eitaa logo
Morfin :)!
310 دنبال‌کننده
627 عکس
554 ویدیو
0 فایل
بســـ♡ــم رب عشــــ♡ــق! بیچــاره عــاشقــے ڪــه شــود مبتــلاے چشــم :) کپی؟! فوروارد قشنگتره :»
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ بعضی از حرفها خلق شده اند که فقط یک بار و فقط به یک نفر زده شوند.. بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند . - محمود درویش
هیچ لذتی اندازه‌ی این که یه بچه‌ی کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که یعنی بغلم کنی نیس و حال نمیده ، اصن یه لذت عجیبی داره!!
- همیشه میگفت : ولی جواب دلم برات تنگ شده هرچی باشه منم نیست . نه که جواب خوبی نباشه ، جوابِ دروغه . دلتنگی رو نمی‌شه حبس کرد ، کنترل کرد و منتظر موند تا کسی بگه ؛ بعد یادت بیفته که آره منم...
باشد که جنگجوی درونت به جایی امن برسد به آدمهایی امن! به مکانهایی امن!
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس نتیجه میگیریم که هیچ وقت بغل کسی ک دوسش داریمو دست کم نگیریم.🙂🫂
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گذشته اگه بهت انگیزه بده خوبه...
و در نهایت قبول کردم که هیچکس از، از دست دادن من نمیترسه.   
ولی این دیالوگ از خسرو شکیبایی دوست دارم‌: " ای کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون کسی رو لبریز نکنیم."
874K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبول دارین از چشم ادما میشه قلبشون رو خوند:)
یه تعریف قشنگی از دلتنگی دیدم. میگه «ألحنین هو أن تسمع اصوات من تحبهم و تلتفت ۆلا ترى احدا»، دلتنگی اونه که صداى کسی که دوستش می‌داری رو بشنوى، اون‌وقت سر برگردونی ولی کسی رو نبینی.