eitaa logo
. مدافعانِ‌چادࢪ .
1.2هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
3.1هزار ویدیو
86 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
آقـا‌جانـم، مولایِ‌من، امام‌زمانـم... دلـم‌به‌وسعتِ‌غیبتِ‌کبـری‌تنگ‌است...! میشوداین‌جمعـه‌بیایی؟! دورتـان‌بگردم‌آقـای‌مهربان! یاصاحب‌الزمان💚'!
نامِ‌تو‌پناه‌است؛ نگاهِ‌تو‌امان‌است, آغوشِ‌تـو؛ ‌دلبازترین‌جایِ‌جهان‌است! |ح‍‌س‍‌ی‍‌ن‌ج‍‌ان‍‌م♥️|
خدایا‌آنچنان‌روحمان‌را‌تسخیر‌کن‌که‌هوای‌ دیگری نکند. شهید‌مصطفی‌چمران
امشب مآدرِ ۱۸ساله‌ی قد خمیده‌ای؛ دست به کَمَر راهیه به سمت 💔🚶‍♂
مشتی ! هروقت‌می‌خوآستۍ‌گنـاه‌کنی‌بہ‌این‌فکر‌کن‌ کہ‌شبـای‌قـَدر‌چقدر‌گریہ‌کردی‌وبہ‌خدآ التمـاس‌کردی‌کہ‌ببخشتت!ببین‌لذت‌گنـاه‌بہ‌شکستـن‌قول‌وقرارات‌ بـاخد‌امی‌ارزه؟💔🙃 @angoshtar1
تعجیل در فرج مولا صلوات بفرست مومن ؛
رسالت زنان در ‌انقلاب تربیتِ نسلِ انقلابی است ؛ مثلا تربیت سرباز از شش‌ ماهگی ..!
برام جالب بود شیرینکده مهر کیاشهر از دادن شیرینی به افرادبی حجاب ممانعت میکند آفرین ، واقعا باید این جور مغازه ها تشویق شوند. 🔺چقدر خوب میشود که همه فروشگاه ها اینطور خود را ملزم به رعایت قوانین بدانند.
ی‌کاسه‌ماست‌ریختن‌سریکی صدای‌هزاران‌نفردراومد . . .! یکی‌دیگه‌روتوبانک‌ب‌رگباربستن وهیچکس‌هیچی‌نمیگه!!!!
بعد وقتی میگیم بیشتر از اینکه فرار مغزها باشه فرارِ بناگوش و پاچه و پاچه‌گیر هست باور نمی‌کنن! 🗣زهرا جاودانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[آرزو نیست رجز نیست من آخر روزی وسط صحن حسن سینه زنی خواهم کرد.] 🥀 【 @yas_graph 】 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهادت آمر به معروف غیرتمند سبزواری در دفاع از دختران بی دفاع ⚫️ همه فیلم را دیدیم و از موضوع خبر داریم دو دختری که پاره تن این وطن هستن و بسیاری از جوانان برومند برای دفاع از آنها از زن و زندگی و جان گذشتند ... اما دیدیم که ضعیف الحجاب بودن 😔 دیدیم که چه راحت خود را حتی ناخواسته در معرض توهین و آزار اراذل و اوباش قرار دادند . دیدیم که غیر از آن جوانمرد شهید کسی از آنها دفاع نکرد دیدیم ... دیدیم دوباره زن زندگی و آزادی وحوش جان جوانمردی را گرفت 😭 حجت برای همه تمام شد چه مسئولین چه مردم آن ۲۷ نهاد مرتبط بی مسئولیت از خواب بیدار شوند قبل از اینکه خواب بر خانواده های غیورمندان حرام شود . ✅شما هم اگر بی تفاوت و بی دغدغه نیستید با گروه دانشجویی «مثل هانیه» همراه شوید👇 🆔️ @mesle_haniyeh
روح الله امیراحمدی🌹 علی خلیلی🌹 محمد محمدی🌹 و حالا حمیدرضا الداغی .....🌹 چند جوان رعنای دیگر باید در از عفت دخترکان بی حجاب پرپر شوند تا به خود بیاییم و نحوست شعارهای فریبنده و بی حیایشان را درک کنیم؟؟؟ شعاری که نه برای زن است نه به فکر زندگی زن و نه نگران آزادی او ✅شما هم اگر بی تفاوت و بی دغدغه نیستید با گروه دانشجویی «مثل هانیه» همراه شوید👇 🆔️ @mesle_haniyeh
خسته ام مثل کارگری که از حقوق اندکش مالیات کم میشه؛ ولی از درآمد هنگفت سلبریتی بی‌حیا نه....! 🗣محمد جوادم
👌مرد همیشه در صحنه!
‏شهادت مظلومانه رییس‌پلیس سراوان در حمله مسلحانه جلوی چشم زن و فرزندش، شهادت غیرتمندانه شهروند سبزواری در دفاع از دختران جوان شهادت مظلومانه آیت‌الله سلیمانی زیرگرفته شدن طلبه جوان در تهران.. ولی کثافت رسانه‌ای سطل ماست رو به اسید پاشی ربط میده و هشتگ لبنیات هاجرپور رو جهانی میکنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
+حمیدرضاالداغی۸اردیبهشت‌زمانی‌که می‌خواست‌مانع‌مزاحمت‌اراذل‌واوباش برای۲دخترسبزواری‌بشودبراثرضربات متعددچاقوبه‌شهادت‌رسید!
پویش مجازات عاملین شهادت شهید الداغی در ملاء عام لطفا با وارد شدن بر روی لینک زیر از این پویش حمایت کنید این لینک را با دیگران به اشتراک بگذارید https://www.farsnews.ir/my/c/195867 شهید حمیدرضا الداغی در تاریخ جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در شهر سبزوار جلوی یک آموزشگاه زبان منتظر فرزندش بوده که متوجه مزاحمت دو ارازل و اوباش برای دو نوجوان دختر شده بوده است، او به حکم امسانیت نتوانست بی‌تقاوت باشد و آن دو دختر را از دست ارازل و اوباش رهاند، اما پس از این کار آن دو مرد یکی از جلو و یکی از پشت به این مرد غیور حمله کردند و با ضربات متعدد چاقو مضروب ساختند، به طوری که در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
+ زن زندگی آزادی ؟ - نه ممنون ! ما صد پسر در خون بغلتد گم‌ نگردد دختری ؛ داریم ..
📸 اجتماع مردم سبزوار در محل شهادت شهید مدافع امنیت دختران این شهر