eitaa logo
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
649 دنبال‌کننده
204 عکس
15 ویدیو
0 فایل
«هوالمحبوب» اینجا؟ برای نوشتنِ حرفِ دلِ قلم و ترجمهٔ اشکِ شمع... نویسندهٔ؛ عکاسِ لحظه‌ها و نقاشِ رویاها. یک جنگ‌زدهٔ تمام‌عیار.‌𝙃☫𝙈𝙀🇮🇷 خواستی پیدام کنی؟ تو خیابون‌های لندن دنبالم بگرد! می‌نویسم تا شاید یکی از این واژه‌ها، راهِ برگشت تو باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَ الفَرَج🌱
پسرک پرسید: به نظرت بزرگترین راه هدر دادن وقت چیه؟ موش کور گفت: اینه که خودت رو با بقیه مقایسه کنی. -پسرک،موش‌کور،روباه و اسب 🌚@Mmahva
زمانی می‌گفتند برای امنیت باید در سکوت جنگید، اما حالا می‌گویند برای "مذاکره" باید در سکوت کشته شد! چه دردآور است که خون جوانان این وطن در خاک خودشان ریخته شود و عده‌ای نگرانِ "بدبین شدن به قاتل" باشند. آهای کسانی که از ترسِ اخمِ دشمن، لبخندِ نفاق می‌زنید! در حالی که دشمن آشکارا آتش‌بس را در جبهه مقاومت و حالا در خودِ ایران نقض کرده و شما هنوز به دنبال کلمات دیپلماتیک برای ماله‌کشیِ خطایشان می‌گردید!!! سازش با جلاد، وقتی دستش به خونِ عزیزترین‌هایمان آلوده است، دیپلماسی نیست؛ این یک خودزنیِ آگاهانه است. 🌚@Mmahva
ولایت‌مداری یعنی تشخیصِ سایه‌ی گرگ، حتی وقتی لباسِ میش پوشیده؛ نه اینکه وقتی گرگ درید، بپرسیم: "پس قول و قرارتان چه شد؟ 🌚@Mmahva
قسمــتِ ما که نشــد کرببلایت عــرفه؛ اربعین کاش به دیدار تو نائل بشویم...(:
در اینجا، میانِ هیاهوی زمین و تلاطمِ جنگ؛ در این دیوانگی، حیرانی و سرگردانیِ دنیا، ما دوباره به آغوشِ پناهِ خود برمی‌گردیم. خدایِ من! امروز روزِ عرفه است؛ روزِ دعا، روزِ توبه‌یِ بنده و روزِ بخششِ بی‌انتهایِ تو. خداوندا، ما توبه کردن را بلد نیستیم؛ توبه‌هایِ ما قد نمی‌کشد و بالا نمی‌رود، اما ما امروز با حسینت آمده‌ایم... ❤️به حسینت ما را ببخش و به حرمتِ او، امامِ زمانمان را به ما برسان.الها! ببین ما را... ببین که به درگاهت پناه آورده‌ایم تا تضرع کنیم و برای مصیبت‌هایی که بر جانمان نشسته، اشک بریزیم. به شهادتِ رهبرمان، امامِ زمانمان را برسان. به خونین شدنِ ایرانمان، امامِ زمانمان را برسان. و به‌خاطرِ این مردمِ خستگی ناپذیرِ خیابان، امامِ زمانمان را برسان... «العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان» 🌚@Mmahva
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَ الفَرَج🌱
اینترنت‌هایتان که وصل شد، با احتیاط وارد فضای‌مجازی شوید. در روزهایی که نبودید عده‌ای از شادی کشته‌شدن کودکان ما در میناب رقصیدند و کمرشان را تکاندند. وقتی میناب را دوباره زدند، آرزو کردند که کاش مدرسه‌ها باز بود و دوباره کودکانی تکه‌تکه می‌شدند. و خندیدند. اینترنتتان که وصل شد، خواهید دید که مردی از کشته‌شدن سه سرباز آمریکایی تأسف‌خورد و به پرزیدنت‌شان تسلیت‌گفت ولی از قتل هزاران ایرانی ککش هم نگزید. وقتی اینترنت وصل شد خواهید دید که ترامپ نوشت ناو دنا در وضعیت جنگی نبود؛ ولی زدنش جنگ را بامزه‌تر می‌کرد. و دختر آن مرد برایش کامنت تنک‌یو گذاشت. اینترنشنالی که دنبال می‌کردید، ‌از آمریکا میخواست که روی سرتان بمب بریزد. قطعه‌قطعه‌تان کند و عزیزانتان را بکشد. خواهید دید که دلشان برای اعراب حاشیه خلیج‌فارس سوخت و برای شما نه. ویدیوهایی خواهید دید که وقتی شهر و خیابان شما بمباران می‌شد و زنان و دخترانتان جیغ‌میکشیدند و پیکر همسایه‌هایتان به خیابان می‌افتاد، عده‌ای خلبان را تشویق می‌کردند و برایش بوس می‌فرستادند. وقتی زمزمه ورود زمینی دشمن به خاک ما شد، عده‌ای برای شانه‌های پهن سربازان دشمن غش‌وضعف کردند و آرزو کردند که سربازهای آمریکایی انتخابشان کنند. حالا که اینترنت‌هایتان وصل شده، جنگ را برایتان وارونه روایت نکنند. ناگهان دلسوز شما نشوند. این‌ها آرزوی مرگ شما، جنگ‌زدگی و آوارگی خانواده‌هایتان و ویرانی‌ کشورتان را می‌کردند! «مهدی مولایی» @m_molaie110
اینترنتم که وصل شد در کانالی پیام دختر اسرائیلی را دیدم که نوشته است "تبریک به مردم ایران-آزادی نزدیک است" برایم تعجب آور نبود به هرحال اسرائیلی است.