این روایت ها مثل هشدار و اندرزی
است برای امروز و فردامون که
حساب خودمون و بکنیم
وگرنه که شما سالی چهار بار
پیاده برو کربلا
خدایا عاقبت مارو ختم بخیر کن
شمرم آدم خوبی بود اما شد قاتلِ
بهترین مخلوق خدا «اباعبدالله الحسین»
و عاقبت به شر شد...
این دعا رو همیشه تو قنوت نمازاتون بگید
واسه عاقبت بخیری:
اللهم انی اسئلک عفو العافیت معافاة فی الدنیا و آخرة🌿
Kamyab GholamiKamyab.Gholami.Saze.Aza.320.BeysMusics.IR.mp3
زمان:
حجم:
7.4M
#مداحیتایم🎙
مه سرپناه دی نیرم بی سرپناه بمو سر
مه ارای چن جنازم و تنیا بومه شیوکَر😭💔
-کامیابغلامی-
هیچ کس نمینوشد، حتی اطفال
چگونه بنوشیم با بغضی که حتی
راه نفس را بسته است و به آه نیز
مجال آمد و شد نمیدهد؟
اما اسیران مرده و اطفال جان سپرده
به کار نمی آیند. به جبر آبمان میدهند.
هر بیتابی و گریه بیاختیار،
باعث میشد تا شماری از لشکر کوفه
به سمت زنان و اطفال حمله آورند
و بی توجه به اینکه صدای ناله و بیتابی
از کیست، همه زنان و اطفال اسیر را
زیر باران سیلی و تازیانه بگیرند.....
خدایا شاهد باش
اینهایی که حتی از بی تابی و
گریه بر کشتگان محرومند
دردانه ها و ناز پرورده های حسین اند😭💔
الدنيا التي كَسرَت قلب الحُسين لاخَير فيها!
«در دنیایی که قلبِ حسین را شکسته است
خیری نیست🖤🥀!»
شبتون امام زمانی ✨
وضو فراموش نشه