Me !?
من تهرانو دوستندارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چچچچ تهرانو فقط بخاطر شلوغیش دوست ندارم مگرنه عاشقشم تا اخر عمر یجا واسه رفتن دارم تکراری نمیشه☝🏻☝🏻
Me !?
خیلیخوبست
شهرما؟سگاش زیاده
کل پسرای جهان اینجا جمع شدن
هرچی ترک و کرده اینجان
بد نیست💔