مُنیب ؛
21🩵
زندگی ورق میخورد و امروز در حاشیه اش
آن گوشه ها با مدادی سیاه اسمم را نوشته اند
که یادم باشد چند سال از زندگیام میگذرد،
چطور گذراندم و پس از این را قرار است چگونه قدم بردارم!
۷۶۷۰ روز گذشته و فقط میدانم دلم میخواهد
همان مبینایی باقی بمانم که روز تولد ۵ سالگی
تنها دغدغهاش این بود که هدیه های تولدش را
کسی دست نزند نه اینکه بخواهم به این فکر کنم
بعد از این را از کدام راه بروم که به بن بست نخورم.
به هرحال ۲۱ سال گذشت و تمام شد
و تولدت مبارک منِ عزیز و نازم🌟
1405/03/12
یکی از مزیت های زندگیم اینه که ۱۲ ام به دنیا اومدم
ولی تو شناسنامه ۱۹ ام ثبت شده
یعنی میشه هفته ولادتمو کل شهر چراغونی کنیم✨
صادقانه بخوابم بگم احتمالا این ۵ یا ۶مین سالیه که کنار این خانواده مجازی تولدمو جشن میگیرم، هربار با یه سری حرف مواجه بودم که اصلا این آدمارو میشناسی یا نمیدونم معلوم نیست کیان و خیلی فاصله مسافتی یا حتی سنی دارید، ولی هرسال این روز بهم ثابت میشه چقدر از داشتن اینجا و این جمع خوشحالم و با تمام باگ های ایتا جمع اینجارو به هیچ اپ داخلی یا خارجی تعویض نمیکنم! انقدر جای این جمع و دوستای مجازیم محفوظ که همیشه یکی از خط قرمزام حساب میشن و خلاصه پز شما رو همه جا دادم.
بازم از داشتنتون خوشحالُ متشکرم
و بابت تبریکای خیلی خیلی قشنگتونم ممنونم♥️
تو شهر قدم میزنی موکب زدند
شیرینی و شربت پخش میکنند
صدای مولودی از هرطرف میاد
خلاصه که من که فکرشو نمیکردم
ولی ایرانی جماعت شیعه بودن
خودشو برای بار هزارم ثابت کرد✨