سلام صبحتون بخیر 💐
عبای قشنگ من رسید 😍
اینقدر با دیدنش ذوق زده شدم که بی معرفتی بود ازتون تشکر نکنم ، اصلا انتظار همچین کیفیتی رو با این قیمت مناسب نداشتم ،رنگش که مشکی ترین پارچه ی عباییه که تا حال دیدم ، دوخت بسیار تمیز و تن پوش عالی ، پارچه ش اینقدر سبکه که هیجا شبیهش ندیدم ، قشنگ مناسب اربعین این پارچه ، من زیاد عبا گرفتم و هیچ کدوم حتی با قیمت بالاتر از این ، اندازه این عبا به دلم ننشست ، این اولین خریدم از شما بود اونم با تردید چون فک میکردم قیمتش پایینه حتما کیفیت پارچه ش پایینه ، کم مونده بود همین مدل عبا رو با قیمت ۷ تومن از جای دیگه بگیرم که دقیقه نود شما رو یافتم 😍
سلام عجب رضایت دلچسبی بود واقعاً از تمام وجودم خوشحال شدم چون واقعاً همیشه طوری کار میکنم که بتونم رضایت شما دوستان نازنینم رو جلب کنم و از خدای بزرگ ممنونم به خاطر این لطفی که در حق من داشته و داره🤲🏻🌸🙏🏻❤