هممون از دروغ متنفريم، اما بعضی وقت ها تمام آرزومون اينه که چيزى که میشنويم دروغ باشه…!
میگفت:
اگر وقتی که به مشکل برمیخورید یا دچار احساسات آزاردهنده میشید ، در خودتون فرو میرید و از بقیه فاصله میگیرید ، ارتباطتتون با بقیه رو کمتر میکنید و تنهایی رو ترجیج میدید ، این نشون میده وقتی که بچه بودید بار احساساتتون روی دوش خودتون بوده و مجبور بودین تنهایی با احساساتتون روبه رو بشید! و از اون موقع یاد گرفتید که در مواقع ناراحتی ، تنها بودن و گوشه گیری رو انتخاب کنید.
شاید یک روز یک نفر یک جوری آدم را بخواهد که دوست داشتنش به این راحتی ها تمام نشود!
فکر میکنم یکی از بهترین حسای دنیا اینه که یه نفر خیلی واضح بهت نشون بده که چقدر براش مهمی=>