکر میکنم میبینم کلی درس نخونده هم سرم ریخته دوستامو میبینم که بکش دارن میخونن با خودم میگم کاشکی منم اینقدر میخوندم راهی هست که بتونم به دوستام هم برسم ؟؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 730.3K
راهی هست که بتونم به دوستانم برسم؟؟🛣🛤 مشکل از کجاست: 1⃣ بی هدفی 🎯 بی‌هدفی منجر به بی‌انگیزگی میشه 2⃣ ناامیدی 😔 ناامیدی به دلیل نداشتن افق معنایی و نداشتن تصوری از آینده به وجود میاد 3⃣ مقایسه کردن خود با دوستان 🤼‍♂ وقتی هدفی‌از درس خوندن نداشته باشیم،طبیعتا خودمان را با دوستان مقایسه میکنیم. راهکار عملیاتی⚔💣: مسیر خودت رو مشخص کن، به طور خلاصه و در یک کلام هویت و تکلیف خودت رو مشخص کن. چرا اومدی رشته تجربی؟ چرا میخوای کنکور بدی؟ چرا داری درس می خونی؟ در آینده میخوای چیکار کنی؟ وقتی هدفت رو مشخص کردی با اعتماد به نفس، امید این رو داشته باش که میتونی بهش برسی اینطوری انگیزه هم پیدا میکنی و میتونی به اهدافت برسی. حتما این ویس رو هم گوش کن: تکلیف کنکور چی میشه؟ ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
سلام خسته نباشید ، من همش حواسم با گوشی و سریال پرت میکشه حس میکنم این چند ماه آخری دارم با کارای بیهوده به اون همه زحمتی که کشیدم خیانت میکنم یه حس بد و ناکافی بودنی دارم واقعا اعصابم خورده واگر یه روز بد پیش بره همه روزمو ناراحتم برای اون چند ساعت که چرت مثلا درست نخوندم و فلان پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 864.3K
دارم وقتم و تلف میکنم😔، چیکار کنم؟🤷‍♂ پاسخ تو خود سوال هست. دانش‌آموز ما چند ماه خوب درس خونده، متاسفانه با وقایع پیش آمده از مسیر انحراف پیدا کرده. سوال کلیدی؟🔑 اون زمانی که خوب درس میخونده، چطوری اینکار رو میکرده؟ 🤔 غیر از این بوده که هدف گذاری مطالعاتی داشته؟! غیر از این بوده که کارهای حاشیه‌ای نمی‌کرده؟! غیر ازاین بوده که با برنامه ریزی درس میخونده؟! غیر از این بوده که یک نظمی داشته؟! پس... راهکار عملیاتی چی هست؟⚔💣 برنامه‌ریزی سبک چند روزه و الزام به انجام‌دادن آن، بعد از چند روز با بازخورد مثبتی که میگیری، مطمئن باش کم‌کم به مسیر درست برمیگردی. چگونه حس درس خوندن در خودمون ایجاد کنیم؟! ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
❇️برای بالا بردن تمرکزم چیکار کنم🥲؟! عزیزم تمرکز الکی که به دست نمیاد تمرکز، مهارتیه که باید تمرینش بدی، خودش از آسمون نمیاد 😉 ⬅️محیط مطالعه‌ت رو خلوت کن. گوشی و هرچی حواس‌پرتی میاره دور باشه.😎📖 ⬅️برای هر جلسه مطالعه هدف کوچیک بذار (مثلاً «این ۱۰ تست» یا «این یک درس»). وقتی تموم شد حس موفقیت می‌گیری.😍 ⬅️اگه حین مطالعه فکرت پرت شد، یادداشتش کن روی یه کاغذ و بعد برگرد سر درس؛ اینجوری ذهنت سبک میشه.😌🧠 ⬅️مدت‌های کوتاه و پرفشار بخون (۴۵ دقیقه مطالعه – ۵ دقیقه استراحت). این بهترین تعادله.🥰 ⬅️از تکنیک «مطالعه فعال» استفاده کن؛ یعنی حین خوندن، نکته بنویس، خلاصه بکش، یا زیر مهم‌ترین جاها خط بکش.✍️ تمرکز با تمرین مداوم ساخته میشه؛ روز اول سخته، ولی روزای بعد به عادت تبدیل میشه.🥰 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team http://rubika.ir/medico_team
🔴 چطوری خلاصه‌نویسی کنیم که واقعاً به درد بخوره و تو ذهنمون بمونه؟ 🤔✨ خلاصه‌نویسی فقط نوشتنِ یه سری کلمات نیست؛ یه هنرِ یادگیریه! اگه می‌خوای خلاصه‌هات از حالت «فقط یه سری نوشته» دربیاد و تبدیل بشه به «خزانه دانش»، این چندتا ترفند رو گوش کن: 🎯 اول از همه، هدف رو مشخص کن! قبل از اینکه خودکار رو برداری، از خودت بپرس: این خلاصه رو واسه چی می‌نویسم؟ برای مرور سریع قبل از امتحان؟ یا برای اینکه مفاهیم سخت رو یاد بگیرم؟ وقتی هدفت مشخص باشه، دیگه وقتت رو با نوشتن چیزای اضافی تلف نمی‌کنی. 🚀 🚫 از روی کتاب رونویسی نکن! (خیلی مهم!) خلاصه‌نویسی یعنی فشرده‌سازی، نه کپی‌کاری! متن رو بخون، چند ثانیه بهش فکر کن، بعد با زبون خودت بنویس که چی فهمیدی. وقتی با زبان خودت می‌نویسی، یعنی اون مطلب رو واقعاً هضم کردی. 💪🧠 ❓ توی خلاصه‌ات سوال بساز! بعد از هر بخش مهم، از خودت یه سوال بپرس. مثلاً: «چرا این اتفاق افتاد؟» یا «اگه این متغیر تغییر کنه چی می‌شه؟». این‌جوری خلاصه‌ات تبدیل می‌شه به یه «دفتر مرور هوشمند» که مغزت رو مجبور می‌کنه فعال بمونه. 🧐🔍 🌟 یه «نکته طلایی» برای هر بخش بذار! سعی کن توی هر خلاصه، یه چیزی بنویسی که همیشه یادت بمونه؛ یه مثال خنده‌دار، یه تشبیه عجیب یا یه مقایسه جالب. چیزی که وقتی دوباره می‌بینیش، یهو همه چیز یادت بیاد! 💡🌈 🎨 از رنگ استفاده کن، اما زیاده‌روی نکن! ماژیک‌هایلایت و خودکار رنگی خیلی کمک می‌کنن نکات مهم سریع چشم‌گیر بشن، اما حواست باشه! اگه کل صفحه رو رنگی کنی، دیگه نمی‌فهمی کجای کار مهمه. فقط نکات کلیدی رو رنگی کن. 🖍️✅ 🔄 خلاصه‌ت رو مرور کن، فقط ننویس! بزرگ‌ترین اشتباه اینه که خلاصه رو بنویسی و رهاش کنی. خلاصه باید هر هفته (حتی شده ۱۰ دقیقه) مرور بشه. نوشتن یعنی یادداشت، اما مرور یعنی «تثبیت در حافظه بلندمدت». ⏳📚 پس از این به بعد، خلاصه‌نویس حرفه‌ای باش! 😎✌️ ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team http://rubika.ir/medico_team
من اصلا خودمو دوست ندارم آدم هارو نگاه میکنم چجورتلاش میکنن ولی من نه ، حقیقتا آرزوی مرگ میکنم همه گفتن عرضه ی تجربی ندارم رفتم(اونم امتحان مجدد😅)رفتم نخوندم و یازدهمم نهایی دارم صفرم واقعا دلم میخواد بخونم😅💔 پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.2M
خودم رو دوست ندارم و حقیقتا آرزوی مرگ میکنم!😔 نکته کلیدی متن🔑: خودم رو دوست ندارم نشون میده که عزت نفس پایینی داری. چرا عزت نفس پایینی داری؟ چون خودت رو با بقیه مقایسه میکنی. مقایسه قاتل عزت نفس هست ☠ حالا سوال مهم؟...🤔 چرا خودت رو با بقیه مقایسه میکنی که تهش منجر به نابودی عزت نفست بشه؟؟🤷🏻‍♂ پاسخ: چون مسیر و هدف خودت رو از درس خوندن و رشته تجربی اومدن مشخص نکردی بخاطر همین همه‌اش خودت رو مقایسه میکنی و نا‌امید میشی، چون هدف خودت رو نداری براش نمیجنگی و خودت رو با تلاش و اهداف بقیه مقایسه میکنی. چه باید کرد؟ مسیر خودت را پیدا کن! 🛣 هدف خودت رو مشخص کن!🎯 چرا میخوایی درس بخونی؟📚 چرا میخواهی کنکور بدی؟📝 چرا اومدی رشته تجربی؟🩺 تا مسیر و هدف خودتان را از درس خوندن مشخص نکنید، حس درس خوندن هم نمیاد. جمع‌بندی و حرف آخر ⚔: مسیر خودت رو خودت انتخاب کن و به حرف بقیه گوش نده. ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA http://rubika.ir/medico_team
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدف‌های بزرگ ارزش جنگیدن داره !! هرکس نا‌امیدت کرد بزارش کنار، هیچ کس حق نداره ۱ درصد تو رو ناامید کنه!👊  🚀 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team http://rubika.ir/medico_team
سلام وقتتون بخیر می خواستم درباره اینکه از چه زمانی واسه کنکور بخونیم صحبت کنم اینکه اگه از کلاس دهم شروع کنم می تونم با تلاش و پشتکار زیاد و به کمک تیم مدیکو رتبه زیر ۲۰۰ بشم ممنون از پاسخگویی شما 🪷✨️ پاسخ در ویس زیر 👇👇