eitaa logo
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
648 دنبال‌کننده
206 عکس
15 ویدیو
0 فایل
«هوالمحبوب» اینجا؟ برای نوشتنِ حرفِ دلِ قلم و ترجمهٔ اشکِ شمع... نویسندهٔ؛ عکاسِ لحظه‌ها و نقاشِ رویاها. یک جنگ‌زدهٔ تمام‌عیار.‌𝙃☫𝙈𝙀🇮🇷 خواستی پیدام کنی؟ تو خیابون‌های لندن دنبالم بگرد! می‌نویسم تا شاید یکی از این واژه‌ها، راهِ برگشت تو باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
غدیر، قصه‌ی آن دستِ بلند شده‌ای که هرگز پایین نیامد؛ پناهی شد برای تمامِ بی‌‌پناهی‌هایمان و چراغی برای تمامِ تاریکی‌ها. در این شب‌هایِ بی‌اختر، که جهان در جستجویِ نوری‌ست تا راهِ گم‌کرده را باز یابد، من دلخوشم به چیزی که مادرم به من یاد داد. دستانِ کوچکم را گرفت و گفت در تلاطم روزگار وقتی موج ها بلندتر از قامتت میشوند بگو یا علی. علی جان من نام تو بردم سوز های سر جهان به بوی بهار مبدل شدند. نام تو بردم هرآنچه از من کاسته شد به شیوه تو در دلم جوانه زد. یا ابن الحسن! اگر یتیمانِ کوفه در آن شب‌هایِ بی‌کسی، محتاجِ نانِ تو بودند، ما امروز در این قحطیِ معنا و غربتِ محض، محتاجِ نامِ توییم... که ما بی‌نامِ علی، غباری بی‌مقدار در سرِ راهیم و با تو، پادشاهانِ اقلیمِ جان. یا علی... ای غریبِ همیشه‌آشنا! در این شب‌هایِ سرد که چراغِ مروت خاموش است و دنیا در تاریکیِ عمیقی فرو رفته، دستِ این دخترت را بگیر. نگذار در هیاهویِ پوچِ این سیاهی گم شوم. آقایِ من... ما از تبارِ ارغوان‌هایِ زخمی هستیم که ریشه‌ در خاکِ مِهرِ تو داریم. مِهرِ تو همان خورشیدی‌ست که در جانِ ما نمی‌میرد و تلاطمِ این طوفان‌ها، کشتی‌بان‌مان تویی؛ که اگر تمامِ جهان انکارمان کنند، ما به لبخندِ رضایتِ تو زنده‌ایم. من به این شرف، به این تعلق، به این شیعه بودن که میراثِ رنج و عشقِ قرن‌هاست، بیش از جانِ خویش وابسته‌ام. دلم می‌خواهد تا آخرین دم، تا آن دم که جامِ تهی از این جهان برمی‌گیرم، مستِ صهبایِ نامِ تو باشم. که تو آن خونِ سیاوشی که هرگز از جوشش نمی‌افتد. 🕯✨یا علی... ای که از آغازِ زمان تا پایانِ جهان، تنها پناهِ گم‌گشتگان بودی؛ این دخترِ مشتاقت را در پناهِ عبای سبزت از گزند روزگار مصون بدار بگذار هرگاه نامت را آوردم، لرزشِ قلبم خبر دهد که تو هستی و من در پناهِ تو، حتی در تاریک‌ترینِ شب‌ها، غنی‌ترینِ انسان‌هایِ زمینم.
اینم هدیه‌ی من از سادات خانوم:)😭 شوآف. شوآف. شوآف.💚🌷
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلی اِبْن اَبی‌طالبْ عَلَیْهِ السَّلاَمُ.
تصور اینکه سیدعلی امروز در بهشت کنار امیرالمومنین روزی میخوره و‌ حالش خوبه و لبخند میزنه؛ هم خوشحالم میکنه و هم دلم رو تنگ تر :))))
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ ۚ وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ ۚ وَلِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنِینَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ
لبنان،جان ایران است لبنان،جان ایران است لبنان،جان ایران است لبنان،جان ایران است لبنان،جان ایران است
‌حیران شدنِ جبهه‌ی تکفیر چه قشنگ است ‌این خامـنه‌ای مثل پدر فاتح جنگ است 🤍
👤🤍ما رفته بودیم بیرون خرید داشتیم بر میگشتیم باد بود . بابام گفت فرشته ها دارن از موشک ها حمایت میکنن و حواسشون به موشک ها هست🇮🇷❤️
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَ الفَرَج🌱