این «حرف زدن» که میگین در مواقع چالش و بحث و سختی با هم حرف بزنید همچین کار سادهای هم نیست. به حجم زیادی خودآگاهی و کنترل احساس و همدلی با طرف مقابل نیاز داره و در کنارش انتخاب کلمات درست و مهمتر از اون، لحن. اگه اینا نباشه همون حرف نزنیم بهتره.
بعضی وقتا آدما مجبورن به چشمای همدیگه زل بزنن و وانمود کنن که هیچ خاطره ای از هم ندارن.