eitaa logo
Midnight & Stars;
73 دنبال‌کننده
180 عکس
148 ویدیو
1 فایل
May God shine the light of the Stars upon your life, Amen. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_3cdjmhi&btn=Star.girl
مشاهده در ایتا
دانلود
سردردی که میزنه به گوش و چشمت🚮
انگور ستاره ای میخوام–
کاش منم ی روز خوب و اکلیلی رو در آینده ی نزدیک تجربه کنم و بیام با ذوق و اکلیل و این چرت و پرتا براتون بنویسم و تهش بگم وای چه روز خوبی بود و فلان. خسته شدم انقد هر روز شبیه دیروز و پریروز و پس پریروز و یکسال پیش بود. شاید من زودتر از موعد تبدیل به ی بزرگسال خسته کننده شدم و دیگه قرار نیست همچین چیزایی رو تجربه کنم. میتونم بابتش دچار غم و اندوه فراوان بشم یا اینکه مثل همیشه Idc.
همیشه انقدر خسته کننده بودم ؟ شاید چون خیلی خسته کننده ام انسان های زیادی اطرافم نیستن،همونایی ام که هستن ایگنورم میکنن.
عجب ماتریکس جالبی. درباره ش میتونم گریه کنم یا عصبانی باشم یا غم و اندوه بخورم. بنظرم هیچ کدوم فایده ای نداره،فقط باید بیخیالش بشم.
خب اینم بخشی از زندگی عه دیگه،کاریش نمیشه کرد که.
مثلا اینطوری نیست که بگم من خیلی بدبختم ، نه اصلا اینطوری نیست،فقط اینکه بنظرم یکم خسته کننده ست.
منم بدم نمیومد مثل ی سری دیگه از آدما یکم هیجان بیشتری تو زندگیم داشتم.
من بعد خوندن پیام مردم در رابطه با اینکه ی روز خوب داشتن و بهشون خیلی خوش گذشته:
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فکر کردید وقتی میگم میخوام همون آدمای باقی مونده ی زندگیم رو حذف کنم منظورم کسایی هست که کشته و مرده ی من هستن؟ نخیر منظورم همینایی که بزور موندن و سالی ی بار میگن: سلام زنده ای؟ خب من همون سلام زنده ای رو هم نمی‌خوام تو رودروایسی نمونید و برید دوستان🙏
اره خلاصه زندگی عه دیگه کاریش نمیشه کرد بعضی چیزا دست ما نیست نباید اهمیت بدیم و خودمون رو اذیت کنیم