هدایت شده از رودخانهءموجدار
هیئت یه تراپیه که صد هیچ ،
همه تراپیستارو تو جیبش میزاره
اگر بعد از پیام آقا مجتبی خامنهای توهم یک لبخند عمیق اومد رو لبات، تو دوست خوب منی :)
گفتنِ«اشتباه کردم»براتون سخت نباشه!
به درک که مردم مسخرهتون میکنن؛
اگر امشب بمیرید چی جواب میدید؟ من مخالفت رهبری رو دیدم و ماله کشیدم؟ یا سعی کردم اون پیام صریح رو ملایم تر بگمش؟! اصلا نیازی نیست اعتراف کنین که اشتباه شده، فقط ادامه ندین مسیر قبل رو! از مخالفت صریح آقا، پیامای مذاکراتی درنیارید. همین!
زمانه عجیبی است! برخی مردمان، امام گذشته را عاشقند، نه امام حاضر را...
میدانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه که بخواهند تفسیر میکنند! اما امام حاضر را باید فرمان برند!
و کوفیان اینگونه عاشورا را رقم زدند...
-سیدمرتضیآوینی
علیالاصول، راه دیگری را دوست داشت.
علیالاصول، پاسخ دیگری در دل داشت.
علیالاصول، رؤیای دیگری میدید.
بعضیها مطیعِ حقیقت نیستند؛ مطیعِ برداشتی هستند که از حقیقت ساختهاند. تا وقتی واقعیت با روایتشان همجهت باشد، فریاد حمایت سر میدهند.
اما روزی که واقعیت از راه برسد،
روایتشان را نجات میدهند،
نه حقیقت را.
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
خوشابهحالآنانکهدرایرانمادرنشدند'.
امشب برای تو گریه کردم؛ علیاصغر ایران.
راستی تو حتی شش ماهت هم نشده بود.