eitaa logo
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
647 دنبال‌کننده
206 عکس
15 ویدیو
0 فایل
«هوالمحبوب» اینجا؟ برای نوشتنِ حرفِ دلِ قلم و ترجمهٔ اشکِ شمع... نویسندهٔ؛ عکاسِ لحظه‌ها و نقاشِ رویاها. یک جنگ‌زدهٔ تمام‌عیار.‌𝙃☫𝙈𝙀🇮🇷 خواستی پیدام کنی؟ تو خیابون‌های لندن دنبالم بگرد! می‌نویسم تا شاید یکی از این واژه‌ها، راهِ برگشت تو باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَ الفَرَج🌱
«فرخنده‌بادت‌این‌دم‌و‌فرخنده‌بادت‌این‌وطن ایران‌به‌تونازد‌همی، ای‌مایهٔ‌هر‌انجمن» هلیا خانوم نگهبانِ میراث پارس، پنج قلو بدنیا اورد و این ناز نازی ترین خبری بود که توی این مدت شنیدم. مبارکتون باشه ایران خانوم. 🐆🐾🇮🇷
نوتیف موردعلاقه‌ام🌚💖
به اصحابش در جنگ صفین برای باز پس گیری آب فرمود: اکنون بر سر دو راهی قرار دارید؛ یا با ذلت و خواری، سر جای خودتان بنشینید، یا شمشیر هایتان را از خون آنها سیراب کنید، تا سیراب شوید ! خطبه۵۱🤷‍♀️
بله، ممکنه زدن هلیکوپتر، عملیات پرچم دروغین بوده باشه. اما مهم اینه به‌نظرشون زدن یک هلیکوپتر بدون آسیب به سرنشینهاش، بهشون مجوز چنین بمبارانی رو در جنوب کشور میده، اما صدای شهادت ۴شهید عزیز ما نباید درمیومد. پ.ن: همیشه فکر میکردم اینجور خیانت‌ها مال تو کتاب تاریخِ. =)))
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
طبق تحقیقات این خانومی یه تنه داره نسل یوزپلنگ ایرانی رو نجات می‌ده؛ سال ۴۰۱ چهار تا توله به دنیا اورد (یکیشون تو تصادفات جاده‌ای تلف شد💔)؛ سال ۴۰۳ هم دو تا توله‌ی دیگه به دنیا اورد و در مجموع پنج تا یوز مستقل و بالغ تحویل طبیعت داد. الانم که به سلامتی پنج‌ تا جیگر دیگه به دنیا اورده.😭:))))
تقریبا این اندازه ناشناس دارم و هیچوقت جوابشون رو ندادم!!! فکر کردم اینجا شلوغ میشه. یجایی درست کنم ناشناسا بره اون تو؛ یا همینجا بزارم؟ (حتما بهم بگید خیلی مهمه)
اگه روضه نبود غم‌هامونو کجا میبردیم؟...
51.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به مرحله‌ای رسیدیم که وزیر جنگ آمریکا بصورت کاملا نرمال میگه: امشب به ایران حمله می‌کنیم!
اللَّهُمَّ احْفَظِ السَّيِّدَ مُجْتَبَى الْخامِنه‌ای.
ولی چقد جنوب کشور همیشه مظلوم بوده و عزیز ... زمان انگلیسی‌ها سپر دفاعی بودند، زمان صدام و جنگ هم درگیری بود اون‌مناطق. الان هم به واسطه‌ی تنگه‌هرمز و خلیج فارس اون مناطق به‌شدت درگیری هست و همیشه شروع جنگ با بمباران مناطق جنوب کشور هست. برای جنوبیای غیورمون دعا کنیم❤️