eitaa logo
انّ الحسین‌مصباح‌الهدی 🚩🏴
2.1هزار دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
12.5هزار ویدیو
103 فایل
مکتوب علی یمین عرش الله ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة⚘️ لینک کانال @MesbaholHuda
مشاهده در ایتا
دانلود
9.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎نمکدان را که پُر میکنی توجهی به ریختن نمکها نداری ... ✨اما زعفران را که میسابی به دانه دانه اش توجه میکنی ✨حال آنکه بدونِ نمک هیچ غذایی خوشمزه نیست، ✨ولی بدون زعفران ماهها و سالها میتوان آشپزی کرد و غذا خورد. 🥀مراقب نمک های زندگیتان باشید... ساده و بی ریا و همیشه دم دستتان هستند. ✨ولی روزی اگر نباشند ✨وای بر سفره زندگی...! 🌹زندگیتون گلهای زیبا،،، 💎سفرتون با نمک ،،،، 🌷✨🌷✨🌷
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰هروقت خیلی دلت گرفته بود یا از گرفتاری های دنیا خسته شدی این دعا رو زمزمه کن وبرای عزیزانت بفرست ❤️بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
هدایت شده از KHAMENEI.IR
8.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | شهریار دوران‌ها 🔹️بخش‌هایی از دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با آقای سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار شاعر گران‌قدر در شهر تبریز. ۱۳۶۶/۴/۲۹ 🗓 ۲۷شهریور، سالروز درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی 💻 Farsi.Khamenei.ir
قیچی 🔺دو جریان کمر علی ع را شکستند، یکی کسانی که ظواهر انقلابی گری نبوی و علوی را رعایت میکردند اما نمی‌دانستند اولا مبنای تصمیمات امام چیست، ثانیا طرح راهبردی او چیست، و الان زمان چیست. دوم کسانی که همه اینها را می‌دانستند و برای همین به گونه ای اقدام می‌کردند که طرح او را خراب کنند. یک عده گفتند حول قرآن وحدت کنیم، در حالیکه مقابل علی ع ایستاده بودند، محور او نبود در این وحدت، یک عده آنانکه جاهلانه پذیرفتند. روز دیگر نیز یک عده وحدت را با جمع شدن حول صاحب شتر مخدوش کردند و یک عده جاهل نیز تشخیص ندادند و دورشان جمع شدند یا از معرکه کنار کشیدند و به سرحدات رفتند. 🔺بحث وحدت مذهبی امروز هم دو جنس دشمن دارد یک عده که اراده شان مستقیم با اراده انگلیس و آمریکا هم‌آهنگ می‌شود و یک عده جاهل ریشو که حول آنها جمع میشوند. و قرمز می‌پوشند و اول هفته وحدت و به اسم مقدسات دشمن صاحب الزمان عج را شاد می‌کنند. 🔺بحث وحدت و وفاق بین مسوولین در مقام عمل و بین جریان‌های مختلف سیاسی اجتماعی و بین مردم نیز دو نوع دشمن دارد. دو جریان که بارها گفته ام تا مدل اندیشه این دو جریان شناخته نشود، جوانان ما حولشان‌ جمع خواهند شد. یک عده ظاهر انقلابی دارند اما نمی‌دانند و نمی‌فهمند طرح و مبنای رهبری را، یک عده هم میدانند همه چیز را و لذا خرابش میکنند. روزی که خاتمی پرچم آشتی ملی را بلند کرد یک عده گفتند وحدت که خوب است و جمع شدند حول سخن او. وحدت و وفاق و آشتی ابزار مقابله با طرح رهبری بود. در حالیکه وحدت بدون ولایت عین کثرت است. خاتمی میدانست و مثلا فلان بزرگوار بیت امام ره هم نادانسته تکرار می‌کرد. حالا هم که سخن از وحدت تقریبا یکی دوسال است به صورت جدی‌تری تاکید اصلی رهبری است، دو جریان مقابلش هستند. 🔺یک جریان ظاهرا انقلابی اما بی ربط به اندیشه رهبری و یک جریان که دانسته مقابل طرح رهبری اند. می‌فهمند الان که نام وحدت برده می‌شود چطور آن را خراب کنند و وحدت شکنها را به اسم وحدت بازی دهند و دولت شهید رئیسی را لجن مال کنند، و اعتقادات و دیانت مردم را به سخره بگیرند و اغتشاشگران و فتنه جوها را نفوذ دهند و انفعال جبهه را تئوریزه کنند تا یک عده جاهل دورشان جمع شوند یا به خاطر وجود اینها وحدت و وفاق را هو کنند. خلاصه گرفتار این دو جریانیم. 🔺وحدت و وفاق مهم نیست، همانطور که عدالت مهم نبود، آزادی مهم نبود، هیچ شعاری مهم نیست وقتی ولایت را خراب کنیم حالا با ریش و تسبیح یا با پاپیون و کراوات. جاهلان یک جمله ای همانقدر در خراب کردن طرح رهبری دخیلند که عالمان دودوزه باز. ali_mahdiyan
هدایت شده از بر پا
توبه نامه احساس میکنم رئیس جمهور داریم، هر چه نگاه میکنم رئیس جمهور میبینم. احمد، رضا، علی، حسین، مرتضی، هادی، یاسر، همه ، همه تان، همه مان، رئیس جمهوریم. قربان قد و بالای سیدابراهیم بت شکن، که راه می‌رفت مسخره اش میکردند، دل می‌سوزاند مسخره اش میکردند، نماز می‌خواند مسخره اش میکردند، تصمیم می‌گرفت مسخره اش میکردند، شیب تورم را نصف میکرد، مسخره اش میکردند، رشد اقتصادی‌مان را در دنیا در رتبه دوم قرار میداد، مسخره اش میکردند، و من هیچ وقت از مسخره کردن او توسط اراذل مجازی اینقدر دلم نسوخت که از سکوت خودمان. حالا باید چه کنیم؟ بگذار مسخره شویم تا بفهمیم تاوان سکوت و بی مسوولیتی مان چقدر است. باید کاری کرد، هر چه هست وقت ناامیدی نیست، وقت برخاستن است. وقت توبه است. سید ابراهیم بت شکن قهاری بود، ما را شکست، بت قدرت طلبی و لجاجت و نادانیمان و دوقطبی سازی و فالوور جمع کردنهایمان را . بت زمین انداختن روی سیدعلی را. بت خباثتهایی که پنهانش کردیم زیر نام انقلابی گری. من هر چه چشم می‌اندازم یک صحنه میبینم آنهم صحنه ای که خدا جوری چیده که ما اصلاح شویم تا همه رئیس جمهور باشیم همه، کلکم راع و کلکم مسوول عن رعیته باشیم. باید برای حجاب و سبک زندگی زورچپان شده غربی خودمان فکری کنیم، باید برای خون اسماعیل هنیه خودمان فکری کنیم، باید برای انحراف جوانان مان، برای نفوذ اغتشاشچی ها خودمان فکری کنیم. تاوان سکوت را با مسوولیت و عزم باید پس داد نه ناامیدی و یاس و سکوت مجدد. راه همین است، شاید ارحم الراحمین از ظلم جمعیمان به سیدابراهیم بگذرد. ان الله مع الصابرین. @ali_mahdiyan
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
مادر عروس! (گفت و شنود)     گفت: اعضای شورای راهبری آقای رئیس‌جمهور مجموعاً ۲۶ سال محکومیت امنیتی داشته‌اند! گفتم: در عوض همان‌ها برخی از پست‌های کلیدی را  به افراد خوش‌سابقه و انقلابی داده‌اند! گفت: کجایی عمو؟! بسیاری از پست‌های کلیدی را هم  به محکومان امنیتی داده‌اند! گفتم: اما، دیروز در کنفرانس خبری آقای رئیس‌جمهور،  مجری برنامه یکی از افراد خوش‌سابقه بود! گفت: ‌ای عوام! او هم از افراد بد‌سابقه و محکومیت‌دار است. گفتم: به یقین آقای رئیس‌جمهور از هویت آنها خبر ندارند. اگر خبر داشتند‌، حتماً حرف آن مادر عروس را گوش می‌کردند  و نهاد ریاست جمهوری را از دست آنها نجات می‌دادند. گفت: کدام مادر عروس؟! گفتم: در جلسه خواستگاری، مادر داماد از مادر عروس پرسید؛ کبریت داری؟ داماد میخواد سیگار بکشه! مادر عروس پرسید؛ مگه سیگاریه؟ مادر داماد گفت؛ در قمار باخته و ناراحته! پرسید؛ قمار باز هم هست؟ گفت؛ توی زندان یاد گرفته؟ پرسید؛ زندانی هم بوده؟ گفت؛ توی دعوا آدم کشته بود و‌...مادر عروس بلند شد از اتاق خارج بشه. مادر داماد پرسید؛ میری کبریت بیاری؟  گفت؛ میرم آر.‌پی.‌جی  بیارم حساب این داماد رو کف دستش بذارم!
✳️ مردان حق اهل شهرت نیستند شهید مرتضی آوینی: مردان حق اهل شهرت نیستند و از دوربین می‌گریزند و اگر هم بپذیرند، دشوار سفره‌ی دل خود را در برابر چشمان نامحرم دوربین می‌گشایند. سینه‌ی آنان تماشاگه رازهای نهفته‌ی خداست و اگر سخن بگویند، نه از رودخانه‌ی «زاب» کویر می‌نالند، نه از ارتفاعات پر بهمن هوار، نه از خستگی صدها کیلومتر راهپیمایی و نه از زندگی مداوم در هجرت؛ نه از برف و نه از باران. اما دنیاگرایی اهل دنیا باری است گران که کمرشان را خم می‌کند و پشتشان را می‌شکند. ای کاش می شد تا تو را در مأمن گمنامی ات رها کنیم و بگذریم، که تو این چنین می خواستی. اما ای عزیز! اجر تو در کتمان کردن است و اجر ما در افشا کردن، تا تاریخ در افق وجود تو قله های بلند تکامل انسانی را ببیند. کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها؟
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
انسان خلیفه خداوند در زمین شناخته می شود و همه اسما و صفات خداوند نیز در هستی او انعکاس یافته است. از سوی دیگر انسان، فهرست عالم هستی بوده و آنچه در این جهان وجود دارد نمونه ای از آن در هستی انسان تحقق پذیرفته است. در اثر همین ویژگی است که انسان هم با خداوند سخن می گوید و هم به سخن خداوند گوش می دهد و آن را به درستی استماع می کند. سخن گفتن خداوند با انسان به این ترتیب است که حقایق را به او افاضه می کند و معارف را در سرّ سویدا و ضمیرش آشکار می سازد و سخن گفتن انسان با خداوند به این صورت است که او با گوش جان و استماع قلبی خود کلام عقلی حق را دریافت می کند. در این گفتگو که خداوند با انسان و انسان با خداوند انجام می دهد، استماع و شنیدن نقش عمده و بنیادی دارد. به گونه ای که اگر گوش جان آماده شنیدن سخن حق نباشد در واقع گفتگو انجام نشده است. فکر فلسفی فعال است و در گفتگو تجلی پیدا می کند گفتگو و تحول در یک گفتگو به همان اندازه که سخن اهمیت دارد، شنیدن نیز نقش بنیادی و بی بدیل ایفا می نماید. سخن برای شنیده شدن است و در آنجا که استماع و شنیدن وجود نداشته باشد سخن نیز جایگاهی نخواهد داشت. به عبارت دیگر می توان گفت کسی که گوش ندارد سخن نیز نمی گوید. کسی که به گونه ای مادرزاد ناشنوا و کر متولد می گردد، لال و گنگ نیز خواهد بود. بزرگان اهل معرفت به این مساله توجه داشته اند و گفته اند: «آدمی فربه شود از راه گوش» در قرآن کریم کلمه سمیع پیش از کلمه بصیر آمده و خداوند تبارک و تعالی سمیع بصیر خوانده شده است. فکر فلسفی فعال است وقتی از فعال بودن فکر فلسفی سخن گفته می شود منظور این است که انسان با مسائل هستی درگیر می شود و به همان اندازه که از فهم مسائل هستی برخوردار می گردد، ذات خود را نیز می آفریند و حقیقت خویش را دگرگون و متعالی می سازد. غلامحسین ابراهیمی دینانی
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
گوهر آگاهی گوهر آگاهی، که چیزی جز ادراک نمی باشد، یک حقیقت مرموز، و در عین حال آشکاری است که پایه پیوند آنان با جهان بیرون و عالم پیرامونش به شمار می آید. ارتباط آدم با عالم و پیوستگی آنان با جهان را دوگونه می توان تصویر کرد: ارتباط جزء باکل. ارتباط عالم با معلوم. انسان در نخستین پیوستگی خود با جهان هستی پدیده ای است زیستی که نوعی از انواع گوناگون جانداران را تشکیل می دهد. رابطه انسان با جهان تنها تحت عنوان یک موجود جاندار، از نوع رابطه ای است که در یک موجود تک سلولی با محیط پیرامونش مشاهده می شود. برای شخص آگاه پوشیده نیست که این نوع ارتباط جزء ارتباط جز با کل خود نمی باشد. ارتباط جزء با کل نوعی از انواع ارتباط به شمار می آید که در جهان شناخته شده است و هیچ کس را در آن مجالی برای تردید نیست. آنچه تاکنون به عنوان یک معما باقی مانده، و معرکه ای از آراء به همراه آورده است، چیزی جز راز نهان ارتباط عالم با معلوم نمی باشد. از آغاز فجر اندیشه این مسئله طرح گشته و در بستر گسترده تاریخ مورد بررسی های بسیار قرار گرفته است؛ ولی آنچه اینجا و اکنون درباره آن می توان گفت این است که گفته شود «ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!». آنجا که انسان جهان را در اندیشه خویش می یابد، پیوسته این پرسش پیش می آید که آیا جهان در انسان قرار گرفته یا انسان در جهان واقع شده است؟ اگر انسان به عنوان یک جزء در جهان قرار گرفته است، حضور جهان برای انسان و احاطه وی به عالم عینی چگونه توجیه می گردد؟ جهان عینی چگونه می تواند راه خود را به درون ذهن آدمی بگشاید؛ فاصله میان جهان ذهن و عالم عین چگونه از میان برداشته می شود؟ آنچه می تواند فاصله میان جهان ذهنی و عالم عینی را از میان بر دارد آیا خود از سنخ جهان ذهن است یا جزئی از اجزاء عالم عینی به شمار می آید؛ این پرسش ها به انضمام بسیاری از پرسش های دیگر مجموعه ای از پرسش ها را تشکیل می دهند که هریک از آنها در این باب پاسخ مناسب خویش را می طلبد. بیشتر حکمای اسلامی در این باب بر این عقیده اند که ذهن آدمی می تواند به کنه ماهیات راه یافته و آنها را در کسوت وجود ذهنی دریابد. معنی این سخن آن است که ماهیت، در عالم عینی با وجود عینی، و در جهان ذهن با وجود ذهنی، موجود می باشد. وقتی این مسئله روشن شود که ذهن آدمی می تواند به کنه ماهیات راه یافته و آنها را در کسوت وجود ذهنی دریابد، این مسئله نیز روشن می شود که ذهن انسان جهانی مشابه با عالم عینی می باشد. هنگامی که گفته می شود جهان ذهنی مشابه با عالم عینی است، معنی آن این است که هریک از ماهیات جهان هستی، دارای دو نحوه از وجود می باشد که به ترتیب عبارتند از: وجود عینی، وجود ذهنی هرگونه نسبت یا رابطه ای که میان وجود عینی و کل جهان هستی موجود است، میان وجود ذهنی و حقیقت آدمی نیز موجود می باشد. همان گونه که رابطه وجود عینی یک ماهیت با کل جهان هستی رابطه اتحاد و یگانگی است، رابطه وجود ذهنی یک ماهیت با حقیقت آدمی نیز رابطه اتحاد و یگانگی به شمار می آید؛ و به این ترتیب است که می توان گفت انسان و جهان همواره دو دایره برابر و دو صحنه متساوی را تشکیل می دهند. براساس آنچه تاکنون در اینجا ذکر شد، به روشنی معلوم می شود طریقه حکمای اسلامی در باب وجود ذهنی و رابطه عالم با معلوم طریقه ای نیست که به سفسطه و انکار واقعیات منتهی گردد؛ زیرا همان گونه که گذشت، آدمی می تواند به متن ماهیات راه یافته و آنها را در کسوت وجود ذهنی دریابد. غلامحسین ابراهیمی دینانی
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
5.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 آقای پزشکیان! دم زدن از امام و نظام و انقلاب و همزمان حمایت از فتنه‌گران پدیده زشتی است رهبر انقلاب(تیر ۱۳۹۵): 🔸رسم شده که برخی از امام و نظام و انقلاب دم بزنند اما با کسی هم که می‌گوید؛ "انتخابات بهانه‌ست، اصل نظام نشانه‌ست" همکاری کنند یا از او حمایت کنند! این نمی‌شود. بنده موضعم در این‌باره کاملاً صریح است. 🔸من بارها گفته‌ام؛ برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نیست. من به این اسم‌ها اصلاً اهمیتی نمی‌دهم و به محتواها کار دارم. اما روی مسئله فتنه حساسم. 🔸عده‌ای (در فتنه ۸۸) سردمداری کردند. عده‌ای هم سوءاستفاده کردند؛ گفتند: "انتخابات بهانه‌ست، اصل نظام نشانه‌ست." از این صریح‌تر؟ آیا این شعار داده شد یا نه؟ خب اگر این شعار داده شده، تبرّی از این شعار آن روز لازم بوده و باید تبرّی می‌کردند و نکردند. حالا هم یک عده‌ای از آنها حمایت کنند؛ این نمی‌شود. قابل قبول نیست. 🔸حالا (چنین افرادی) دم از طرفداری از امام و نظام و انقلاب هم بزنند! این پدیده بسیار بدی است؛ پدیده زشتی است؛ این پدیده را اصلاً نمی‌پسندیم. @mah_daviat313
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
[🔆نيايش زینت عابدان سرورعارفان وسیدساجدان در اشتياق به آمرزش] در دعای نهم صحیفه سجادیه میخوانیم که؛🍃 ✍🏻خدايا، بر محمد و خاندانش درود فرست و ما را به سوي توبه‌اي كه پسندِ توست برگردان،و از پا فشاري بر آنچه نمي‌پسندي به دور دار. خدايا، آن جا كه به ناچار يا دينِ ما كاستي مي‌گيرد يا دنياي ما، كاستي را در آن قرار ده كه زودگذر است، و بازگشت ما را به سوي آن كه پايدارتر است. و هرگاه آهنگ دو كار كرده باشيم كه يكي خشنودي تو را به همراه دارد و ديگري به خشمت مي‌آورَد، ما را به آن كار كه خشنودي تو در آن است گرايش ده، و نيروي ما را در انجام دادنِ آنچه سبب خشمِ توست، ناتوان گردان. و در اين كارها، نفس‌هاي ما را به اختيارمان وامگذار؛ زيرا نفس، اگر توفيق تو نباشد، باطل را بر مي‌گزيند، و اگر رحمتِ تو او را در نيابد، به بدي فرمان مي‌دهد. خدايا، تو ما را از ناتواني آفريده‌اي و بنياد ما را بر سستي نهاده‌اي، و از آبي پست و بي‌مقدار، هستي ما را آغاز كرده‌اي. اينك ما را هيچ جنبشي نيست مگر به نيروي تو، و هيچ نيرويي نيست مگر به ياري كردن تو. پس ما را به توفيق خود مدد فرما، و به راه راستِ خود استواري ده، و چشمِ دل‌هاي ما را از ديدن آنچه دوست نمي‌داري كور گردان، و چنان كن كه نافرماني تو به هيچ يك از جوارح ما راه نيابد. خدايا، بر محمد و خاندانش درود فرست و چنان كه رازهاي دلِ ما و جنبش‌هاي اندام ما و نگريستن‌هاي چشم ما و گفتارهاي زبان ما وسيله‌ي دريافت ثواب تو باشند، تا هيچ كار نيكي كه شايسته‌ي پاداش توست، از دستِ ما نرود، و هيچ كار زشتي كه عقوبت تو را در پي دارد، روي دست ما نمانَد. @mah_daviat313
🔺پزشکیان همین است که میبینی! 🔹‏شاید لازم بود ‎ بیاید، تپق بزند، وسط یک سخنرانی به فراموشی بیفتد، قدرت بیانش به بوته آزمایش برود، اسم کشوری را جابجا بگوید، و در نهایت آنجا که توان تکمیل جمله ای را ندارد کلمه "برادر" را در جای نامناسبی در وصف آمریکایی ها به کار ببرد و زمینه انتقادات گسترده ای علیه خودش را فراهم کند تا ارزش، جایگاه و منزلت بزرگمردی چون شهید والا مقام حضرت آیت الله سید ابراهیم ‎ به اثبات برسد. 🔹مردی که اصلاح طلبان تندرو از یک طرف، و بعضی قدرنشناسان مدعی انقلابی گری از طرف دیگر، هر کدام به بهانه ای تخریبش میکردند. پزشکیان آمده تا اصلاح طلبان بفهمند آنکه به شش کلاس متهمش میکردند به مراتب در منش و روش از روسای جمهور قبل و بعد از خودش سَرتر بود. این اما باعث نمیشود تا من، وقتی میدانم اظهارات پزشکیان نه از عمد، که از عجز او در بیان است، بنشینم و رئیس جمهور قانونی کشورم را تخریب نمایم، که اگر اینگونه باشد پس فرق یک انقلابیِ مدعی تقوا با یک غربگرای غافل از عقبا چیست؟ 🔹پزشکیان خوب یا بد حاصل عملکرد خود انقلابی ها در انتخابات است؛ به چه و که شکایت میکنید؟ اصلاح طلبان مستقیم و شما غیر مستقیم انتخابش کردید، حالا میگویید چرا اینگونه حرف میزند؟ بروید خدا را شکر کنید با تمام کاستی هایش، نسبت به خیلی ها انقلابی تر است. اصلا چه کسی میگوید انقلابی فقط طرفداران جلیلی و قالیباف اند؟ پیرو رهبری اگر باشید، رای تک تک ایرانیان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و خاکستری و سبز و سفید و بنفش برای نظام اهمیت دارد، و هر آنکس که "در جمهوری اسلامی" رای میدهد "به جمهوری اسلامی" رای داده و به قوام و دوام انقلاب کمک کرده است. 🔹پس از سالها ادعای تبعیت از ولایت امروز اگر ندانی تا زمانی که سید علی حسینی خامنه ای سکان کشتی انقلاب را به دست دارد خون هیچ شهیدی به هدر نمیرود، با ولایتمداری خیلی فاصله داری! آنان که فکر میکنند با آمدن این و رفتن آن خون شهیدان عجمیان و علی وردی هدر رفته سخت در اشتباهند. پزشکیان رئیس جمهور برجسته ای شاید نباشد، اما دولتش را خوب و حساب شده چیده است. 🔹دولت پزشکیان به مثابه ساندویچی است که درونش(کابینه) محتویات خوبی دارد، اما زرورق اطراف آن(تیم رسانه و برخی پست های دیگر) ممکن است باب میل شما نباشد؛ خب نباشد! مگر قرار است برای دولت اصلاح طلب هم من و شما تصمیم بگیریم؟ پزشکیان نباید بتواند حداقل همفکران سیاسی اش که برایش در "انتخابات جمهوری اسلامی" جنگیده اند را یک جوری راضی کند؟ اصلا دقت کرده اید بسیاری از حاشیه های رسانه ای را همین هایی که اکنون در دولتش پست گرفته اند میتوانستند برایش ایجاد کنند؟ اما حالا چه؟ هم خودشان و هم رسانه هایشان عملا در اختیار دولت جمهوری اسلامی و پزشکیانی قرار گرفته اند که تاکنون نشان داده قصد همراهی با نظام را دارد. 🔹حالا بگذار مجری را فلانی و تدارکات را بهمانی گذاشته باشند! رسیدگی به انتصابات و مسائلی از این دست که وظیفه من و شما نیست؛ نهادهای قانونیِ بعضا خارج از دولت میتوانند اعمال قدرت کنند و اگر نکردند لابد علتی وجود دارد. عده ای در این طرف ممکن است به وفاق انگ بزنند و عده ای در آن طرف بخواهند از آن سوء استفاده کنند؛ لیکن وحدت و همگرایی خواسته و آرزوی رهبر معظم انقلاب است؛ آنهایی که باید وحدت کنند نیز از مریخ نمی آیند؛ بلکه در همین کشورند؛ وحدت و همگرایی و وفاق نیز جز با گذشت، و بعضا چشم پوشی بدست نمی آید. 🔹وحدت این نیست هرچه تو بخواهی بشود و هر آنچه او بخواهد نشود؛ باید در چارچوب قانون با هم ساخت و کنار آمد، چرا که در دنیا و این منطقه پر تنش و پر از آلارم، دیگر جای درگیری های داخلی نیست؛ باید جبهه ای متحد ساخت؛ باید یکپارچه و با صدایی واحد برای مقابله با دشمن پیش رفت؛ و در این اوضاع کشور چه بخواهی چه نخواهی رئیس جمهورت پزشکیان است؛ و او بضاعتش همین است که میبینی؛ اینجا نیاز است کمکش کنیم تا دولتش به نتیجه برسد، که موفقیت دولت او موفقیت نظام اسلامی در برابر جبهه های خارجی است.