✍🏻 اغلب مهمان پذیری برای من سخته 🙃
چون میخوام همه چیز عالی باشه برای پذیرایی و هم به خودم سخت میگیرم و هم به جناب همسر 👈🏻👉🏻
ولی امروز با خودم تمرین کردم با اینکه همسر نبودن و سختم شد ؛ به خودم گفتم
غذا و پذیرایی و محیط تا یه حدی مهمان رو غنی میکنه و بیشتر اون چیزی که یه کسی از مهمونی بر میگرده
و پیش خودش میگه : چقدر خوش گذشت
حال و هوا و صمیمیت و گرمی اون مهمونیه🪄
و دیدم ساده گرفتن چقدر باعث میشه خودم توی اون مهمونی حالم خوب باشه و نه تنها بتونم شرایط خوش گذشتن به مهمونام رو ایجاد کنم
بلکه به خودمم خوش بگذره 🎀
و این شد که سومین مهمونی تو خونه مون رو گرفتیم ولی ساده تر 🏠
(البته هنوز به اون درجه از ساده گرفتن نرسیدم 🌝)
« @Mooalej »
💭باورم نمیشه به این زودی ماه محرم اومد
شکر خدا و ان شاالله خدا توفیق بده امسال تو روضه هاش اشک بریزیم
قلبمون صاف و زلال بشه
زیر سایه بیرقشون قدم برداریم … 🪞🥲
برای من همیشه علاوه بر ماه رمضان ، ماه محرم هست که قلبم احساس میکنم رقیق میشه ، زلال میشه ، نور پیدا میکنه و ساخته میشه :)
همینه که میگن باب ورود هر خیر و عاقبت به خیری اباعبدالله است 🏴 .
« @Mooalej »
@matin_Ataeinia174_88636662792354.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
کی میدونه تا محرم کی میمونه …
« @Mooalej »
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین محرم بدون توست
دعایمان کن پیش ارباب ، اقا جان 😔
« @Mooalej »
🪽ما یه مجموعه فرهنگی ، تبلیغاتی ، جهادی داریم به اسم منجی که حول محور مهدویت کار انجام میدیم
یه رسم قشنگی که گروهمون داره 🎀
برای خیرینِ مجموعه ،
اول هر ماه قمری ،
هر یک از اعضا که حرم بانو حضرت معصومه سلام الله باشه ؛
نماز اول ماه قمری داخل حرم بانو و یک زیارت حرم بانو رو انجام میده و هدیه میکنه به خیرین مجموعه :)
« @Mooalej »