درسته ادم مودی ام
ولی احساساتم نسبت به ادما با مودم عوض نمیشه
اخه حتما ی گوهی خوردی ک از اون حجم علاقه دست کشیدم
مُنیب ؛
درسته ادم مودی ام ولی احساساتم نسبت به ادما با مودم عوض نمیشه اخه حتما ی گوهی خوردی ک از اون حجم عل
اینو اردیبهشت ۱۴۰۳ تو کانالای قبلیم گفته بودم
گفتم دوباره تکرارش کنم
این باز کردن اینترنت و قیاسش با
مسئله اقتصادی شبیه وقتایی میمونه
که یه بچه به خاطر مثلا یه عروسک بزرگ
داره زجه میزنه، مامان باباش صداشو با
یه بستنی میبندن!
کسی از باز شدن اینترنت شاکی نیست
دمشون گرم کمتر پول کانفینگ میدیم
ولی بحث اینه هربار سر هر بحران
فقط یه فیلتر از رو اینترنت برداشته میشه!
مُنیب ؛
بحث دقیقا اینجاست که با دلار ۱۶۰ هزار تومن نمیشه گاری خرید چه برسه موتور برای بانوان ! و بله به جای
سر قضیه بالارفتن دلار هم
موتور سواری بانوان آزاد شد!
و باز هم دهن ملت با همون بستنی بسته شد!
دغدغه ملت تو اسکرول اینستا و موتور سواری خلاصه میشه بعد انتظار دارن ایران براشون جای پیشرفت باشه، پیش کدوم رفتی که دغدغه اش رو هم نداریم!