4_5785047959590671868.mp3
9.38M
#روی_موج_صداقت ۱
#استاد_شجاعی
#استاد_میرباقری
🤔 چرا بسیاریِ از انسانها، از گذشته ی خود راضی نیستند؟
و اقرار میکنند که اگر بارِ دیگر، به دنیا بیایند، مسیرِ فعلیِ زندگی خویش را، دوباره طی نخواهند کرد؟
#خودشناسی
#شیطان_شناسی
#نارضایتی_از_زندگی
قسمت اول
6.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ | #استاد_شجاعی #استغاثه
بزرگترین مایه آبروریزی برای ما اینه؛
که امام زمان علیهالسلام هنوز برامون «حاجت» نشده باشه!
و در خودمون «دلتنگی و بیتابی» براش احساس نکنیم!
8.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ | #استاد_شجاعی #استغاثه
📍از آسمون به خودت نگاه کن:
قلبت اگر به طلب، احتیاج، و خواستنِ مضطرانه امام نیفتاده،
توی چشم آسمونیا، یه کودک هستی که هنوز بالغ نشده!
8.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ | #استاد_شجاعی #استغاثه
✘ مطمئناً و یقیناً
اگر فقط همین یه کار رو همه انجام بدیم تا ظهور هیچ فاصلهای نداریم.
4_5962771911002822050.mp3
16.79M
☘ایذاء مومن مانع سیر
🔑رابطه حضورقلب و ایمان
🌿مومن محبوب خداوند است‼️
🍁ایمان دارای مراتب است.
👈خانواده جزو مومنین هستند‼️
#ایذاء_مومن
قسمت 37
4_5945097978845856630.mp3
36.37M
سخنرانی صوتی استاد رائفی پور
موضوع : هفت مرحله ظهور
مکان : #گلستان - آزادشهر
🥀به نیت امام عصر علیهالسلام
سه سوره توحید هدیه کنید به
حضرت فاطمه زهرا سلاماللهعلیها🥀
آخرالزمان - شماره 9}
در ادامه سری پیام های آخرالزمان، به بررسی پیشگویی های آخرالزمانی منابع زرتشتی، می پردازیم. این پیشگویی ها، حکایت از وضعیت غیرعادی جهان در این زمان دارد؛ هنگامی که بلایا، مشکلات و بحرانهای گوناگون، همه جا را فرا میگیرد.
بعضی از علائمی که در آخرالزمان زرتشتی پدید میآید، نتیجه دگرگونی در عالم طبیعت است؛ از متوقف شدن خورشید گرفته تا باران های نا به هنگام، بادهای سخت و زمین لرزه های بسیار.
✔️ «در آن هنگام، خورشید، نشان سهمناکی بنمایاند و ماه از رنگ بگردد، و در جهان، سهمناکی، تیرگی و تاریکی باشد؛ و باد سخت تر آید، و برای جهان، نیاز و تنگی و دشواری بیشتر پدیدار آید.» (١)
✔️ «در آن هنگام، بادهای سرد و گرم فراوان می وزند؛ ابرهای بی باران در آسمان زیاد میشود و نظم فصل های سال به هم میخورد.» (٢)
[١. زند و هومن یسن و کارنامه اردشیر پاپکان، ترجمه صادق هدایت، در ششم، شماره ۴، ص ۵٣؛ ٢. داستان گرشاسب، تهمورس و جمشید، ترجمه کتایون مزداپور، ص ٣٠٩]
ادعیه و زیارات مهدوی - شماره 35}
مرحوم کفعمى دعایى را براى حضرت امام زمان ارواحنا فداه نقل مى فرماید که آن حضرت آن دعا را به مردى که زندانى بود یاد مى دهند و بعد از خواندن، او از زندان آزاد مى شود:
إلهی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکى، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ. أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، اُولِى الْأَمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ، یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ، یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ، إِکْفِیانی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانی فَإِنَّکُما ناصِرانِ، یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ، اَلْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنی أَدْرِکْنی أَدْرِکْنی، اَلسَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ، اَلْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یا أَرْحَمَ الرَّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرینَ.
مهدویت در نهج البلاغه - شماره 6}
پیشگوییِ حوادث آینده یکی از مباحثی است که در زمانهای مختلفی توسط امیرالمومنین به آن پرداخته شده است. یکی از این موارد را میتوان در خطبهٔ ۱۰۲ نهج البلاغه مشاهده کرد که امام علی پس از خبر دادن از فتنههای آینده و مطرح کردن ویژگیهای آنها، به این نکته اشاره مینمایند که این فتنهها زمان زیادی باقی نخواهند ماند و خداوند به وسیلهٔ گروهی از اولیاءِ مجاهدِ خود، فتنهٔ این فتنهگران را در هم میشکند.
امام علی همچنین در مورد این مجاهدان چنین میفرمایند: «آنها در زمین گمنامند و در آسمانها معروف» بر مبنای این سخنِ امام، مجاهدانِ صالحی که آتش این فتنهها را خاموش میکنند، به دلیل عدم ریاکارى و نیز بىاعتنایى به دنیا در میان عموم مردم ناشناخته هستند، اما در میان اهل آسمان شناخته شده و معروف هستند.
اما در مورد اینکه این فتنهگران و مجاهدانی که به مقابله با آنان برمیخیزند، چه کسانی هستند و این موارد اشاره به چه زمانی دارند، برخی از مفسّران نهجالبلاغه، فتنههای آخرالزمان را منظور کلام حضرت میدانند، و اعتقاد دارند افرادی که فتنهگران را نابود خواهند کرد، یاران امام مهدی میباشند.
تمثیلات و مثالهای مهدوی - شماره 4}
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: « پروردگارا برادرانم را به من نشان بده! اصحاب گفتند مگر ما برادران تان نیستیم؟! حضرت فرمودند: نه! شما اصحاب من هستید. برادران من، مردمی در آخرالزمان هستند که به من ایمان می آورند با اینکه مرا ندیده اند.
خداوند آنها را با نام و نام پدرانشان، پیش از آنکه از صٌلب پدران و رحم مادرانشان بیرون بیایند، به من شناسانده است. ثابت ماندن یکی از آنها بر دینش ... مانند کسی است که پاره ای از آتش چوبِ درختِ « غَضا » را در دست نگه دارد! »
(« غَضا » نام درختیست بسیار محکم که آتش آن سوزان و ذغالش خیلی با دوام است.)
[بحارالانوار ، ج2 ، ص 124]
منبرک و دلنوشته مهدوی - شماره 8}
امام علی علیه السلام می فرمود: « چقدر با شما (کوفیان) مدارا کنم؟! چونان مدارا کردن با شتران نوباری که از سنگینی بار، پشتشان زخم شده و مانند وصله زدن لباسهای فرسوده ای که هرگاه از جانبی زخمش را بدوزند، از سوی دیگر پاره میشود! هر وقت دسته ای از لشگریان شام (سپاه معاویه) به شما حمله میکند هر کدام از شما به خانه رفته، درب خانه تان را می بندید و چون سوسمار در سوراخ خود میخزید و چون کفتار در لانه می آرامید!! »
[خطبه 69 - نهج البلاغه]
فکر کنم شما هم متوجه لحن امام شده ای... انصافاً غریبونه ست... آدمای شُل و وِل رو یکبار به «شترهای ضعیف» (کسی که از زیر کار، شونه خالی میکنه) و یکبار به «لباسهای پوسیده» (کسی که فرسوده و غیر قابل استفاده شده) تشبیه می فرمایند!
نکنه ما هم اینجوری باشیم واسه اماممون...
......بدون شرح!.....