اگه یه روز حالت خیلی بد بود و نمیتونستی حرف بزنی؛ بهم زنگ بزن و سکوت کن، من انقدر به سکوتت گوش میدم که خالی شی.
بعضی اوقات دوست دارم کلا ساکت بمونم و هیچی نگم، چون هیچ کلمهای نمیتونه چیزی که تو قلبم و ذهنم میگذره رو توضیح بده.
چشمانترابهمنقرضمیدهی؟
میخواهمببینم
چگونهدنیارادیدیکهازچشمانتافتاد...(:
هدایت شده از ویلوبی'
حقیقت اینه که هر چیزی که دیرتر از زمانش اتفاق میافته، دیگه هیچ معنایی نداره.