eitaa logo
Morfin :)!
310 دنبال‌کننده
627 عکس
554 ویدیو
0 فایل
بســـ♡ــم رب عشــــ♡ــق! بیچــاره عــاشقــے ڪــه شــود مبتــلاے چشــم :) کپی؟! فوروارد قشنگتره :»
مشاهده در ایتا
دانلود
باشد که جنگجوی درونت به جایی امن برسد به آدمهایی امن! به مکانهایی امن!
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس نتیجه میگیریم که هیچ وقت بغل کسی ک دوسش داریمو دست کم نگیریم.🙂🫂
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گذشته اگه بهت انگیزه بده خوبه...
و در نهایت قبول کردم که هیچکس از، از دست دادن من نمیترسه.   
ولی این دیالوگ از خسرو شکیبایی دوست دارم‌: " ای کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون کسی رو لبریز نکنیم."
874K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبول دارین از چشم ادما میشه قلبشون رو خوند:)
یه تعریف قشنگی از دلتنگی دیدم. میگه «ألحنین هو أن تسمع اصوات من تحبهم و تلتفت ۆلا ترى احدا»، دلتنگی اونه که صداى کسی که دوستش می‌داری رو بشنوى، اون‌وقت سر برگردونی ولی کسی رو نبینی.
و اگر در غم‌هایم کنارم ماندی، دوست داشتنت واقعی است.
سرعت سین کردن وَ جواب دادن پیام ، رابطه‌ی مستقیمی با اهمیت اون فرد داره ؛)
پرسید : تا کی می‌خوای اینجوری زندگی کنی؟ گفتم : چجوری؟ - خودتو با کار و فیلم و کتاب و .. خفه کنی و در طول روز به جز سلام و خداحافظ و چند کلمه هیچ حرفی نزنی ! + نمی‌دونم ؛ چرا این سوالو می‌پرسی؟ - چرا این سوالو می‌پرسم؟ واقعاً نمی‌دونی؟ همه اطرافیانت ازت رنجیدن ، همه به نحوی ازت دور شدن ! + خب من هیچ موضوعی برام جالب نیست که بخوام ازش بگم به جز یه نفر که اونم . . ناخودآگاه یه قطره اشک از چشام سر خورد ، با نوک انگشتاش قطره اشک و پاک کرد و گفت : ‹ ولی تو با احساس‌ترینِ به ظاهر بی‌احساسی :)!