این چند روزه که نیستم (فیزیکی نیستم؛ وضعیتتون رو چک میکنم از کانالاتون و پیویهاتون)، احساس میکنم یه سریهاتون خیلی خوب نیستین یا تحت فشارین.....
احتمالا هر کدوم با دلایل مختلف.
ولی...... مطمئنم همتون از پسش برمیاین. (:
پس به خودتون غم راه ندین.....
غصههای این جهان هر چقدر هم که بزرگ باشن، بالاخره میگذرن.
و همین بس که بعد از واقعهی عاشورا، ما هنوز هم غدیر خم رو جشن میگیریم...
پس شجاع باشین... به خدا توکل کنین... و مطمئن باشین که تنها نیستین. (:
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
این چند روزه که نیستم (فیزیکی نیستم؛ وضعیتتون رو چک میکنم از کانالاتون و پیویهاتون)، احساس میکنم
ناراحتی یه احساس طبیعی ئه... که حق دارین تجربهاش کنین. و حقیقتا... اون هم یه نعمت از طرف خداست.
کسی که گریه نکنه، ارزش خندههاش رو نمیدونه...
ولی امیدوارم؛ بعد از سختیهاتون، چنان آرامش و شادی رو تجربه کنید که از خنده اشک بریزین. (:
تمام کسایی که این پیام رو میخونین؛ چه کانال من عضو باشین، چه نباشین.
هدایت شده از ⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
روبی میره یه سفر بلند مدت به تنهایی
میدونم برای کسی مهم نیست، اما فقط همین که برمیگردم :»
اگه کسی پیوی یا ناشناس کاری داشت همونجا جواب میدم~ ( هر چند میدونم کویره... )
راستی... عیدتون مبارک ~
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
روبی میره یه سفر بلند مدت به تنهایی میدونم برای کسی مهم نیست، اما فقط همین که برمیگردم :» اگه کسی
اصلا اینطور نیست که مهم نباشه..... ولی هر جوری که راحتی.
امیدوارم زمان مفیدی رو بگذرونی... و احساس تنهایی نکنی.
کسایی که باعث میشن بقیه احساس تنهاییشون رو فراموش کنن، مستحق نادیده گرفته شدن نیستن... (:
داستانهای بچههای نویسنده رو سیو کردم که بخونم؛ فعلا نشده که بتونم.
واسه همین اونا رو همزمان با خوندنم میفرستم.🤝🏻
و در نهایت.......
بنده یه مقداری احساس خستگی دارم.
حقیقتا دلیل نمیشه چون ساعت 2 ئه خوابم بیاد😔*
و مطمئن نیستم کِی میتونم راحت جواب پیاماتون رو بدم...
ممنون که درکتون انقدر بالاست و تحملم میکنین.🥲🙏🏻
هدایت شده از سایکوپَث.
485.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ نارسیست/خودشیفته
|🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .
هدایت شده از سایکوپَث.
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ فرسودگی روانی
|🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .
هدایت شده از سایکوپَث.
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ به کدومش نزدیک ترین؟
|🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .