eitaa logo
مجاهد انقلابی
209 دنبال‌کننده
25هزار عکس
11.2هزار ویدیو
89 فایل
ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم یه باری از امروز رو دوشِتِه که واسش یه عمره زمین می خوری همه منتظر تا ببینن کجا تو از جاده عشق دل میبری تنها مطالبی که آدرس کانال زیر آن است مورد تایید صددرصدی است ارتباط با ادمین در ایتا @MojahedeEnghelabi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️صحبت‌های بی‌شرمانه سیدجواد هاشمی درمورد عریانی ✍️گلشیفته که هیچ چیز در ایران کم نداشت و صرفا به طمع بازی در سینمای جهانی به وطن خود پشت پا زد و طبق گفته خودش، عوامل فرانسوی اولین‌بار با فریب، او را لخت و تصویرش را منتشر کردند؛ هدفشان هم در راستای حیازدایی از زن و سرزمین ایرانی بود! اما آقای هاشمی نمی‌دانم دین و مرام شما چیست؛ فقط بگو آیا اگر همسر و دخترت نیز درمقابل دوربین‌های جهانی برهنه می‌شدند، بازهم نظرت همین بود؟ فقط به چشم‌هایشان خیره می‌شدی؟ حالا راحت‌تر می‌توان درک کرد چرا اغلب تولیدات به‌اصطلاح فرهنگی سینما و تلویزیون، برکت و اثری ندارند؛ چون اگر داشت، روی بازیگرانش میگذاشت!
🔻انقلابی‌هایی که استحاله شدند: تحجّر ما، یا تجدّد آنها؟! 🖊مهدی جمشیدی ۱. برخی می‌گویند نباید «برچسب» زد و مقصودشان این است که از جمله نباید تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را به کار برد. من تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را از استاد مطهری آموخته‌ام و می‌دانم که تحلیل جهان انسانی و اجتماعی، مبتنی بر «مفاهیم» است. ما با مفاهیم سخن می‌گوییم. این «مفاهیم» را نمی‌توان با تعبیرِ منفیِ «برچسب»، کنار زد. این مفاهیم - یا به بیان منتقدان، برچسب‌ها - اگر تطبیق بر مصداق دارند، خطا نیستند. نباید گفت مفهوم به کار نبرید، بلکه باید دلیل بر «انطباق مفهوم بر مصداق» طلبید. برخی به جای اینکه در مقام اثبات و ابطال «کیفیّت انطباق» باشند، بی‌درنگ تعبیر برچسب را به کار می‌برند تا «سنخ‌بندی» نشوند و در «بی‌مکانی» و «بی‌موقعیّتی»، حس آرامش داشته باشند. می‌خواهند تولید گفتار کنند اما در «جا»یی قرار نداشته باشند و فقط بتوانند به دیگری‌های ثابت‌شده و مستقر، حمله کنند. در این روش گفتگو، ما با حریفی مواجه خواهیم بود که سیّال و ژله‌ای است و در سایۀ ابهام و تاریکی نشسته است. ازاین‌رو، او می‌تواند به نقد ما بپردازد، ولی ما باید نظاره‌گر و منفعل باشیم؛ چون طرف مقابل، «تعیّن» و «استقرار»ی ندارد که بتوان آن را به چالش کشید. به‌هرحال، تردیدی در میان نیست که تبیین‌های علوم انسانی، خواه‌نا‌خواه، برآمده از مفهوم‌سازی‌ها هستند و اگر علوم انسانی با معرفت عامیانه، دو تفاوت داشته باشد، یکی از آنها، همین مفهوم‌سازی‌هاست. ۲. من با بخش‌های دگرگون‌شدۀ جریان انقلابی، گفتگو کردم و به نتیجه نرسیدم؛ چون مسأله، «سلیقه» نیست و به واقع، به «دو نظام فکریِ مختلف» تبدیل شده‌ایم. جریان انقلابی، دو لایه شده است و این یک واقعیّت است. هیچ‌یک از دو طرف، همدیگر را قبول ندارند و برنمی‌تابند. این شکاف فکری، یک حقیقت است و قابل تقلیل‌دادن به سلیقه نیست. وضعی که پدید آمده بدین صورت است که پاره‌ای از جریان انقلابی در طول دو دهۀ اخیر، به سوی فضای فکریِ اصلاح‌طلبی، گذار تدریجی داشته و هویّت جدیدی به دست آورده است. ازاین‌رو، ما اکنون در مواجهه با این بخش از جریان انقلابی، باید به همان اشکال‌ها و مناقشه‌هایی پاسخ بدهیم که جریان اصلاح‌طلبی از دهۀ هفتاد به این سو، مطرح کرده است. براین‌اساس، مشاهده می‌کنید که مناظره‌ها و مواجهه‌های این بخش استحاله‌شده از جریان انقلابی با جریان اصلاح‌طلبی، به تضارب و تقابل جدّی نمی‌انجامد و این دو در بسیاری از زمینه‌ها، توافق فکری دارند. روشن است که جریان اصلاح‌طلبی، همچنان بر بنیان‌های فکریِ آغازین خویش، وفادار است و تعدیل نشده، پس این بخش از نیروهای انقلابی هستند که به آنها نزدیک شده‌‌اند. ۳. بزرگ‌ترین مسأله‌ای که در دو سال اخیر، به گسست درونیِ فزاینده در جریان انقلابی انجامید، اغتشاش ۱۴۰۱ بود. درحالی‌که بخش اصیلِ جریان انقلابی، این اغتشاش را یک توطئۀ بیرونی و طراحی‌شده قلمداد کرد که معطوف به سبک زندگی است و می‌خواهد از این طریق، جامعه را در برابر حاکمیّت قرار بدهد، اما جریان اصلاح‌طلبی که از مدّت‌ها قبل، تحرّکات رسانه‌ای و تخریبی خویش را آغاز کرده بود، ادّعا کرد که از لحاظ عملی، مواجهۀ نظام در قالب گشت ارشاد، علّت این اغتشاش بود؛ و از لحاظ نظری نیز، دیگر باید تکثّر هویّتی و ارزشی را در جامعه پذیرفت و دین‌داری را اصل و الگو تصوّر نکرد. برای جریان انقلابیِ اصیل، روشن بود که گشت ارشاد، یک بهانه و دستاویز است و نه علّت و ریشه، و مسأله این است که نیروهای تجدّدی، در پی لیبرالیسمِ فرهنگی هستند و منطق «نه به حجاب اجباری»، منطق مخالفت با نحوۀ برخورد و راهکار حل مسأله نیست، بلکه منطقی است که می‌خواهد با ذهن‌شوییِ رسانه‌ای، دست تصرّف به سبک زندگی دراز کند. طبق آمار یکی از نهادهای فرهنگی، چهل درصد از کشف حجاب، پیش از واقعۀ ۱۴۰۱ بوده است. این یعنی یک «روند» در طول دهۀ نود در جریان بوده که ارتباطی هم با گشت ارشاد نداشته است. زمانی که گشت ارشاد بود، باز هم کشف حجاب بود و اینک هم هست. کشف حجاب، واکنش به گشت ارشاد نیست، بلکه یک «چالش تحمیلی» است؛ یعنی از بیرون، القا و تلقین می‌شود. در هر زمینه‌ای می‌توان با ارجاع به چند خطای موردی، واکنشی در حد کشف حجاب را مستند به آن کرد و گفت چون چنین کردیم، چنان شد. کسانی در درون جبهۀ انقلاب که کشف حجاب را حاصل گشت ارشاد می‌انگارند، تصوّری از واقعیّت‌های جنگ شناختی و روایتی و رسانه‌ای در دهۀ نود که مستقل از گشت ارشاد به جریان افتاد، ندارند و بی‌پروا، همان سخنِ جریان سکولار را تکرار می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وصیت تکاندهنده مرحوم فرج‌الله سلحشور ⏪«اگر شهید شدم یا مُردم، من را در قطعه هنرمندان دفن نکنید» ▪️حاج مهدی سلحشور: «برادرم به شدت به فضای حاکم بر سینما و تلویزیون نقد داشت چون معتقد بود هنر اسلامی و قرآنی آن چیزی نیست که امروزه در سینما و تلویزیون شاهد آن هستیم و از این رو علاقه نداشت که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود» 🤲شادی روح بلندش صلوات
5.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ربات‌های انسان‌‌نما در نمایشگاه چین 📌🤖این ربات‌های مبتنی بر می‌توانند به اندازه سلاح‌های هسته‌ای خطرناک باشند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ امان از دست فضای مجازی و بلاگرها... 📌با توصیه‌های متناقض، چی بخوریم پس؟😐😳
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید یاسر جبرائیلی: 🔺 ارز و جهانی‌سازی قیمت‌ها، منشأ اصلی تورم در اقتصاد ایران است. نسخهٔ کامل این برنامه با موضوع «حکمرانی اقتصادی» را از لینک زیر تماشا کنید: https://tv4.ir/episodeinfo/407910
8.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«سید یاسر جبرائیلی»: 🔺 شما هزینه‌های مردم را دلاری کردید اما درآمدشان ریالی حفظ شده است.
32.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ هشدار ❌ چهره‌های با نفوذ را خرج نفوذ چهره‌ها نکنید ... ⭕️ طرفدار قالیباف همچنان روی موج تقطیع و سردار خرج کنی! ‼️ در زمان انتشار، لطفاً نشانی کانال رو ذکر کنید‼️ ✅ کانال ایتا مقداد خداداد 🆔 @meghdad_khodadad
❌ سازمان بورس ❌ به راحتی خوردن آب سه میلیارد بهم وام بده !! ⭕️ آیا مجید عشقی، مدیر نالایق و متخلفی است؟! هرگز !!😎 ‼️ در زمان انتشار، لطفاً نشانی کانال رو ذکر کنید‼️ ✅ کانال ایتا مقداد خداداد 🆔 @meghdad_khodadad