شب میتازد و من مثل همیشه بازنده ام
بازنده تمام معادلات روزگار ، انگار گَرد غم
ته نشین همه ثانیه های زندگیام شده
با تک لغزشی همه چیز بهم میخورد،
قاطی میشود، در سرگُم میشود، فرومیپاشد
بالا میآید تا غمهایم لبریز شود
لبسوز شود که بسوزم و نتوانم دَم بزنم
نتوانم بگویم این منِ نحیف و درمانده طاقت ندارد
نه تنی مانده نه روحی که بخواهد
این آشفتهبازار را جمع کند، ساکت کند، پاک کند
این منِ وامانده دیگر در بین نشد های ممتد زندگی اش
چهارپایه ای زیر تک درخت خاطراتش میگذارد
و نظاره میکند که چگونه زندگی اش دود میشود
خاکستر میشود، به فنا میرود و تمام میشود..
نشد؟ وقت تمام شد؟ خوب نبود؟
کاری ساخته نیست، رهایم کنید ..
برونریزیِدرونریزیهایماندهبردل /
در همین حد ناراحت و غم زده بشید فعلا
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جبران نمیشوی
حتی با گریه های عمیق . .
#آقایکشوردوست
درسته ادم مودی ام
ولی احساساتم نسبت به ادما با مودم عوض نمیشه
اخه حتما ی گوهی خوردی ک از اون حجم علاقه دست کشیدم
مُنیب ؛
درسته ادم مودی ام ولی احساساتم نسبت به ادما با مودم عوض نمیشه اخه حتما ی گوهی خوردی ک از اون حجم عل
اینو اردیبهشت ۱۴۰۳ تو کانالای قبلیم گفته بودم
گفتم دوباره تکرارش کنم