سلام امروز رفتم تو ناشناس دوتا اسکل نوشتن که همه مهره هاشو از من گرفته 😏عزیزم تو کدوم انگلی باشی من مهره های تورو توی اکسستوری هام بزارم😏😂دومین نفر نوشت که هرچی تو کانالم بود اصکی رفت، بابا دستخوش چند بی سرپا اومدن مثل 🐕واق واق میکنن اما من هیچ توجیهی بهشون ندارم 💞
پینک شایلی🪽
سلام امروز رفتم تو ناشناس دوتا اسکل نوشتن که همه مهره هاشو از من گرفته 😏عزیزم تو کدوم انگلی باشی من
یه بار دیگه ازین پیام ها ببینم آیدی طرفو میزارم تا ابروش بره حال اگر تو ناشناس باشه🌝😏