چرا باید انقد آدمهایی تو زندگیم داشته باشم که برای هرچیزی دخالت میکنن چرا نمیتونم حذفشون کنم؟ چون یکیشون تو قلبم لونه کرده. چهدلیل مزخرفی کاش میتونستم باهاش بیرحم باشم ولی درعینحال سرش تو زندگیمه و طلبکار که چرا اینو نگفتم و انجام ندادم. یکی نیست بگه گرگرک پشت کنتری لطفا خموششو. وای خدایمن دارم روانی میشم.
قهوهخونه
چرا باید انقد آدمهایی تو زندگیم داشته باشم که برای هرچیزی دخالت میکنن چرا نمیتونم حذفشون کنم؟ چون
از آدمهایی که برام از زبانشون کلی حرف و کلمه یاد میدن خیلی خوشم میاد. من مثلا توی کلاس وقتی با دوستهای اصفهانیم جمع میشیم یکجا انگار منم یهاصفهانی هستم باهم حرف میزنیم و کلی لهجه داریم. بهخاطر موقعیتی که توش قرار دارم از هر قشری و قومیتی هست و این خیلی جالبانگیزه، بچههای لر کوچیکوبزرگترین کلماتشون رو بهم توضیح میدن و بچههای دیگه هم همینطور. زندگی پیششون خیلی لذت بخشه وای خدایمن.
امشب دوباره هریپاتر رو شروع میکنم و باز هم بعد از چندینبار نگاه کردن خسته نمیشم و کلی ذوق هم میکنم پس حتما امشب باید به یهفروشگاهی برم. منکه میدونم داداش بهاون گندهگی که من دارم میاد میشینه باهام نگاه میکنه اما بازم خب. همیشه باید فکر بقیه بود، پس برای اونهم خوردنی میخرم. چهآبجی خوبی ماشاالله و فتبارکالله.
📻| درودِ ماه بهشما، این پیغام رو بازنشر بدید چنلتون و بهقهوهخونه بپیوندید. بعد براساس حسچنلتون یکشعرنو یا یکداستانکوچک مینویسم، یهآرزو براتون میکنم و موزیکی قدیمی تقدیمتون میکنم.
جهت تگهاتون، پایان ظرفیت.
قهوهخونه
📻| درودِ ماه بهشما، این پیغام رو بازنشر بدید چنلتون و بهقهوهخونه بپیوندید. بعد براساس حسچنلتون
دوستیای گل، چون خودم مینویسم ممکنه زمانکمی طول بکشه پس ممنون میشم صبور باشین.💓 بوس خاله بهچشماتون.
دیروز روز خسته کنندهای بود، لطفا دوباره تکرار نشه. همین که وارد تابستون شدم از اولش گند خورد و خستهکننده بود واقعا عالی پرتغالی متعالی زیبالی.