مثلا اینطوری نیست که بگم من خیلی بدبختم ، نه اصلا اینطوری نیست،فقط اینکه بنظرم یکم خسته کننده ست.
من بعد خوندن پیام مردم در رابطه با اینکه ی روز خوب داشتن و بهشون خیلی خوش گذشته:
فکر کردید وقتی میگم میخوام همون آدمای باقی مونده ی زندگیم رو حذف کنم منظورم کسایی هست که کشته و مرده ی من هستن؟
نخیر منظورم همینایی که بزور موندن و سالی ی بار میگن: سلام زنده ای؟
خب من همون سلام زنده ای رو هم نمیخوام تو رودروایسی نمونید و برید دوستان🙏
اره خلاصه
زندگی عه دیگه
کاریش نمیشه کرد
بعضی چیزا دست ما نیست
نباید اهمیت بدیم و خودمون رو اذیت کنیم
Midnight & Stars;
-
حق با اندرومداست؛ فقط میتونیم امیدوار باشیم شاااید در آینده انسان های بهتری سر راهمون قرار بگیرن.
ذات دنیا همینه.
نمیتونید عوضش کنید.
در بهترین حالت اون آدم عمرش به پایان میرسه و شما باید باقی عمرتون رو باید به تنهایی سپری کنید.