بعضی از حرفها
خلق شده اند که
فقط یک بار و فقط به یک نفر زده شوند..
بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند .
- محمود درویش
هیچ لذتی اندازهی این که یه بچهی کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که یعنی بغلم کنی نیس و حال نمیده ، اصن یه لذت عجیبی داره!!
- همیشه میگفت :
ولی جواب دلم برات تنگ شده هرچی باشه منم نیست .
نه که جواب خوبی نباشه ، جوابِ دروغه .
دلتنگی رو نمیشه حبس کرد ، کنترل کرد و منتظر موند
تا کسی بگه ؛ بعد یادت بیفته که آره منم...
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس نتیجه میگیریم که هیچ وقت بغل کسی ک دوسش داریمو دست کم نگیریم.🙂🫂
ولی این دیالوگ از خسرو شکیبایی دوست دارم:
" ای کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون کسی رو لبریز نکنیم."
874K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبول دارین از چشم ادما میشه قلبشون رو خوند:)
یه تعریف قشنگی از دلتنگی دیدم. میگه «ألحنین هو أن تسمع اصوات من تحبهم و تلتفت ۆلا ترى احدا»، دلتنگی اونه که صداى کسی که دوستش میداری رو بشنوى، اونوقت سر برگردونی ولی کسی رو نبینی.