4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس نتیجه میگیریم که هیچ وقت بغل کسی ک دوسش داریمو دست کم نگیریم.🙂🫂
ولی این دیالوگ از خسرو شکیبایی دوست دارم:
" ای کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون کسی رو لبریز نکنیم."
874K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبول دارین از چشم ادما میشه قلبشون رو خوند:)
یه تعریف قشنگی از دلتنگی دیدم. میگه «ألحنین هو أن تسمع اصوات من تحبهم و تلتفت ۆلا ترى احدا»، دلتنگی اونه که صداى کسی که دوستش میداری رو بشنوى، اونوقت سر برگردونی ولی کسی رو نبینی.
پرسید : تا کی میخوای اینجوری زندگی کنی؟
گفتم : چجوری؟
- خودتو با کار و فیلم و کتاب و .. خفه کنی و در
طول روز به جز سلام و خداحافظ و چند کلمه هیچ
حرفی نزنی !
+ نمیدونم ؛ چرا این سوالو میپرسی؟
- چرا این سوالو میپرسم؟ واقعاً نمیدونی؟
همه اطرافیانت ازت رنجیدن ، همه به نحوی ازت دور شدن !
+ خب من هیچ موضوعی برام جالب نیست که بخوام ازش بگم به جز یه نفر که اونم . .
ناخودآگاه یه قطره اشک از چشام سر خورد ، با نوک انگشتاش قطره اشک و پاک کرد و گفت : ‹ ولی تو با احساسترینِ به ظاهر بیاحساسی :)!